Přejít na obsah

pijotr

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení pijotr

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Tak jsem se právě vrátil ze servisu, kde mi bylo sděleno následující: automobilka na kulanci zaplatí 100% materiál a 100% práce. Odcházel jsem ze servisu nadmíru spokojený, jen doufám, že to tak opravdu bude, až dojde k převzetí auta. Pouze je problém v dodací lhůtě motoru, který nemá automobilka na skladě. Takže se k tomu automobilka postavila super. Předpokládané náklady sdělené v servisu se měly pohybovat okolo 65tisíc. Do konce týdne bych měl vědět kdy bude nový motor. Dnes je to přesně týden, co auto muselo být odtaženo do servisu. e1.: Olej byl měněn vždy před uplynutím 15000 najetých kilometrů. Styl jízdy: s co nejmenší spotřebou (cca 5,9-6l), ale ne vždy to vydržím. Jízdy od 6km více, jak ve městě, tak dálnice. Řekl bych, že rovnoměrně, jak krátké, tak dlouhé trasy. Dnes mi autorizovaný servis bohatě nahradil případně ušetřené nějaké kačky v garáž servisu.
  2. Najeto 59000km, těsně před servisem (60000km). Rok výroby 5/2011, tedy půl roku po záruce. Servisováno pravidelně v autorizovaném servisu, včetně kontrol např. před zimou, dovolenou atd. Poslední kontrolní servis 5/2013, před uplynutím záruky - perfektní stav (dle autoservisu). Rozvody neměněné. V současné době v řešení - servis/výrobce. Jinak při startu, ať už teplém nebo studeném, občasné zarachocení. Někdy ano, někdy ne. Před touto destrukcí se pouze rozsvítila žlutá kontrolka - systém kontroly výfukových plynů.
  3. Počáteční stav: rachtání po startu http://forum.skodahome.cz/topic/122543-porucha-motoru-pri-startu-12-tsi-preskocene-rozvody/?p=1846224
  4. Přikládám foto motoru Fabia 1,2 TSI po sundání hlavy. Počátek bylo zarachocení řetězu při startu.
×
×
  • Vytvořit nový...