Přejít na obsah

KennyMc

Uživatel
  • Počet příspěvků

    232
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2901 zobrazení profilu

Oznámení KennyMc

  1. Tohle ale přece taky nijak nebije do očí.
  2. KennyMc

    Škoda Superb 4

    @Kudas Pro Octavii jsem našel, že každé světlo má 36 samostatných LED segmentů umístěných ve dvou řadách. Každý segment osvětluje svojí část (s nějakým překryvem) a pokud je v poli, kam segment svítí, nějaké vozidlo, tak segment zhasne. Z toho se dá odvodit, že když je auto v prostoru, kam dosvítí oba segmenty nad sebou (jeden v každé řadě), tak v tom směru v tu dobu svítí jen potkávací světla. V tomhle směru mají lepší světla u VW, ty mají přes 19 000 segmentů.
  3. KennyMc

    dotaz

    Měl jsem Scalu s tímhle motorem. Olej jsem nechal měnit podle servisních ukazatelů, trochu jsem mezi výměnami musel doplnit. Neměl jsem s ním žádný problém. Spotřeba za 73 tis. km byla pod 5,1 l/100km. Velký vliv na spotřebu měla skutečnost, že jsem nejezdil krátké trasy příliš často. Občas jsem to trochu protáhnul, při ostřejší jízdě je samozřejmě spotřeba vyšší. Měl jsem rád rozjezdy, zejména při napojování na dálnici, to jsem využil schopností toho motoru.
  4. Potrvzuji výše uvedené, že je třeba zapojit napájení přes redukci USB-A. Zkoušel jsem několik USB-C kabelů včetně kvalitních (určeno pro napájení až 240W) a žádný z nich nefungoval. Resp. jeden fungoval. Je to nabíjecí kabel 3 v 1 ze Škodovky a při zapojení USB-C na obou stranách to fungovalo. Problém je, že má cca 80cm a posledních 30cm jsou tři souběžné kabely. To jsem tam nechávat nechtěl. Zdá se, že kdyby existoval kabel bez datového propojení (jen zapojené napájení) tak by to mělo fungovat napřímo.
  5. Letní i zimní můžeš použít jaké chceš, pokud je máš uvedené v TP (nebo co se dneska dává). Jak už se tady píše, zimní mohou mít nižší rychlostní index. Ohledně použití sněhových řetězů je to omezené, informace jsou v návodu k obsluze:
  6. 18" na OIV jsou komfortnější, než když jsem měl 17" na Scale. Nevím, jestli k tomu nepřispívají DCC tlumiče.
  7. KennyMc

    Octavia IV FL

    Mám to samý auto, ale ze 6/24. 6.11.2024 jsem byl v servisu na reklamacích, a za dva dny nic neopravili. Následně jsem tam byl ještě 9.12.2024 a znovu jsem tam tuhle závadu ukazoval. Nejde to přepínat, ale naštěstí to funguje jak bych chtěl, tak radši ať to tak zůstane, než aby to fungovalo obráceně, tak jak je to nastavené v systému.
  8. KennyMc

    Octavia IV FL

    To bych se neodvážil tvrdit, mě to pořád nefunguje. A to jsem byl nedávno v servisu kvůli poruchám asistenčních systémů a tohle bylo mezi hlášenými závadami.
  9. Mám sice Octavii a mě to funguje. Je to placená funkce (rozšíření), platba jednorázová. Na Eco je to zelená barva, Normal bílá (asi), Sport červená a Comfort teď zrovna nevím (ve dne ty linky svítí jen při světlech a stejně to moc dobře vidět není). Přibyla volba podle jízdního režimu. Barvy těch režimů ale vlastní nastavit nejdou. To je škoda, na Normal bych dal jinou. Protože je bílá, tak to zrovna teď mám nastaveno na pevnou barvu. Součástí je i blikání červené linky na dveřích při otevřených dveřích, oranžová při výstražných blinkrech a v režimu sport změna jasu při akceleraci a brzdění (ale moc výrazná změna to není).
  10. KennyMc

    Octavia IV FL

    @kubixxx Nejdřív si musíš přepnout zobrazení dat uprostřed mezi budíky, a pak lze otáčením pravého rolleru měnit období: od startu / od načerpání / dlouhodobě. To má vliv i na zobrazené údaje z jízd(y) na pravém budíku a průměrné spotřeby v levém budíku.
  11. Jakýkoliv rozměr uvedený v TP nebo dneska v on-line TP lze použít i jako zimní. Problém je se sněhovými řetězy a to uvádí návod k obsluze. Letní má 18" a tohle například uvádí návod u mojí Octavie :
  12. KennyMc

    Škoda SCALA

    Měl jsem Scalu téměř 5 let a najeto něco pod 80 000 km. Mimo problémů s infotainmentem (které se vyřešily aktualizací, i když to nějakou dobu trvalo) jsem jiné problémy neměl. Světla seřídili v servisu hned na začátku, možná někomu dělá problém výrazný přechod světlo / tma u LED světel. Sedačka držela, brzdy původní a nevypadaly, že by potřebovaly brzkou výměnu. "Celoživotní" spotřeba pod 5,1 l/100 km (u 1,5 TSI 110kW), mezi každou výměnou oleje jsem dolil cca 0,7 l. Kdybych si nevyhlídnul vybavenější Octavii, Scalu bych si ještě nechal. Měl jsem tam skoro všechno, co jsem chtěl. Vlastně jsem litoval jen absence automatické převodovky. K adaptivnímu tempomatu ten automat prostě pasuje.
  13. KennyMc

    Reklamace

    A není to náhodou úmysl? Když změním barvu ambientního osvětlení, tak se do stejné barvy lehce změní i pozadí na displeji.
  14. Už je to nějakou dobu co byl portál Škoda Connect zrušen. Taky se mi to nelíbí.
×
×
  • Vytvořit nový...