Přejít na obsah

Vláďíček

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Vláďíček

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ono to bylo na pravý straně před nádobkou na ostřikovače...jen tak to tam leželo :-) a asi dlouho
  2. Originální číslo jsem hledal jako první ale není tam,bude to asi nějaká součást.Je to Octavia 2001 1.9 ASV
  3. Zdravím,když jsem sundaval celé sání za učelem čištění našel jsem tam takovou záslepku.Až po složení všeho jsem si vzpoměl že jsem se nepodíval kam patří.snad to někdo poznáte.Dík Vláďa
  4. Zdravím všechny Škodovkáře Těchto témat je plný internet už jsem jich přečetl desítky ale potřebuji se ujistit na 100% než něco koupím-dvakrát měř jednou řež Trošku rozepíšu co se dělo během 2 měsíců. Když jsem auto koupil (Octavia combi 1.9 tdi 03/2001)fungovala dálka tak na 20 metrů během roka se se to změnilo až na 20 cm.Při cestě z práce mi za jízdy začalo svítit stropní lampa ,otevřel jsem dveře a zavřel a přestalo to ,po chvíli to udělalo znovu ale svítilo i světlo ve dveřích i když jsem auto zamknul a šel třeba za hodinu k autu tak dveře svítili.Další den se toto ještě párkrát stalo a přestalo to fungovat úplně .Nefunguje světlo při otevřených dveřích ani nefunguje bzučák když nechám svítit světla, dálka nefunguje vůbec po výměně baterky a snaze klíč synchronizovat Vag píše chybu kódování .Když otevřu auto klíčem tak vnitřní světlo svítí ale dveře ani bzučák nic.komfortku mám 1J0959799AH na klíči z boku je jen Hella 0678 5FA006546 008414 434 mhz ale všude píšou že pro tuto komfortku je 433 mhz.Už jsem koupil mikrospínače ale čekam až bude tepleji,s tím klíčem nevím jaký mám teda koupit nebo jestli je chyba jinde?.Prosím poraďte za odpovědi děkuji Vláďa
  5. olej tekl na straně řetězu.tlaky jsme ještě neměřili on to chce dát někam do servisu tak mě zajímaly názory .ale je divný že v tom motoru cvakne a jde na 3. a pak se prostě udusí. zitra nahraju video a dám ho sem.dik
  6. Vláďíček

    1.8 rs

    Zdravím všechny Škodováky.Kamarád má O1 rs 01 teklo mu těsnění pod víkem ale když přijel měl sotva olíznutou měrku .Těsnění se vyměnilo a daly se nové svíčky a dolil se olej.Když jsem motor nastartoval začal klepat jak kdyby zůstal otevřený ventil a mlátil do něho píst je to prostě hnusnej kovovej tvuk zvyšující se při šlápnutí na plyn.po hodině jsem ho nastartoval znovu klepání zmizelo ale jen v něm jednou cvaklo a jel na3. válce s tím že klesali otáčky až chcípnul.Svíčka prvního válce je mokrá .zkusil jsem vyměnit cívky ale i tak je první mokrá.Já si myslím že je to rozvod ,prosím zkuste poradit -díky Vláďa
×
×
  • Vytvořit nový...