Přejít na obsah

KennyMc

Uživatel
  • Počet příspěvků

    225
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2791 zobrazení profilu

Oznámení KennyMc

  1. 18" na OIV jsou komfortnější, než když jsem měl 17" na Scale. Nevím, jestli k tomu nepřispívají DCC tlumiče.
  2. KennyMc

    Octavia IV FL

    Mám to samý auto, ale ze 6/24. 6.11.2024 jsem byl v servisu na reklamacích, a za dva dny nic neopravili. Následně jsem tam byl ještě 9.12.2024 a znovu jsem tam tuhle závadu ukazoval. Nejde to přepínat, ale naštěstí to funguje jak bych chtěl, tak radši ať to tak zůstane, než aby to fungovalo obráceně, tak jak je to nastavené v systému.
  3. KennyMc

    Octavia IV FL

    To bych se neodvážil tvrdit, mě to pořád nefunguje. A to jsem byl nedávno v servisu kvůli poruchám asistenčních systémů a tohle bylo mezi hlášenými závadami.
  4. Mám sice Octavii a mě to funguje. Je to placená funkce (rozšíření), platba jednorázová. Na Eco je to zelená barva, Normal bílá (asi), Sport červená a Comfort teď zrovna nevím (ve dne ty linky svítí jen při světlech a stejně to moc dobře vidět není). Přibyla volba podle jízdního režimu. Barvy těch režimů ale vlastní nastavit nejdou. To je škoda, na Normal bych dal jinou. Protože je bílá, tak to zrovna teď mám nastaveno na pevnou barvu. Součástí je i blikání červené linky na dveřích při otevřených dveřích, oranžová při výstražných blinkrech a v režimu sport změna jasu při akceleraci a brzdění (ale moc výrazná změna to není).
  5. KennyMc

    Octavia IV FL

    @kubixxx Nejdřív si musíš přepnout zobrazení dat uprostřed mezi budíky, a pak lze otáčením pravého rolleru měnit období: od startu / od načerpání / dlouhodobě. To má vliv i na zobrazené údaje z jízd(y) na pravém budíku a průměrné spotřeby v levém budíku.
  6. Jakýkoliv rozměr uvedený v TP nebo dneska v on-line TP lze použít i jako zimní. Problém je se sněhovými řetězy a to uvádí návod k obsluze. Letní má 18" a tohle například uvádí návod u mojí Octavie :
  7. KennyMc

    Škoda SCALA

    Měl jsem Scalu téměř 5 let a najeto něco pod 80 000 km. Mimo problémů s infotainmentem (které se vyřešily aktualizací, i když to nějakou dobu trvalo) jsem jiné problémy neměl. Světla seřídili v servisu hned na začátku, možná někomu dělá problém výrazný přechod světlo / tma u LED světel. Sedačka držela, brzdy původní a nevypadaly, že by potřebovaly brzkou výměnu. "Celoživotní" spotřeba pod 5,1 l/100 km (u 1,5 TSI 110kW), mezi každou výměnou oleje jsem dolil cca 0,7 l. Kdybych si nevyhlídnul vybavenější Octavii, Scalu bych si ještě nechal. Měl jsem tam skoro všechno, co jsem chtěl. Vlastně jsem litoval jen absence automatické převodovky. K adaptivnímu tempomatu ten automat prostě pasuje.
  8. KennyMc

    Reklamace

    A není to náhodou úmysl? Když změním barvu ambientního osvětlení, tak se do stejné barvy lehce změní i pozadí na displeji.
  9. Už je to nějakou dobu co byl portál Škoda Connect zrušen. Taky se mi to nelíbí.
  10. KennyMc

    Škoda ELROQ

    Rozdíl oproti Enyaqu je cca - 200 000,- Kč, to mi úplně jako dostupný auto pro větší okruh zájemců nepřipadá. Zkusil jsem konfigurátor a při podobné výbavě co mám v Octavii to vyšlo na víc než 1,3 mil. Kč (Octavia byla před slevou za cca 1,13 mil.). A to jsem chvíli o Enyaqu uvažoval, ale pak jsem se rozhodl jinak. Elroq špatně nevypadá, zadek mi taky podle světel připomíná Fabii.
  11. KennyMc

    Octavia IV FL

    Mám taky jednu věc nově, kterou jsem zjistil. 1. Po automatickém zapnutí vyhřívání volantu jsem vyhřívání vypnul (po zahřátí) ale vyhřívání zůstalo zapnuté i když kontrolka už nesvítila. Projel jsem zapnutí a vypnutí ještě jednou, pak to přestalo hřát. 2. Co se týká dílků plnosti nádrže, tak to mám taky, že dlouho trvá, než začnou mizet. Taky jsem si všimnul, že pokaždém natankování mám dojezd cca 840 km a teprve další jízdou to o něco narůstá a to tak, že po najetí cca 200 km to ukazuje dojezd stejných 840 km. Tohle mi ale zrovna nijak nevadí. 3. Občas se mi nedaří na první pokus otevřít víko zavazadlového prostoru (to se mi u Scaly nestávalo), asi to mačkám špatně. Na druhou stranu, už jsem se naučil správně "kopnout", takže většinou to zareaguje dobře. 4. Infotainment má asi problém s větším množstvím souborů na flešce, Když už je odehrané větší množství souborů, tak to nepřehraje celou složku a jde na další. Resp. po startu to hraje správnou skladbu od posledně, ale po jejím skončení to skočí do následující složky. Po odstranění již přehraných souborů (v hierarchii před) to funguje normálně. Bohužel jsem nezaregistroval začátek tohoto chování, tak nevím, od jakého souboru v pořadí k tomu dochází.
  12. @cross Jak by to jinak mělo fungovat? Ventilátor prostě vytlačí (nebo ochladí) horký vzduch studenějším z venku. Při otevření oken tam stejně dostaneš jen ten samý vzduch z venku. Okny by to asi bylo rychlejší, ale takhle je auto stále bezpečně zavřené / zamčené.
  13. Naopak, ty jsi psal: K čemu je tam pak funkce "Větrání", když nemůžu na dálku otevřít okna? Já říkám, že je užitečná a jsem rád, že tam je.
  14. Mně to tak vyhovuje, bál bych se nechat pootevřená okna bez kontroly. Používal jsem to ve vedrech často a je to hodně znát, pak je v autě přijatelně a brzy to dochladí klimatizace. Jediné co mi na tom vadí je, že občas to neprojde a pak to nevyvětrá.
  15. KennyMc

    Octavia IV FL

    Nemám zapnuté automatické odemykání, ale i tak při každém přiblížení na mě auto "mrká" amimací světel.
×
×
  • Vytvořit nový...