A pro doplnění pruzina se urcite vice stlacila muzu zitra vyfotit s podlozkami 30mm. diky tomu je auto daleko tuzsi a prejizdeni hrbolu je daleko mene citit kvuli tomu ze je pruzina stlacena (ma jine vlastnosti jak tuha pruzina). Nevim kolik dovoli tlumic ale nesouhlasim s tim ze by si auto jen zvedlo o vysku podlozky a tlumice by se vysunul jen o 30 mm podle me je stlaceni pruziny nelinearni+tlumic. Dneska jsem zkousel pruzit a jelikoz je pruzina stlacena a ma mene prostoru pro pruzinu+doraz stlacil jsem auto az na zem na doraz coz jsem bez podlozky urcite nepovedlo pouhym houpanim?
Nerikam ze nejde tlumic jeste vyvesit jen to ze na pruzinu pusobi vaha auta ze shora + tlumic ze spoda coz zpusobi stlaceni pruziny. Vsude jsem se docetl ze by se auto melo zvednout pouze o velikost podlozky ale bohuzel jsem si presne auto nezmeril bez podlozek ale bez podlozek sem nemohl prijet k obrubniku a ted mam lizatko 2-3cm nad obrubnikem.
takze co se tyce golfa IV s 1.4 16v coz nic nevazi souhlasim s casti s timto prohlasenim jednoho borce asi na tom neco bude:
Tak pro informaci... těmito podložkami je možné vůz zvýšit pouze o 21 mm, víc nedovolí tlumič. Takže to co je nad 21mm přispívá pouze k přitvrzení podvozku (větším stlačením pružiny). Tak je to alespoň u Octavie, proto jsem na svoji dal zmiňovaných 25 mm.