-
Mišákův ROOMSTER 1.4 TDI 59kw/80PS
je to jenom rozmazlenost ze 4válce a s lepším olejem je stejně hlučnej jako 1.9 TDI
-
Mišákův ROOMSTER 1.4 TDI 59kw/80PS
chip na tomhle motoru udělá hodně sám sem to pocítil ve fábce z 59kw na 75kw, i plně naložená do kopce na 5 rychlost v 130km/h zrychlovala a 1.9 TDI jenom čuměli a ten zvuk motoru to je to poslední asi co bych řešil
-
Dotažení ruční brzdy
jojo to utáhování je přímo pod držákem loketní opěrky, tam jenom sundáš ten kryt držáku loketky, vzadu u držáku napoje tak pod gumou na dně je šroubek ten taky ven aby se dal odmontovat ten držák loketky.... kdyby něco mám tu někde i návod na montáž loketky
-
Loketní opěrka - neORIGINÁL
Mě se povedlo sehnat original novou loketku na aukru za 1800 tak to chce jenom sledovat... jednak kdyby si i tak chtěl neoriginal tak Armster nedělá špatný a jsou kolem 2000kč
-
Diagnostika Fabia II a Roomster (kabely a sw)
Jo can bus má ale verzi 1.6 která by měla jít v pohodě načíst kkl kabelem, až od faceliftu začali dávat can bus 2.0 kde si bez hex kabelu ani neutřeš nos
-
Škoda Octavia I Teplice
Prosím o pomoc k dohledání kamarádovo auta. Dne 8.2.2013 byla v Teplicích v ulici Pražská okolo 19 hodiny ukradena Octavia I stříbrné barvy. Byla velmi dobře udržovaná. Motor: 1.6 benzin Rok výroby: 2003 SPZ: 2U3 3803 VIN: TMBDX41U532803238 V případě nalezení prosím kontaktujte PČR
- Vynulování (reset) servisního intervalu.
-
Hever do garáže
Originální zvedáky jsou na dvě věci! Doporučuju zajet do OBI kde mají hydraulickej zvedák na kolečkách max do 1000kč. Zasuneš ho pod rameno kola, 5x zapumpuješ a to všechno do pár sekund
- Přední lišta chrom - změna barvy
-
sklopenie vonkajších zrkadiel
Případně otevři manuál od auta tam to určitě najdeš
-
poklice 15" na Roomstra
Každého věc a chuť jestli chce orig nebo neorig. Sice kola dělaj auto, ale z těch tří asi ty poslední černý bych volil
-
Černý kouř z výfuku
Nejhorší je, že s tak málo informacemi ti tu opravdu asi neporadím Možností máš hodně: 1) bohatá směs (nebyl si ve škoda servisu na dílenský akci přehrání SW? nebo nenechal sis dělat chiptuning?) 2) špatná lambda sonda 3) špatný benzín (JZD závody, ono) 4) výrobní vada motoru (sice nepravděpodobné, ale stát se to může) atd. Za sebe doporučuji buď návštěvu servisu nebo to tu víc rozepsat (počet ujetých km,kdy sis problému všiml,při zahřátém nebo studeném motoru,ztráta "ne moc" je u tebe 1 deci na 10,000 km?,klepe se auto na volnoběh?)
-
Černý kouř z výfuku
Co tam tankuješ za benzin?
-
Černý kouř z výfuku
Jak moc černý a při kolika otáčkách? Hlavně se ujisti že není namodralej.
-
ESP, EDS, ASR atd. systemy
Koukni se do servisky na první stránku (nebo v kufru pod kobercem nalepenej na kastli) měl by tam být datovej štítek. Do toho odkazu pak přepiš všechny ty trojmístný kódy http://igorweb.org/e...ec/Default.aspx a zjistíš kompletní výbavu včetně esp edit: tak jenom mrkni jestli tam máš kód 1AT