Přejít na obsah

majkl_k

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení majkl_k

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Update: po samodiagnoze klimy sa problem odstranil, zatial je to dobre. jazdim uz asi mesiac bez problemov.
  2. zdesim, ano, vetrak na chladici sa toci. nechal som minuly tyzden prebehnut diagnostiku klimy, bola tam jedna chyba - 318, nespravny tlak v systeme. Bola asi starsieho data, po odmazani a cca tyzdni jazdenia klima hlasila kod 444 - vsetko ok. Po prebehnuti samotestu klimy auto uz tak nesklbe, je to sice citit, ale podstatne menej. Na tretom prevodovom stupni vlastne uz vobec. Mam ale este nejake postrehy: - dnes na auto striedavo prazilo slnko a potom zase tien, ked som auto popoludni startoval, klima hlasila vonkajsiu teplotu 30,0 °C. - startoval som pri zapnutom mode ECON, okamzite som prepol na AUTO. - po zapnuti klimy asi cca 1-2 minuty jej vykon bol OK, ale pocas jazdy prestala fukat studeny vzduch a siel len teply - presiel som cca 10 km, pri pomalej jazde dole kopcon v meste som naschval vyradil rychlost a siel na neutral, potom sa cinnost klimy obnovila a zacala fukat ladovy vzduch - po zaparkovani som nechal auto chvilu nastartovane, vykon klimy stale dobry, vzduch ladovy. - na indikatori teploty ale svietil udaj 34,5°C, co vobec nezodpovedalo vonkajsej teplote, ktora bola cca 25°C - auto bolo stale v pohybe Potom som este vyvolal samotest klimy, vysledok kod 444, ziadne chyby. Cim by to mohlo byt, ze pocas jazdy vykon klimy odchadza a po zaradeni neutralu je zase funkcna? Vopred diky za akukolvek uzitocnu radu...
  3. O tlakoch nemam ziadne info, nechaval som to v servise a bral som auto odtial s tym, ze to je dobre. Ono som to ani nemal ako zistit, lebo vtedy bolo vonku este dost zima a auto jazdilo normálne. Spytam sa v servise na tieto udaje. Chladic klimy sa menil preto, ze bol deravy.
  4. Či bola sporadická neviem, ale spýtam sa v servise kde ju opravovali, či mazali aj chybové statusy. Po odmazaní tejto chyby som klímu nechal asi 1 min bežať na plný výkon a žiadna hláška sa už nezopakovala. Chyby RJ motora budem schopný vyčítať na budúci týždeň.
  5. zdesim, ďakujem za radu, ešte dodám, že včera som nechal prebehnúť autodiag. climatronicu a vyhodilo jedinú chybu č. 318 - tlakový snímač. Na nete píšu, že je to bežné keď je málo chladiacej náplne, moja bola ale nedávno naplnená a 2x kontrolovaná a (servis asi tak mesiac dozadu), takisto sa dával nový radiátor klímy. Tá chyba climatronicu tiež bude hrať nejakú rolu..
  6. RJ motoru o tom asi vie, pri zapnuti klimy otacky na okamih klesnu, ale potom sa dorovnaju. problem je ten, ze pohon klimy opakovane spina a rozopina a tym otacky jednoducho padnu na chvilu dole, ci uz na neutrali alebo pocas jazdy.
  7. Zdravím, prosím vás o radu, na Octavii 1.9 TDI mám problém s kolísaním výkonu po zapnutí climatronicu, vždy vtedy, keď sú vonku vyššie teploty - asi tak od 25°C a vyššie. V pár bodoch sa pokúsim popísať celý problém: - vždy po zapnutí klímy do módu AUTO príde k poklesu výkonu, dosť citelnému, ale to je len začiatok, počas jazdy je zreteľne cítiť, ako spínanie klímy autom "cuká alebo trhá" - čím nižší prev. stupeň, tým je samozrejme trhanie výraznejšie, pocitovo je ako keď niekto opakovanie brnká na plyn alebo brzdu .... cca každých 10...15 sekúnd - pri prepnutí klímy do módu ECON (t.z. po vypnutí kompresora klímy) toto zmizne a auto sa správa úplne normálne - klíma bola na jar servisovaná a doplnená, chladič klímy (aj motora) je nový - po zistení tohoto problému som nechal klímu znova skontrolovať, žiadna závada nezistená - dokonca sa mi zdá, že klíme počas dlhej jazdy po diaľnici akoby dochádzal dych, po zastavení na odpočívadle ale znova začala chladiť tak, ako má, vzduch úplne ľadový - pri zaradenom neutráli a otvorení kapoty zreteľne počuť, ako klíma opakovane spína a rozopína, pri neutráli to spôsobuje kolísanie otáčiek Toto všetko závisí na teplote okolia, čím vyššia teplota tým horšie. Pri 30°C pri poslednej dlhšej ceste mi to dosť liezlo na nervy. Okrem toho mám dojem, že spotreba stúpla tak o pol litra. Jazdím s autom druhý rok ale minulé leto bolo čo sa týka klímy bez problémov. Dokážete mi niekto poradiť? Mohlo by to byť riadením klímy alebo niečo iné? Vopred ďakujem.
  8. Zdar borci, potom ako uderili vyššie teploty, asi 25 a vyššie, mám problém s cukaním motora za jazdy u octavie tour, 1.9 tdi 66kW. Je jedno, či pri akcelerácii, alebo normálnej jazde, vyzerá to ako keby mi niekto brnkal na plyn alebo brzdu. Myslím si, že to súvisí s climatronicom - ako klíma zapína a vypína tak odoberá nejaký ten výkon. To je ale práve ten problém, u dieselu by to nemalo byť za jazdy cítiť. Klíma sama o sebe funguje, ale čím je teplejšie, tým je tento jav výraznejší. Zatiaľ bolo tento rok max. 25, tak neviem čo budem robiť až bude cez 30. Keď je chladno, problém úplne zmizne a auto jazdí normálne. Určite sa niekto s týmto už stretol, tak prosím poraďte.
×
×
  • Vytvořit nový...