Přejít na obsah

Happy83

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Happy83

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Prosím někoho, kdo ví, kde se deaktivuje nebo se říká BCM jednotce, že mám RS světla místo normálních žárovek. Provedl jsem změnu z normálního nárazníku na RS a stále mi budíky hlásí prasklá levá + pravá žárovka pro denní svícení. Děkuji za jakoukoliv radu. Třeba jaký tam dát odpor a nebo by mohlo stačit kódování této jednotky u nějakého OIIRSFace. 1K0 937 087 K Coding - 46180AB8A005089040100080110081E4420000AE524D81605C0440000040
  2. Určitě to někomu pomůže - zapojení z OII Face na OII RS Face Kódovat se nic nemusí. Sice ze začátku vám to hlásí chybu žárovek, ale druhý den je vše OK. Pravděpodobně stačí, aby se auto uspalo na delší dobu. Teoreticky by mělo pomoci i odpojení baterie.
  3. VYŘEŠENO : V 03-Brzdy 113B201C092800FD880D04E6901A0041"34"0000 - 04 je bez TPM a 34 je s TPM a pak stačí ještě nové kódování v 17-Instrument panel/ Budíky
  4. Mělo by to prý pasovat bez žádných komplikací. Je tam rozdíl jen v konektorech. Taky by mě zajímalo jak se vyřeší problém s LED svícením, protože ty svítí buď na max a nebo s nižší svítivostí. Podle mě tam budou 3 vstupy a to zem, stálé napětí z obrysovek pro nižší svit a napětí z denního svícení pro max. svit. Pak tam může být problém, že to bude hlásit prasklé žárovky. To je možná pak na kódování. Pokud někdo bude vědět ať poradí ;-)
  5. Kde nebo kdo mi seženu PIN k rádiu SWING? Vyměnil jsem za navi a rád bych se ji zbavil, ale bez Pinu ji neudám. Na klíčcích taky nic není. Slyšel jsem, že to nejde. Prý je moc nové. Díky za jakékoliv info.
  6. Na funkci to samozřejmě nemá vliv :-) Je to Supík II Kombi. Mám to aktivované s testem ruček :-) Pokud někdo chce tyto 2 funkce aktivovat tak není problém.
  7. A proč bych si nedal říci?? Díky za infomace. To určitě oceňuji. Ale potřebuji tuto funkci zprovoznit. A to zatím nikdo nenapsal. Jestli někdo jiný ví jestli je to možné a jak tak předem děkuji. Díky PS: kamarád v Yeti 4x4 aktivoval tuto funkci v ABS a vše chodilo jak má.
  8. Myslím, že nejsem vedle. Tahle kontrola se aktivuje v ABS. OII Face jenom přepočítává pootočení kol v jednotce. Pokud máš ESP tak by jsi měl tuto funkci aktivovat a to je vše. Pak by se ti měla zobrazit jednotka "65-kontrola tlaku v pneu" U starších OII Face to prý takto fungovalo. Na netu je mnoho návodů. Tady máš jeden z nich : http://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=en&u=http://www.myturbodiesel.com/1000q/a6/activate-tpms-system-vw-golf.htm&ei=UXE2TdimDdSwhQeUhMihAw&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=8&ved=0CGQQ7gEwBw&prev=/search%3Fq%3Dlong%2Bcoding%2Babs%2Bvw%26hl%3Dcs%26sa%3DN%26rlz%3D1C1CHNU_enCZ335CZ335%26prmd%3Divns
  9. Dodělával jsem si tlačítko TPM na v Octavia 2 Facelift Ambiente 2010 model 2011. Nevíte někdo jestli moje řídící jednotka brzd podporuje tuto funkci? Je to "1K0 907 379 BD". Kódování 03-Brzdy 1K0 907 379 BD mám teď tohle - 113B201C092800FD880D04E6901A0041"34"0000 což 04 je bez TPM a 34 je s TPM podle netu. Po tomto kódovaní po zmáčknutí tlačítka budík reaguje alespoň gongem. V kódvání v 19-Getaway jsem TPM aktivoval a budík už i zobrazil kontrolku. Kontrolka blíká a hlásí chybu. Stále systém hlásí, že 65-kontrola tlaku je bez funkce . V chybové paměti je, že tato kontrola nekomunikuje. Můj názor je, že buď tato jednotka nepodporuje TPM a nebo se musí ještě něco aktivovat. Děkuji za jakoukoliv pomoc.
×
×
  • Vytvořit nový...