Těch bloků je celkem dost, nejčastější porucha je, že ti začne bručet pár vteřin po vypnutí motoru. Je tu o tom celkem dlouhé vlákno tuším na 1,9TDI, kde je naprosto stejný blok ventilů, takže kdo to nervově nevydrží, vymění ho a má tím pádem jeden navíc.
Každopádně vevnitř jsou tři magnetické ventily, které rychlostí otvíráním on/off (v%) ovládají velikost podlaku, kterým jsou zase řízeny turbo a EGR ventil a podle motoru i škrtící klapka. Patřím mezi ty, co nevydrželi a blok vyměnili, protože jim při chcípnutí vrčel. Takže mám doma jeden použitý co je zatím za jízdy potichu. Ještě pro úplnost starý ventil měl číslo 6Q0 906 625 nový 6Q0 906 625 E, jsou zaměnitelné, takže nějaké vylepšení na základě tkz. „zákaznického testování“ tu asi bylo. Jinak po výměně auto klidněji chcípá(1,9 - BJB).