Přejít na obsah

msp

Uživatel
  • Počet příspěvků

    40
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení msp

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Ahoj, jelikož jsi již po záruce, vyhledej kvalitní servis a zjistíš, že výměna může být otázka pár korun, netřeba hned myslet na nejhorší...
  2. Přesně toto jsem dělal při posledním update cca.3 týdny zpět,žádné zlepseni
  3. Zdravím, potvrzuji, Amundsen se mi zdá čím dál pomalejší, není na to nějaká finta ferda25? Díky moc za info.
  4. Ahoj, aktualizace Amundsen cca, 14 dní zpět, zcela bez problémů, OIII 2/2014
  5. Ahoj, asi jsi neměl jakoukoliv předchozí generaci Octavie, které nezřídka překročili půl milionu kilometrů a neví co je to poškození zde diskutované...
  6. Ahoj, ale dá, úprava řídící jednotky, pak to pojede výrazně lépe i naložené :-)
  7. Ahoj, co je třeba ještě nastavit, aby se dalo potvrzení vypnout v menu na display radia? Díky moc za info.
  8. Při aktuálních venkovních teplotách má 1,4 TSi ohřátou vodu do 4 km a olej je na provozní teplotě tak do 12 km :-)
  9. Ahoj všem, pokud mohu také přispět, za mě jedině 1,4TSi. Celý život v podstatě jezdím v dieslech(jak služebně tak sokromě) a měl jsem za to, že nad ně není, hlavně kvůli spotřebě a "zátahu", poslední jsem měl OII 2.0 TDi 103 Kw. Dnes s příchodem TSi už mám jasno a neměnil bych. Co bych vážně chtěl je asi vyzkoušet TSi v automatu, já mám manuál. Co se spotřeby týče, tak já při stejném stylu a trasách jezdím se stejnou ne-li nižší spotřebou než jsem jezdil s dieselem( prostě dvoulitr musí papkat). Pravdou je, že se to chce s motorem sžít a trochu více předvídat, benzinový agregát prostě motorem nebrzdí (u 2.0 TDi jsem byl schopen motorem ubrzdit 75 procent situací). Nyní jezdím s dlouhodobým průměrem 5,9L a to docela často tahám vlek, ovšem málo kdy se dostanu na dálnici, tam se podle mne nejvíce projeví malý objem motoru a se vzrůstající rychlostí se budou rozevírat nůžky ve spotřebě mezi tímto motorem a dieselem obecně.
  10. Aha,jak to tedy potom dopadne s chipem když tam je nárůst točivého momentu?
  11. Kdepak, sedačky jsou zatím v poho :-)
  12. Souhlas, takové semišové proužky a když se to fotí do inzerátů, vypadají sedačky jako "prošoupané" :-)
  13. Ahoj, sedačky mám a spokojenost, dokonce mi je předevčírem obdivoval u obchoďáku nějaký majitel Yetiho, že má také sporotvní sedačky, ale tyhle že jsou hezčí a lépe se v nich sedí, jsou tvrdší než klasické, dlouhý sedák, dobré boční vedení-ovšem horší vystupování! Látka taky fajn.
  14. msp

    Chod spojky 1.4 TSI

    Ahoj, dovolím si také přispět, mám stejný projev při sešlápnutí spojky, tedy zcela nepravidelné zvýšení otáček(max 1200 a ihned spadne), které nedává smysl, hlukový projev (32 tis najeto) jsem zatím nepozoroval. Proč říkám nesmyslný, když jsem totiž měl svoje auto na reklamaci, dostal jsem náhradní vozidlo OIII 1,6 TDI a tam to fungovalo jinak, správně a to tak, že jsem sešlápnul spojku, zařadil a při spouštění spojky si sám motor přidával otáčky (proti zdochnutí při rozjezdu) a to mi dává smysl, to co to dělá nám na 1,4 TSI považuji za chybu, zatím jsem ji však neřešil, pokud si vzpomenu, nahlásím při další návštěvě servisu.
×
×
  • Vytvořit nový...