-
Počet příspěvků
20 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení Piwell84
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
Super, díky moc ? Měl jsem to nějaký rozhašený, bylo slyšet cvakání a neofukovalo mi sklo. Bál jsem se komplikovaný opravy. Mám OII předface s climatronicem. Stačilo ale udělat kalibraci dle návodu (stisk ECON + ofukování xichtu - zobrazí se jakýsi hieroglyf s nápisem FR) a po asi půlminutový kalibraci klapek vše fachčí jak má ?
-
Byl jsem pak ještě jinde pro díly. Při přehazování motůrků z auta na auto jsem zjistil, že můj motůrek nechodí. Bohužel i jiný funkční (odzkoušený) motůrek mi v mým autě stejně nešel. Nicméně motůrek jsem si koupil. Chtěl jsem se pak doma mrknout na relé. Jak jsem s těma relátkama nějak zahejbal, najednou mi to začlo chodit. A protože relé cvakalo i předtim, ale nic se nedělo, usuzuji, že byl někde blbej kontakt, někde za relátkem ... nicméně zatim to bezchybně chodí tak to nechávám bejt. Co s tim teď taky, že jo ...
-
Tuhle výměnu jsem absolvoval taky na předface. Po připojení Swingu na stávající gateway K mi to baterku nevybíjelo. Pak jsem připojil Yatour MP3 (SD, USB, AUX "náhradu" CD changeru) a začlo to baterku vyžírat, brutálně. Gateway AA jsem měl už na cestě, po výměně a nakódování v pohodě. Taky mi nejde nastavení hlasitosti z volantu, jinak jede vše. Mimo toho, že nedokážu rozsvítit displej naplno (to se ještě se starou gatewayí nahodile samo povedlo).
-
Tak mě taky zadní stěrač nejde. Ale vůbec. Ostřikovač ano. Relé zadního stěrače slyším sepnout i rozepnout. Na konektrou stěrače je GND (hnědá), spínaných 12V (tuším černá) a 2 slabé zelené kablíky (1. myslím s bílým pruhem a 2. s červeným). Na těchto drátech je také trvalých 12V. Ke všemu na nich 12V proti kostře zůstane sepnutých i po vypnutí zadního stěrače, vlastně na všech 3 drátech proti GND. Motůrek samotný jsem rozebral, vyčistil a promazal, ale problém přetrvává. Zkoušel jsem měnit za jiný motůrek z vrakoviště, ale taky se neroztočil (ale nemám jistotu, že byl OK). Pojistka logicky prasklá není. Proměřil jsem i vedení až do kufru (v pořádku), kde je po odpojení příslušného konekoru ta samá situace jako na konektrou motůrku. Ani v průchodce není problém. Diagnostika nenašla žádnou chybu. Zatím jsem neměl víc času zkoumat, stejně teď nevím kam se nasměrovat a co přesně hledat. Netušíte někdo? P.S.: Jedná se o O2 combi, m.r. 2005.
-
Tak jsem to taky zkoušel. Držel jsem v ruce sadu od toho JOMu a moc důvěry to ve mě nevzbuzovalo. Doma se mi válely starý originální vzpěry víka kufru z Renaultu Clio II. generace (od r. 1998), kde jedna byla KO. Koupil jsem druhou stranu těch kloubků, tzn. kuličky. Měly jen s M8 závitem, takže 2ks utočit na M6 (do blatníku, pod ně jsem dal velký podložky). Vybrousit plastový koncovky vzpěr a voilá - nádherně sedí, otevření maximální, paráda. Jenže jak byl jeden KO tak to samozřejmě nebylo ono. Tak jsem na doporučení z návodu z octaviaclubu koupil vzpěry víka kufru na O1 combi (byly nejlevnější). Jenže mi kapota zaprvý málem nafackovala při otevírání a hlavně se strašně ztěžka zavírala, až se prohýbala. Holt vztlak 550N je hrozně moc. Tak jsem je vrátil a koupil ty na Clio II, ty mají 340N, to by mělo být OK. Když přišly a dal jsem je na auto, kapotu jsem nezavřel, chybělo asi 20 cm - měly delší tu silnou část. Na těch origo od Renaultu (mají logo s nápisem Renault, modrý nápisy) bylo zase vidět, že se na Cliu nezasouvají úplně do konce a proto na kapotu O1 byly akorát. Tohle byly Starline z autokelly. Takže jsem od souseda, jehož matka má Clio II, vzpěry zkusil prohodit - na Cliu ty Starline fungovaly perfektně, mě na kapotě O1 zase ty originální z Clia. Takže výměna (on zase byl rád, že má matka nový vzpěry). Schválně jsem měsíc počkal a testoval a konečný verdikt je ten, že fungují naprosto skvěle a naprosto bez problémů. Žádný další úpravy nebyly potřeba a vztlak 340N je úplně akorát. Takže sehnat originální vzpěry z Clia II, 4x 10mm kuličky a je vystaráno
-
Naprosto stejný problém jsem loni taky řešil (plus mi nefachalo ovládání jednoho zrcátka) - jak už tu zaznělo, týkalo se to uhnilých pinů na řídící jednotce dveří.
-
Já měl podobný problémy. Koupil jsem nový svíčky, spínač spojky, vyndal a vyčistil škrtící klapku a tak nějak se to zlepšilo, ale pořád to nebylo takový jaký by to mělo být. Předminulý týden jsem zaznamenal po zastavení auta, že je v kabině cítit benzín. Chvilku jsem tady na fóru hledal, čím to může být. Hadička odvzdušnění nádrže - ta část pod kapotou od bajonetu k filtru s aktivním uhlím. Byla v ní díra. Nahradil jsem tuto "harmoniku" obyčejnou benzínovou hadičkou. A hle - nejen, že už uvnitř auta po zastavení není cítit benzín, ale k mému velkému překvapení plyn najednou reaguje lépe a rozjezdy jsou od té doby v podstatě bezproblémové.
-
Tak jsem mystifikoval a možná nejen sobě popletl hlavu. Fancarhifi má pravdu, přípravu pro zadní repro jsem neměl vůbec, musel jsem tahat dvoulinky od rádia až do kufru. Dělal jsem v nedávný době autorádia a repro celkem do 3 aut tak jsem si to zjevně s nějakým spletl a uvedl sebe a jeho v omyl. Nicméně to nebyla nijak zvlášť pakárna, šlo to docela dobře od ruky, čekal jsem, že odstrojit části palubky a prahy bude komplikovanější ... takže sorry.
-
No právě ty jsem tam nenašel - hledal jsem stejný jako byly vepředu a za koberec jsem taky koukal. Snad budu mít zítra chvilku to ještě pořádně omrknout.
-
Nedavno jsem si koupil O1 1.6SR 75kW (typ AVU), r.v. 2002, a pozoruju něco podobnýho. Především teď při chladnějších ránech, po ohřátí se tento problém minimalizuje. A nějak se mi zdá, že nejhorší je studený couvat. Už mi to párkrát chcíplo a holka se mi směje ...
-
To je zvláštní protože když jsem si měnil rádio tak jsem na ISO konektoru auta jasně viděl obsazený všechny piny (4 repro) a dráty byly zamotaný do origo kabeláže auta - a fakt to nebylo dodatečně montovaný. Všechny dráty byly na pohled a na omak úplně stejný (mimo barev).
-
Tak. A mě by zajímal můj případ - O1 liftback r.v. 2002, 1.6 75 kW výbava Ambiente. Původní audio šlo pochopitelně pryč. ISO konektor u rádia mám osazen dráty pro 4 repro, ale zadní repro z výroby nemám. Což mě teda nemrzí. Dozadu jsem si udělal redukce a dal Hertz DCX 130. Problém ale je, že dozadu k repro origo dráty nevedou. Inu - na jakém místě v autě se asi shovávají? Víte někdo? Nechce se mi tahat nový od rádia ...
-
A prozradíte mi někdo jak se na ten senzor natočení dostanu abych ho vyčistil/vysušil? Mám kombíka 1.4 16V 74kW r.v. 10/2002, m.r. 2003 (motor BBZ). A je potřeba ho nějak přetěsnit nebo se jedná o vysráženou vlhkost? Mě světla někdy poblikávají, někdy ne. Kontrolka serva nesvítí, servo nevynechává.
-
Já si pořídil tažný od slovenský firmy Galia. Koupil jsem pevný (resp. na dva šrouby - neodjímatelný bez nářadí), a to zcela úmylsně. Je celý pozinkovaný. Cena 1699 Kč v Elsa Group (www.tazne.cz). Montáž doma - je to dětská akce, ani by mě nenapadlo někomu platit za montáž 14 kg oceli na šesti šroubech. Potřeboval jsem jenom zásuvku - hliníkovou za 80 Kč. Pár drátů s bužírkou má doma snad každej. Chvíle práce a voilá - mám tažný za cca 1800 Kč. Ještě na STK a na úřad, měl bych se vejít do 2000 Kč kompletně i s poplatkama. Přemýšlel jsem ještě o Westfalii (2140 Kč), ale v Elsa group mi to de facto rozmluvili, protože je to prý stejně kvalitní, jen se platí víc za značku (a není pozinkovaný). Netaham nic extra těžkýho a už vůbec ne každej den. Kdyby taky jo, nejezdil bych Fabií, že ano ...