Mnoho věcí mám stejně.
Budíky - měl jsem Scalu a tam byly možnosti zobrazení rozsáhlejší. Taky šlo zvolit stejné položky na obě strany a tím si vybrat, tady je to dost ořezané. Měl jsem celkem 5 různých typů zobrazení budíků a tady jsou jen 3. To je trochu zklamání.
Pojíždění sedačky - dosud nejde změnit, funguje jen u sedadla řidiče, přesto že je nastavení obráceně. Jednou se mi stalo, že se sedačka po zapnutí zapalování nevrátila do nastavené polohy.
Infotainment - rozhodně lepší než ve Scale, Rychlejší odezvy, nezapomíná kde má hrát. Dlaždice mě docela vyhovujou, ale přesun na další stranu by mohl být jednodušší. Musím listovat těsně u dolního okraje, jinak to na další stranu nepřepnu.
Hlasová asistentka - někdy to funguje, ale už se mi stalo, že na displeji to vypisovalo úplně něco jiného a nakonec to začalo vytáčet nouzové volání.
Komfortní otevírání oken, automatické odjištění krytu zavazadlového prostoru - pravidelně nepravidelně se tyto funkce svévolně deaktivují. Obě současně a docela často.
Hlídání překročení rychlosti - dost často to ukazuje jinou rychlost než je reálně povolená (někdy vyšší, někdy nižší). Většinou to vypínám (naštěstí to jde jednoduše) ale když ne, tak to zas tak otravné není, ten zvuk je decentní.
Hlídání jízdních pruhů - je to lepší, než to bylo ve Scale, Někdy i respektuje dočasné (žluté) pruhy a nemá tolik "falešných" zásahů.
Sedačky - větrání je super věc. Masáž je "zajímavá" i když jen jednoduchá.
Head-up-display - chvíl trvalo, než jsem si zvykl. Zpočátku jsem si myslel, že to bude dost rušit ale teď už je to v pohodě i při noční jízdě.
Přihrádka na telefon - teď se mi tam konečně vejde, ale nabíjí se jen někdy, Je pravda, že mám silnější obal, tak to nekritizuji (i když na stolní nabíječce se nabíjí bez problémů)
Loketní opěrka - opět jde nastavit výška. U Scaly to nešlo a přitom u předchozí Fabie to šlo.
Ambientní osvětlení - přijde mi, že svítí dost slabě i když je nastavení na plno. Ve dne to není vůbec vidět. Teď už je ráno tma, tak to konečně vidím, pěkná je pak červená na otevřených dveřích - i když by mohla svítit víc. Včera jsem na zkoušku objednal dopňkové funkce, tak uvidím jak se to bude chovat. Zatím jsem viděl jen to, že při otevřených dveřích ta červená bliká.
Gesto pro otevření zavazadlového prostoru - víc se mi nedaří, než daří. Snad na to najdu nějaký grif, jak to spolehlivě používat. Takhle si někdy připadám jak idiot, když pořád kopu pod auto a nic. 😃
Zatím jsem s autem spokojený až na jednu věc (víc spojených). Při některých jízdách, cca 300 m po rozjezdu se rozsvítí poruchy asistenčních systémů. Někdy jedna, někdy až čtyři (Emergency assist, Lane assist, Front assist a někdy i porucha rozpoznávání dopravních značek). To trvá cca 5 minut (vypadá to, že to ani tak nezávisí na ujeté vzdálenosti) a postupně to zas pozhasíná a pak už je klid. Škoda absence chlazené schránky, vyřešil jsem to přes léto trvale umístěnou ledničkou v kufru - naštěstí je tam místa dost. Ještě mi trochu chybí asistent vyparkování, který teď nemám a ve Scale jsem ho měl, tak vím jak fungoval. Bohužel ani kamery tak do šířky nevidí. Byla to docela užitečná věc. Často musím parkovat na místech, kde při vyjíždění není moc dobře vidět přes okolní auta.