Jump to content

spot

Uživatel
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

2 Followers

About spot

  • Rank
    Nováček

Contact Methods

  • ICQ
    348120757
  1. ( 13.sraz SKODAHOME & LEVNEPNEU.cz ) ŠKODATOUR.2011 - 2. MÍSTO se Škodou Octávia (1998) posádka Král/Šáfr v orientační soutěži o putovní pohár !!

    1. spot

      spot

      spokojenost :-) a super den !

  2. To je možný :-) jezdim moc :p a u LOUN jsem nedávno jel :-) - ze západních čech z ryb. Asi týden . . .

  3. nepotkal sem tě ted nedavno u Loun?

  4. Turbo Kamna - 1,9 TDI - 81 kW

  5. NE ABS mi nefunguje .... Všechny 4 jdou taky jak kdy - blbne to stejně na 4 jak ten jeden sám. Někdy jde někdy ne ....na varovky ¨ ------------------koukal jsem na ty pojistky a jsou dobrý----------------------
  6. Zdravím, potřeboval bych radu. Za 1. - Blinkr do leva mi venku bliká, ale na budíkách jen občas - bude to v budíkách + popřípadě jak na to?! Přerušovač byl už 2x vyměněn. Pravej jde normálně. Za 2. - vyměnili jsme všechny ABS senzory - kontrolka ABS někdy zhasla - někdy se rozsvítila - nyní už kontrolka od ABS svítí furt! Nevíte někdo co stim ?!!
  7. Jo to ten startér se zdá jít lehčeji při neúspěšném startování. Dříve se mi to objevovalo zřídka - nepodařené starty, ale postupem času to narůstá, že se to jeví tak 2x do týdne., kdy nemohu natočit. jinak ktomu filtru, kdyby se tam dal jiný - je možný že by určitý čas šel a pak najednou ne ? Jestli jo, tak bych byl rád kdyby mi sem někdo hodil link na orig filtr do fabie 1,4 16V 74 kW - 2003, našel jsem více druhů v rozmezí od 150 kč do 800 kč a nevím, jaký tam má být s jakým určitým zpětným ventilem.
  8. benzín beru na pumpách: Shell, benzina, OMV . podle hodin jak kde maj otevřeno, třeba přes noc a tak. parkrát jsem vzal na levnějších ale to bylo v jiném kraji, jinak e snažim brát furt lepší. filtr tam je furt ten vymenenej, ale už má taky najeto cca 16 000km
  9. děkuju, tak tamty - můžeš zrušit. při startu to všechno točí, ale žádná kontrolka nesvítí, jedině když to držim dlouho a startér točí dlouho , tak najednou začne pípat a blikat kontrolka oleje !!
  10. POTŘEBUJU NUTNOU A ZKUŠENOU RADU : ( jsem na dně :-)!! ) ---- FABIA 1,4 16V 74kW - rok 2003 Auto mi normálně startuje, ale stává se mi že příjdu k autu a nenastartuju, at' je auto studené nebo zahřáté, nebo je zima nebo teplo - je to jedno! Když nechytne na první otočku, tak potom musím startovat a honit startér a baterku, tak na 10x pokus a potom s malým přidáním plynu pomalu chytne, ale ne přesvědčivě. Během těchto 10x startů - je cítit ve větřáčkách do kabiny - benzín!! Začal jsem jezdit po servisech a vysvětlovat tento jev, ale bez pomoci ( auto skončilo jen na vagu )- protože jako na potvoru to dycky chytlo a nemohl jsem ukázat že to zrovna nestartuje a jen točím a točím. Postupně jsme začli hledat příčinu, takže jsme vyměnili svíčky, dále pak jsem byl upozorněn - že by to mohl být skrat v kabelech - v motorovém svazku elektriky a že tento svazek stojí 50 000kč, tak jsem nechal celý svazek zkontrolovat a přeizolovat, neshledali jsme žádnou závadu ani uhnilý kabel, až na jednu volnou kostru, u přechodu svazku z motoru do přístrojovky, dále jsme nechali změřit tlak v přivodu benzínu z benz. čerpadla - tlak ukazoval kolem 1,5 - 2 atmosféry, nevím kolik má čerpadlo dávat ( budu rád za informaci, jestli to je dobře ), ale benzín dává, takže by MĚLO BÝT DOBRÉ - nevím jestli náhodou se někde pod sedačkama u nádrže, taky neschovává nějaká kostra........Auto bylo 10x napojeno na vagu a nebyla nalezena chyba, dále jsem nechal vyčistit škrtící klapku a nechal ji znovu seřídit. Dříve auto jezdilo bez problémů, po nějaké době jsem nechal vyměnit benzínový filtr a přibližně od té doby je problém ( možná ?! ) Taky jsem zkoušel oba klíče v zapalování, protože jsem slyšel že by to nemusel pouštět IMOBILIZÉR, ale nevím jestli by byl cítit benzín v kabině jako ted', dále mě napadají žhavící kabely na svíčkách, ale nevím jak je vyzkoušet jest-li jsou OK, celou dobu jsem se soustředil spíše na ten elekt. motorový svazek . protože mi přišel nejreálnější ( uhnilé kabely - protože všude psali že u tohoto roku, který nemá ten přechod za izolovaný, tak svazek na vlhne a kabely uhnijou ) --- ale potřebuju poradit jakým směrem se mám vydat ted' - je tu několik variant --> ŽHAVÍCÍ KABELY na SVÍČKÁCH, KOSTRY, IMOBILIZÉR, LAMBDA-SONDA, BENZÍNOVÉ ČERPADLO, BENZÍNOVÝ FILTR, BATERKA, jiná rada ? Budu rád za každou zkušenost i radu, věřte že po půl roce , to stálo mnoho peněz a už nevím kudy kam - Moc Vám děkuji !!
×
×
  • Create New...