-
Počet příspěvků
101 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení senky
-
Jo presne tak, diky za reakci . BSE nema PCV tak jsi mi to potvrdil :) proto jsem ho nikde nemohl najit, Jak se tu nekdo o tom zminil tak jsem po tom sel. Protoze mam vylozene zvysenou spotrebu oleje jen pri zvysenych otackach na te dalnici pri vysoke rychlosti jinak ne.
-
Můžete mě prosím někdo poradit nasměrovat kde se ten PCV ventil odvetrani u motoru BSE nachází ? nebo jaký má kod číslo. Prohlizim ruzně autodíly a googluju a nepřisel jsem zatím na to, i bych se na to podíval na motoru. Jen jsem našel v autodílech jakousi hadici odvětrání motoru (ventilového víka)
-
Pár rychlo fotek ze zdejšího salónu :) Některé zábery záměrně křivé aby tam nebyli cizí lidé. Za mě první živý pohled a líbí se mi víc jak na fotkách.
-
Taky vlastnim O2FC 2011 1.6MPI BSE, koupil jsem ji mela 42tis najeto ted mam nejakych 90tis. olej tam byl lity a i leju dál 5w30 (shell nebo original) , i kdyz to je LL olej menim i tak po roce. najedu cca 10tis rok. Spotreba oleje po meste a bezny provoz temer nulova, ale jakmile si dam dalnici (hlavne v lete kdyz je teplo) tak spotreba i klidne pul litru za 300km ale to musim smazit porad vyšši rychlostí i teplota oleje na palubaku ak +/- 105stupnu i vic, to porad sleduju jak to tam mám :)) Prirazuji to k tomu ze je tento olej ridsi, tudis to v tomhle rezimu jizdy zere, bohuzel. Kdybych jezdil denne dalnici sem tam tak by me to auto sezralo , musel bych prejit pravdepodobne na jiny olej . "šlehačka" na víčku je tak nejak klasika u benzinu a kratkych tras. to mám taky a pri dalkách ne. zajimavy je ten dotaz s odvetranim skrine jestli je to ok, hmm to me nanapadlo.
-
Když už jste u tematu "ozon" mě osobne přijde slabý na to jak se propaguje,vyhozené peníze. Spíš bych čištění ozonem zařadil do kategorie krákodobá čistička vzduchu. Ozon nemuže nikdy vyčístit a odstranit zdroj zápachu. Plíseň se prostě musí vyčistit mechanicky. Za ideální považuji poctivé vyčistění viz. začátek této diskuze/návod uplně super. ale taky pracný.
-
Diky za reakci. Nakonec to dopadlo tak ze jsem zasel do obchodu s barvama a tam poridil barvu ktera sedi Po konzultaci s prodavacem. bez presneho michani je k nepoznani. Potreboval jsem to na malinkatou opravu.
-
Poradil by mi někdo prosím, jak, nebo kde zjistim kod barvy original tohoto kola? Děkuji. KOLO : Proxima 16" Kod: 1Z0071494B
-
@Malta jo dík za radu, adblock pomohl, už nevidim zadnou. Reklamy mi nevadi ale tahle je hodne otravna. na mensim monitoru strasny.
-
Ta plovouci reklama na Přerost a Švorc auto je teda hooooodně otravná tady na foru Leze opakovaně všude, ještě popojíždí, škáče do fotek. Nešlo by s tím něco udělat ?
-
Jedna modrá z Jihlavy Mě osobně se moc líbí živě. Je to změna a kdyby byla jiná ,tak by všichni křičeli jak je to koncernová nuda, tyhle světla se aspon vryjí do paměti. A fotky vs. realita, to jsem řikal už od začatku, že škodovka chtěla bombaticky představit facelift, ale odstartovala to dosti nepovedenýma fotkama, až ty fotky RS ferze a některé poslední stojí za to. No a jinak rozhoduje realita, až zamoří silnice, myslím že omoce u lidí povadnou
-
Mam Octavia 2 Facelift radio swing a MDI USB pripojeni v bocni schrance a chci se zeptat, jestli ma nekdo vyzkouseno nebo vi jak velkou pamet podporuje toto pripojeni , jestli to je nejak omezeny a na kolik, Nevite ? 64gb flashu jestli to dá ?
-
Ještě jsem doplnil fotky, k textu. + moje vyndané svíčky. A ty botky brat opatrně! nechci nabádat na náký bezcitný vyklaní kleštěma a rvaní ven Auto mám půl roku z německa a má 50t.s najeto.Soudruzi z NDR se prostě na vyměnu 2 a 3 svíce vybodli. Svíčky na fotce jsem poskládal tak jak byly 1až4tý válec.
-
Taky jsem se dnes pustil do vyměny svíček s respektem a šlo to v pohodě, bez sundavání sání , nic jsem nesundaval. Motor 1.6 MPI 75kw (BSE) 2011. Šlo to dobře s račnou (1/2") dlouhým prodloužením kloubkem a s ořechem na svíčky 17mm. "Nejhůře" jdou snad jen sundat ty fajfky. Jednotlivé botky jsem bral uzkýma dlouhýma kleštěma s jemnýma zoubkama, opatrně ,prvně jemně zaviklat a pak tahat. Docela se mi osvědčil můj lidový výmysl s provazem že jsem udělal stahovací oko a to jsem nasadil na vršku botky a stáhl v tom zúženém průměru a pak opatrně tahal nahoru a šlo to. Jinak vše no problém Dokonce jsem zjistil že mám různé svíčky 1 a 4 válec asi vyměnený ngk "Buretky" (moje pojmenování ) co se dávají a 2,3 válec zřejmě původní z prvovýroby VW audi logo (taky NGK) S toho vyplývá že je někdo možna taky neměnil a vyměnil prasácky 1 a 4 lehkopřístupný válec. ehm.