Ahoj, u O3 jsem to nikde nenašel, tak snad nezakládám duplicitní vlákno.
Mám najeto cca 100t km a vždycky sleduju teplotu oleje i vody, abych nehonil auto za studena. Typické chování vždy bylo, že po zahřátí se už teplota vody držela na 90st (uvažuju co ukazuje teploměr na palubce). Od pondělí se to chová jinak, teplota se na 90 dostane jen po delší rychlé jízdě po dálnici, jinak na okreskách a ve městě je mezi 60-75 stupni (a hodně kolísá). Odpovídajícně mi klesá občas i teplota oleje pod 70 stupňů, ale tu jsem dřív po dosažení 70 stupňů přepínal na rychlost a nesledoval.
Mám i nezávislý topení, to dokáže teplotu vody vyhnat nahoru, ale po vypnutí se teplota chová jak píšu výše.
Stalo se to někomu? Může být někde problém? Kde?
Servis tvrdí, že je vše ok a je to normální. Já jsem ale přesvědčený, že se to 100 t km chovalo jinak a teplotu drželo. Navíc jsem včera jel jinou O3 se stejným motorem (teda těch 140 kW, místo mých 110 kW) a chování teploty vody bylo stejné jak jsem zvyklý. Náhradní O3 s 1,6 TDI taktéž.
Testováno v podobných teplotách, lehce pod nulou.
Díky moc, Mirek.