KennyMc
Uživatel-
Počet příspěvků
221 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení KennyMc
-
@kubixxx Nejdřív si musíš přepnout zobrazení dat uprostřed mezi budíky, a pak lze otáčením pravého rolleru měnit období: od startu / od načerpání / dlouhodobě. To má vliv i na zobrazené údaje z jízd(y) na pravém budíku a průměrné spotřeby v levém budíku.
-
Jakýkoliv rozměr uvedený v TP nebo dneska v on-line TP lze použít i jako zimní. Problém je se sněhovými řetězy a to uvádí návod k obsluze. Letní má 18" a tohle například uvádí návod u mojí Octavie :
-
Měl jsem Scalu téměř 5 let a najeto něco pod 80 000 km. Mimo problémů s infotainmentem (které se vyřešily aktualizací, i když to nějakou dobu trvalo) jsem jiné problémy neměl. Světla seřídili v servisu hned na začátku, možná někomu dělá problém výrazný přechod světlo / tma u LED světel. Sedačka držela, brzdy původní a nevypadaly, že by potřebovaly brzkou výměnu. "Celoživotní" spotřeba pod 5,1 l/100 km (u 1,5 TSI 110kW), mezi každou výměnou oleje jsem dolil cca 0,7 l. Kdybych si nevyhlídnul vybavenější Octavii, Scalu bych si ještě nechal. Měl jsem tam skoro všechno, co jsem chtěl. Vlastně jsem litoval jen absence automatické převodovky. K adaptivnímu tempomatu ten automat prostě pasuje.
-
A není to náhodou úmysl? Když změním barvu ambientního osvětlení, tak se do stejné barvy lehce změní i pozadí na displeji.
-
Už je to nějakou dobu co byl portál Škoda Connect zrušen. Taky se mi to nelíbí.
-
Rozdíl oproti Enyaqu je cca - 200 000,- Kč, to mi úplně jako dostupný auto pro větší okruh zájemců nepřipadá. Zkusil jsem konfigurátor a při podobné výbavě co mám v Octavii to vyšlo na víc než 1,3 mil. Kč (Octavia byla před slevou za cca 1,13 mil.). A to jsem chvíli o Enyaqu uvažoval, ale pak jsem se rozhodl jinak. Elroq špatně nevypadá, zadek mi taky podle světel připomíná Fabii.
-
Mám taky jednu věc nově, kterou jsem zjistil. 1. Po automatickém zapnutí vyhřívání volantu jsem vyhřívání vypnul (po zahřátí) ale vyhřívání zůstalo zapnuté i když kontrolka už nesvítila. Projel jsem zapnutí a vypnutí ještě jednou, pak to přestalo hřát. 2. Co se týká dílků plnosti nádrže, tak to mám taky, že dlouho trvá, než začnou mizet. Taky jsem si všimnul, že pokaždém natankování mám dojezd cca 840 km a teprve další jízdou to o něco narůstá a to tak, že po najetí cca 200 km to ukazuje dojezd stejných 840 km. Tohle mi ale zrovna nijak nevadí. 3. Občas se mi nedaří na první pokus otevřít víko zavazadlového prostoru (to se mi u Scaly nestávalo), asi to mačkám špatně. Na druhou stranu, už jsem se naučil správně "kopnout", takže většinou to zareaguje dobře. 4. Infotainment má asi problém s větším množstvím souborů na flešce, Když už je odehrané větší množství souborů, tak to nepřehraje celou složku a jde na další. Resp. po startu to hraje správnou skladbu od posledně, ale po jejím skončení to skočí do následující složky. Po odstranění již přehraných souborů (v hierarchii před) to funguje normálně. Bohužel jsem nezaregistroval začátek tohoto chování, tak nevím, od jakého souboru v pořadí k tomu dochází.
-
@cross Jak by to jinak mělo fungovat? Ventilátor prostě vytlačí (nebo ochladí) horký vzduch studenějším z venku. Při otevření oken tam stejně dostaneš jen ten samý vzduch z venku. Okny by to asi bylo rychlejší, ale takhle je auto stále bezpečně zavřené / zamčené.
-
Naopak, ty jsi psal: K čemu je tam pak funkce "Větrání", když nemůžu na dálku otevřít okna? Já říkám, že je užitečná a jsem rád, že tam je.
-
Mně to tak vyhovuje, bál bych se nechat pootevřená okna bez kontroly. Používal jsem to ve vedrech často a je to hodně znát, pak je v autě přijatelně a brzy to dochladí klimatizace. Jediné co mi na tom vadí je, že občas to neprojde a pak to nevyvětrá.
-
Nemám zapnuté automatické odemykání, ale i tak při každém přiblížení na mě auto "mrká" amimací světel.
-
Zadní kliky jsou z vnějšku stejné jako přední, ale nemají senzory, takže s nimi auto nelze odemknout.
-
Mnoho věcí mám stejně. Budíky - měl jsem Scalu a tam byly možnosti zobrazení rozsáhlejší. Taky šlo zvolit stejné položky na obě strany a tím si vybrat, tady je to dost ořezané. Měl jsem celkem 5 různých typů zobrazení budíků a tady jsou jen 3. To je trochu zklamání. Pojíždění sedačky - dosud nejde změnit, funguje jen u sedadla řidiče, přesto že je nastavení obráceně. Jednou se mi stalo, že se sedačka po zapnutí zapalování nevrátila do nastavené polohy. Infotainment - rozhodně lepší než ve Scale, Rychlejší odezvy, nezapomíná kde má hrát. Dlaždice mě docela vyhovujou, ale přesun na další stranu by mohl být jednodušší. Musím listovat těsně u dolního okraje, jinak to na další stranu nepřepnu. Hlasová asistentka - někdy to funguje, ale už se mi stalo, že na displeji to vypisovalo úplně něco jiného a nakonec to začalo vytáčet nouzové volání. Komfortní otevírání oken, automatické odjištění krytu zavazadlového prostoru - pravidelně nepravidelně se tyto funkce svévolně deaktivují. Obě současně a docela často. Hlídání překročení rychlosti - dost často to ukazuje jinou rychlost než je reálně povolená (někdy vyšší, někdy nižší). Většinou to vypínám (naštěstí to jde jednoduše) ale když ne, tak to zas tak otravné není, ten zvuk je decentní. Hlídání jízdních pruhů - je to lepší, než to bylo ve Scale, Někdy i respektuje dočasné (žluté) pruhy a nemá tolik "falešných" zásahů. Sedačky - větrání je super věc. Masáž je "zajímavá" i když jen jednoduchá. Head-up-display - chvíl trvalo, než jsem si zvykl. Zpočátku jsem si myslel, že to bude dost rušit ale teď už je to v pohodě i při noční jízdě. Přihrádka na telefon - teď se mi tam konečně vejde, ale nabíjí se jen někdy, Je pravda, že mám silnější obal, tak to nekritizuji (i když na stolní nabíječce se nabíjí bez problémů) Loketní opěrka - opět jde nastavit výška. U Scaly to nešlo a přitom u předchozí Fabie to šlo. Ambientní osvětlení - přijde mi, že svítí dost slabě i když je nastavení na plno. Ve dne to není vůbec vidět. Teď už je ráno tma, tak to konečně vidím, pěkná je pak červená na otevřených dveřích - i když by mohla svítit víc. Včera jsem na zkoušku objednal dopňkové funkce, tak uvidím jak se to bude chovat. Zatím jsem viděl jen to, že při otevřených dveřích ta červená bliká. Gesto pro otevření zavazadlového prostoru - víc se mi nedaří, než daří. Snad na to najdu nějaký grif, jak to spolehlivě používat. Takhle si někdy připadám jak idiot, když pořád kopu pod auto a nic. 😃 Zatím jsem s autem spokojený až na jednu věc (víc spojených). Při některých jízdách, cca 300 m po rozjezdu se rozsvítí poruchy asistenčních systémů. Někdy jedna, někdy až čtyři (Emergency assist, Lane assist, Front assist a někdy i porucha rozpoznávání dopravních značek). To trvá cca 5 minut (vypadá to, že to ani tak nezávisí na ujeté vzdálenosti) a postupně to zas pozhasíná a pak už je klid. Škoda absence chlazené schránky, vyřešil jsem to přes léto trvale umístěnou ledničkou v kufru - naštěstí je tam místa dost. Ještě mi trochu chybí asistent vyparkování, který teď nemám a ve Scale jsem ho měl, tak vím jak fungoval. Bohužel ani kamery tak do šířky nevidí. Byla to docela užitečná věc. Často musím parkovat na místech, kde při vyjíždění není moc dobře vidět přes okolní auta.
-
@THORIN Jen interní a levé vnější.
-
Díky za odkaz. Vím o úseku, kde mi navigace každý den ukáže, že maximální povolená rychlost je 110 km/h. Díval jsem se teď na tu mapu, tak na ní to není, je tam správně 90 km/h. Další jedna chyba je, že když je před koncem obce ještě značka omezené rychlosti (tady konkrétně 70 km/h - výjezd z obce před jejím koncem), tak to nebere značku konec obce jako konec toho "omezení" a dál si to trvá na 70 km/h ještě několik kilometrů. Na mapách mapcreatoru je opět správně 90 km/h hned za značkou konce obce.