Přejít na obsah

Kudlas

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Kudlas

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. @roubic tak to držím palce ať to není jako u mě. Ještě zkusím přes známého v autorizaku možnost kulance ale nedávám tomu moc nadějí. Jinak máš nějaký odkaz kde případně sehnat vačku levněji. Brácha se mi ptal u vw a tam mu řekli 25-30k.
  2. @roubic tak bohužel výměna ventilu nepomohla. Zkusíme ještě s mechanikem jestli drží ten pin na prestavovaci co je na vačce ale očekávám že se bude měnit vačka jako taková. Co jsem četl zde i na jiných cizojazyčných fórech, ten prestavovač měnit nejde, takže se musí měnit celá vačka. Jupí...🤦🏻‍♂️
  3. To zní jako by motor neměl ze začátku tlak nebo to trvá než se ti napne napínák. Je to taky ze strany rozvodů? Jinak mě všeobecně u tohoto motoru udivuje, že na to kolik má čidel, nevyhodí to chybu, i když víš, že je tam něco špatně 🤦🏻‍♂️
  4. Snad se mi na to podařilo přijít. Procházel jsem zahraniční fóra a našel jsem prakticky stejné video, kde majitel měnil magnet a ventil na seřízení vačky co je hned pod ním našroubovaný ve vačce. Myslím že to bude ten ventil, vysvětlovalo by to i to, proč motor ztichne, jakmile se odpojí konektor toho magnetu. Objednal jsem radši oba dva na obě vačky a o víkendu to jdeme měnit. Tak snad budu mít pozitivní zprávy 🙏
  5. Zdravím všechny, Obracím se na vás s prosbou o radu nebo nápady. Mám Supa 2017, najeto 214 tis a pri studeném startu byly slyšet rozvody, plus i po zahřátí cvakání z místa rozvodů. Byly vyměněny komplet rozvody ( napínák byl už na 7 zubů myslím ) a magnet na vačce sání. Použili se originální díly a když se mi auto vrátilo, vydávalo divné zvuky ( to cvakání se neztratilo ) a postupně začal motor znít jak diesel. Mechanik mi poradil jestli to není i ten druhý magnet, tak jsem ho odpojil a motor hned utichl. Vyměnil se tedy i druhý magnet a auto se zdálo ba volnoběh v pohodě. Bohužel jsme ale neudělali testovací jízdu ( pospíchal jsem pryč ). Druhý den jsem konečně vyjel a autem do práce a po zahřátí začal motor zase klapat a i od 2500 otáček i dunit. Zkusil jsem tedy znovu odpojit tan zadní magnet a motor zase utichl. Mechanik si zase vzal auto k sobě, našel že se lehce hnuly na rozvodech nějaká závaží a zjistil i že je vyrachtany silentblok na převodovce. Včera mi to dovezl a přijde mi že se motor lehce utichl, pořád tam ale slyším klepání a občas i lehké zakopnutí motoru. Plus mi přijde že už ne tolik, ale že motor stále víc duní, než by měl a než se dělaly rozvody. Mechanik byl i ve škodovce na diagnostice, kde nebyla žádná chyba ohledně motoru, ale nahrávaly novy soft do převodovky, protože ta vyhodila chybu. Podle mechanika to může být už jen dvouhmota... Začínám být lehce zoufalý, protože auto doteď fungovalo dobře, bez problémů ale bohužel to stále není to auto co jsem znal. Výkonově mi přijde stejné jako předtím a při jízdě nevynechává, jen prostě podle mě víc duní než bylo předtím. Napadá vás někoho co by to mohlo, nebo případně nějaké doporučení kam s tím zajít? Mechanik už podle mě neví co dál... Díky za vaše rady, plus přikládám video při odpojení magnetu, jak motor zněl, než se udělalo seřízení těch závaží. VID_20231028_153907.mp4
  6. Já mám 1.4 16V najeto 4500km a sem s tímto motorem naprosto spokojen i nad 130 mi krásně zrychluju, měl sem předtím fábii s motorem 1,2 HTP 40Kw a je to opravdu rozdíl a i pri 5 cestujících sem nepocítil rozdíl v akceleraci...
×
×
  • Vytvořit nový...