Přejít na obsah

schrek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    63
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení schrek

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. nazdar lidicky, mam celkem problem s elektrikou, prestalo mi svitit svetlo v kufru, lepereceno, kdyz sem pootevrel kufr tak 20cm svetlo se rozvitilo a stale svitilo , ale jak jsem zvednul dvere kufru vic tak zhaslo. Ted prestalo svitit uplne, ALE co je divnejsi tak jak otevru kufr rozviti se kontrolka na tlaciku vyhrivani zadniho sklad. Co stim ? Kde je spinac na svetlo v kufru ? Diky PS mate nekdo elektricky schema na Octavi a COmbi 1.9. TDi 81 KW 2002
  2. Lidicky , kazdej mi rika neco jinyho , mam RV 11/2001 model 2002 1,9 81KW a prvni rozvody byly delany v 80 druhy 160 a ted logicky bych bral ze by meli byt v 240 je to tak nebo je ten interva pro vymenu rozvodu jiny? Maji rozvody vliv treba na spotrebu ? Diky
  3. schrek

    Spotřeba TDI

    lidicky na 2002 1,9 81KW bez chipu me se ted dle PC zvedla spotreba o 1,5, na palubaku mam prumernou 6,8 driv byvaka 5,3 cim to muze byt, jezdim porad stejne, stejny gumy jedinou vetsi opravu sem udela a to vymena spojky, ze by slo do kytek uz cerpadloa vstriky , najeto 270 000km
  4. ja mam najeto 250tis. km a prumerna spotreba je na 6,5 (posledni dobou jezdim hodne mesto), ale dalkovy trasy jezdim kolem 5,4 po meste tak 7, ono zalezi hodne i na pneumatikacha a jejich rozmeru, ja driv mel standartni 15" ted mam 16" a spotreba se vysplhala nejmin o 0,5 litru nahoru
  5. Lidicky mam problem a potrebuju rychle poradit , odesla mi spojka a po rozdelani mi zjistili ze jak byla vadna udelala ryhu do bloku prevodovky viz. obrazek,. Muj dotaz zni muzu to tak nechat a nebo vymenit celou prevodovku je to dost penez za novou. Ta ryha je vice mene po celym obvodu. Diky za rychlou odpoved
  6. schrek

    Spojka 1.9 TDI 81 kW

    Lidicky , moje lozisko an spojce se odebralo do vecnych lovist. Ted jen otazka budu kupovat komplet spojku co nejlip koupit za znacku origo LUK nebo Sachs nebo Valeo. Díky
  7. namontovano opraveny turbo, ujeto decentne 500km a ted to valim naplno je to super turbo jede krasne a navic spotreba klesla o 1 litr, pokdu cistit ci opravovat turbo jedine u specials turbo u brna , sice sem zaplatil vetsi peniz ale tonda voprsalek v garazi by to jen vycistil a zbytek by asi neopravil,
  8. ja jen bacha na radoby cistice turba, ja kdyz mam problem poslu to do specials turbo u brna a mam pohov a se zarukou, pochybuju ze moje tubo by nekdo poopravil doma kdyz byly zadreny lopatky atd. jinak jak nekdo psal ze turbo po 200 000km je na vyhozeni to neni pravda mam 200 000 a turbo mi krasne zrepasly
  9. tak hosani vyreseno bylo to totalne tubo v haji, poslal jsme to do specials turbo a lopatky zadreny a hlavne to vedeni vzduchu ty podtklaky nebo co byl totalne v haji a zustavali otevreny
  10. auto sme si dovezl z Italie a uz ho mam 6 let takze tak asi
  11. auto neni chipovany to bych nikdy neudelal ani nikdo predemnou to nedelal je to cistokrevna 1,9 TDI 81KW, turbo sme uz jednou cistil v 90 tis ted mam najeto 185tis , budou mi to delat v servisu uvidim co mi reknou EDIT: tak me hosi asi jebne 4x se udelal zkouska za jizdy a vsechno naprosto v norme takze asi vypadava neco nahodne , ja uz teda nevim co delat
  12. tak zitra bude udelana zkouska za jizdy a uvidi se, N75 se daval novej nekdy na podzim
  13. Lidicky mam strasnej problem, nekolikrat za posledni 4 mesice mi vypadlo turbo - klasicka oprava vypnu motor a znova nastartuje a uz jede, takze sme tomu moc neprikladal duraz a rekl sem si ze ho casem zas necham vycistit, ale ted mi normalne bouchnul chladic vztlaceneho vzduchu do turba. Vymenil se za novy sem si rikal vadnej dil, ale ted kdyz vytocim motor z volnobehu na cca 3500 otacek motork najednou zacne strasne klepat a vybrovat. na diagnostice to hazi chyba plneni - tak jsme zkontrolovali trisky ty jsou OK ale servisaci se shodli ze to bude tim ze tam jde moc vzduchu nesetkali jste se nekdo uz stim, nevim co nechat vymenit zda turbo nebo vyhu vzduchu nebo nnejaky hadice diky
  14. ahoj, sada ESP obsahuje ŘJ ESP, duosensor, podvolantový kroužek, hlavní brzdový válec se sensorem tlaku, prostě vše co ESP potřebuje

×
×
  • Vytvořit nový...