Přejít na obsah

Long

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    61465553

Oznámení Long

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. A to bude vyrobená na zakázku? Včetně homologace a schválení? Tak to jsem zvědavý,jestli tedy vyjde levněji než origo..podle mně se to celkem vylučuje.. Navíc jestli to budeš dávat do auta, budeš to muset schválit jako přestavbu na N1 individuelně..a to je taky úplně cenově jinde,než origo od MTX. ano na zakazku se schvalenim, homologaci pro OII a take vsechny potrebne podklady a povoleni pro prestavbu na N1 ted bych prave potreboval rozmery ....
  2. Potrebuju rozmery a detaily ukotveni pro firmu co dela prepazdy pro jiny znacky aut. Do OII je dela vyhradne MTX a jejich cena me nevyhovuje, tzn. po dodani rozmeru me ji udela jina firma s homologaci za lepsi cenu. Pomuze nekdo a posle rozmery, pripadne i fotku obyc prepazky (tahle je jeste s otvorem pro lyze a posunovaci, me staci spodni cast plna, nahore mriz a neposunovaci)??
  3. Potreboval bych fotku prepazky jak v aute vypada, fotku upevneni a pak rozmery prepazky (vyska, sirka dole, sirka spodni hrany mrize). Predem dik.
  4. Mel bys moznost dat me tenhle interni pokyn k dispozici abych si to procet?? Vubec nemam zajem se se Skodovkou bavit, beru jako samozrejmost ze si neco dovezu, prestavim na N1 a pak prihlasim bez zasahu vyrobce auta, protoze se OII bezne jako N1 dela. Jj u osobaku se ABE na stitku nekdy najde ale nakladak skoro bez sance, bud je to ve starym nemeckym technicaku na takovej tej polostrance a nebo zas kolecko zadani u importera.
  5. Precti si ten dokument z MD ČR, uvod bod B, kde je uvedena prima prestavba pred schvalenim. Tenhle postup me potvrdili na STK i magistratu takze uvidime za 3 mesice kdo ma pravdu. Když to bereš takhle..tak tedy dobře. Přečti si, kdy byl vytvořený dokument, na který se odkazuješ..najdeš tam .. 01.03.2004. Souhlasím s tím, že tato praxe v té době platila a nebyl problém..vše bylo dle zákona. Jediný háček dnes je v tom, že pravidla pro individuální dovoz se rapidně změnili 01.07.2006, kdy vzešla v platnost novela zákona č. 56/2001. O tom ale také na STK musí vědět, stejně tak i na tvém magistrátu. Dnes musí vozidlo při schvalování zjednodušeně mít typové schválení z jiného členského státu nebo "globální homologaci ES". Pokud takové vozidlo před schválením upravíš, už tomuto provedení neodpovídá..tudíž nelze schválit. Pro potřeby STK i úřadů byl vydán aktuální metodický pokyn, kde je výslovně uvedeno, že dřívější praxe s úpravami před schválením dnes již možná není. Je mi to jedno, my se u nás legislativou řídíme, ale jsou úřady, kde to tak neberou..to je všeobecně známý fakt. Jen ale abys moc nespoléhal na starý článek a nebyl pak překvapený. O datumu 2004 vim ale bral sem ze nemaj nic novejsiho tak plati. Nemel bys link nebo primo zneni toho metodickyho pokynu?? Novela z cervence 06 toho upravila dost a klidne mozny ze i tohle. Typove cislo je taky takova zajimava vec, uzil jsem si pri prihlasovani starsich LKW docela dost srandy kdyz nebylo todle ABE cislo uvedeny v nemeckym technicaku. Pravdou je ze kdyz to byl treba podvozek a na nem nejaka specialni nastavba tak importer znacky podvozku se s tim nechtel moc kamaradit a zdrahal se dolozit typovy cislo.
  6. Moje cena nema pro bezneho cloveka ktery chce jedno auto vypovidaci hodnotu, protoze nakup bezi pres materskou firmu v Nemecku, ktera dosahne na vyrazne nizsi ceny diky mnozstvi nakupovanych koncernovych aut v poslednich letech. Pro bezneho cloveka je pri nakupu v D plusem vetsi vybava a pak zalezi na nem kde ma jake kontakty na autosalony a na kolik dokaze dostat cenu dolu vyjednavanim nebo nakupem vystavenych pripadne akcnich nabidek.
  7. Precti si ten dokument z MD ČR bod B, kde je uvedena prima prestavba pred schvalenim. Tenhle postup me potvrdili na STK i magistratu takze uvidime za 3 mesice kdo ma pravdu co sis objednal a o kolik je to levnější, než tady ? 3x Combi Elegance 1,9 TDI PD, 6 stup. automat rozdil ceny zjistis kdyz si poskladas stejny auta v ceskym a nemeckym konfiguratoru
  8. Precti si ten dokument z MD ČR, uvod bod B, kde je uvedena prima prestavba pred schvalenim. Tenhle postup me potvrdili na STK i magistratu takze uvidime za 3 mesice kdo ma pravdu.
  9. Dam trosku vic infa z moji strany. Rok zpatky se privezly z D dva rok jety Passaty posledni model. Tady se firmou nechala dodelat prepazka, proslo technickou jako dovoz a prihlaseno na N1. Aktualne mam v D objednane OII Combi jako obyc osobni auto. Postup by mel byt naprosto stejny, privezu sem, dodela se prepazka, projde STK jako dovoz a magistrat prihlasi jako N1. - posis problematiky na strankach ministerstva dopravy Schvalování technické způsobilosti vozidel kategorie N1, vzniklých úpravou vozidelkategorie M1 - postup v případě jednotlivého dovozu vozidel existuji tedy dve varianty, dovoz rovnou jako N1 nebo pro me a i podle STK vyhodnejsi dovoz jako OS, tady prestavba a az pak na STK - mel jsem kuli tomu jednani s clovekem z Dekry a sefem jedny STK - stejne podminky me sdelili i na mistnim magistratu ktery bude zajistovat konecne prihlaseni Dodaci termin 3 kousku OII z D je 3 mesice takze pak napisu jak cele probehlo. Co se tyka toho dovozu a ceny tak rozdil docela znacny a hlavne i stejne oznaceni vybavy v CZ a D ma o hodne rozdilny obsah prvku. V cz dost ochuzeny a i kdyz tady poskytnoul slevu 25% tak se porad vyplati z D. Abych neodbihal od tematu, porad hledam firmy co delaji prepazky, zatim mam dve.
  10. Doporucte firmu ktera dela prestavby na N1, nejlepe aby to byla ta co dela tyhle prestavby primo pro Skodovku v MB (mriz, dodrzeni hmotnostniho vzorce, folie na zadni skla, certifikat).
×
×
  • Vytvořit nový...