Přejít na obsah

Kořas

Uživatel
  • Počet příspěvků

    112
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Kořas

Nováček

Nováček (1/14)

  • Reacting Well Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

17

Popularita

  1. Jedna z klasických tisíce chyb O4, mě to někdy samo zapne někdy ne, žádnou logiku bych v tom nehledal
  2. Podle návodu se zdá, že by to mělo jít při současném stlačení tlačítka, co je na boku hlavové opěrky.
  3. Samotné nouzové brzdění nejde vypnout, to co máš jako bod 1 je zapnutí a vypntuí zvukového signálu a zobrazení na displeji mezi budíky těsně předtím, než začne auto samo brzdit případně jak brzo tě má varovat - je to akorát otravné a mě to spíš v krizovce vyleká, takže bych to vypnul. A bod 2 je zobrazení přesně těch dvou autíček, která se ukazují když se někomu lepíš na prdel, taky to mám vypnuté, odpoutává mi to pozornost od jízdy
  4. Nevím zda ti to pomůže, nemám O4 sice dodadnou, ale jen objednanou, ale do kombi mám příplatek, který se jmenuje Rezervní kolo ocelové (plnohodnotné) s příslušenstvím GPJBPJB
  5. Nevíte někdo zda se dají dodělat popř. koupit takové ty plastové dekly co jsou před podběhy v kufru u kombi? Mám totiž objednanou verzi Active (Akční výbava - služebák) a co jsem tak pochytil tak to tam není (nechápu, ale budiž). Nenašel jsem to zatím nikde jako náhradní díl a ty boční odkládací prostory, které mám aktuálně v F3 docela používám, tak bych to chtěl mít i v O4. Díky
  6. @Hochmi mám dsg teď v novém voze fakt chvilku, takže dlouhodobé zkušenosti nemám, ale tím, že není automat ještě ani "zajetý" (částečně se přizpůsobuje chování řidiče, a i tak mi vyhovuje tak je to za mě super. Navíc mám porovnání s některými staršími automaty např. z Toyoty atp. a ten rozdíl je znát. Co se týče konkrétního vozu ze zahraničí, určitě nejsem pro, těch rizik je tam zbytečně hodně a podobných Škodovek najdeš na internetu určitě spoustu s lepší historií a s případně i lépe dostupnou zárukou, kdyby po prodeji nebylo něco v pořádku.
  7. Mám DSG ve Fabii 3 za mě naprostá spokojenost, řadí dobře a předvídatelně. Dokonce pracuje s čidlem náklonu a do kopce drží např. motor ve větších otáčkách než na rovině atp. takže je to vychytané a do manuálu bych už nešel, obvzlášť na crcání po městě je to super.
  8. Ja měl klasický Style ne MC takže tím to nebude
  9. Tak to je zvláštní, měl jsem to u roku výroby 2016, podložka je ze stejného materiálu jako je v kastliku na napoje a v kastliku pod středovým tunelem. Viz foto z internetu o co mi přesně jde.
  10. Mám na operativák včera dovezenou F3 FL a předtím jsem měl před FL a tak mě teď zarazillo, že facelift nemá pod ruční brzdou v té vaničce gumovou podložku, jako měl předfacelift. Opravdu tam není nebo někdo něco zapomněl? Předpokládám, že tam rámci šetření na nesprávném místě není, ale já si tam dávám klíče a bez té gumové podložky je to spíš k vzteku, protože klíče pořád lítají po plastu sem a tam ve vaniččce. Nevíte někdo kód dílu abych si mohl tu podložku objednat? Něco stříhat neoriginál samo-domo mi na autě za půl milionu přijde na hlavu. DÍky moc za reakce.
  11. Kořas

    Slabě topí

    Dle mých zkušeností: 1) Samozřejmě dost pomůže nechat motor na volnoběh než třeba odškrábeš sklo atd. jestli chceš být ekologický jezdí na cng nebo na kole, zase tolik to nežere a rámus to taky velký nedělá. 2) I v minus dvacet mi přijde rozumná hranice otáček 2000-2500 tím se určitě nic nezkazí. Co píše auto na Maxi dotu jsou nesmysly podle mě. 3) Ofuk na 1 je málo. Mě fouká teplejší vzduch, než je venku hned po pár minutách, ne že by to bylo bůhví co, ale když ventilátor nefouká, vzduch se nijak neohřeje. Za těhle mrazů je dvojka podle mě minimum. 4) Fabia je samozřejmě koncipovaná jako "úsporná" takže přebytečného tepla na topení příliš nevytváří už z principu. 5) Na postupné štelování kolečka bych se vykašlal a dal rovnou červenou, konstruktéři určitě nevymyslí auto za statisíce tak, aby sis pro topení musel postupně za jízdy přidávat kolečkem. 6) Z mé aktuální trasy (hned co vyjedu kopec jako prase a pak zase z kopce dolu) se auto hned ohřeje (netrápím to, ale taky nepodtáčím jedu cca 2500 otáček na čtyřku) teplota vody je 90 stupňů a auto začne topit - přidám otáčky ventilátoru na 3 - auto se ohřeje na rozumnou teplotu. Za kilometr začnu jet z kopce dolů, dám nohu z plynu, teplota vody začne klesat na 75 a topení dám na 2. Za tři kilometry mám v autě teplo. Tohle vše ale asi když je až minus 10 a víc, jinak se teplota drží už pořád na 90. 7) Ekologové by ze mě asi neměli radost, ale zapínám si i na max ohřev sedadla polujezdce a někdy si na něm vyhřívám rukavice, abych je měl na nasazení teplé.
  12. Kořas

    Dodací lhůta

    Mohu aktuálně potvrdit, auto objednané 13. listopadu 81kw s automatem. Dodání původně v týdnu 12-14 2019, minulý týden jsem to ověřoval a dokonce to stáhli na týden 11-13. Tak se necháme překvapit.
  13. Já tam slot na kartu nemám MR2016 edit: sorry už jsem ho našel @milanxx
  14. U mě na 1.2 81 kw vychází úbytek cca 0,5 l oleje na 15 tisic km, nejdřív jsem si to nehlídal, ale pak se rozsvítil za jízdy žlutý trojúhelník a ukázalo to zkontrolujte hladinu oleje, která byla lehce pod dolní ryskou, od té doby kontroluji víceméně pravidlně
×
×
  • Vytvořit nový...