Přejít na obsah

Keso8

Uživatel
  • Počet příspěvků

    146
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1943 zobrazení profilu

Oznámení Keso8

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Aha ok. No skúsim najprv dať overiť soft (predsa len mať aktuálny soft asi neni zlé). No a keď nič tak hold budem musieť vymeniť čerpadlo. Bohužiaľ k tomu čerpadlu ma to ťáha viac hlavne kvoli situácií ktorú som popísal v prvom príspevku o rozvibrovaní motora a chvílkovej vyššej spotrebe na voľno beh.
  2. Hmm že by po takej dobe čo auto mám zrazu mal soft problém so štartovaním ? Akopriznávam auto nevidelo ofiko Škoda servis už dosť dlho ale aj tak. No ale radšej by som bol keby to bol soft ako čerpadlo.
  3. Zdar všetkým embéčkárom, idem si po radu a Vaše múdra. Mám Fóbiu 2011, 1,4 63kw, CGGB, BA/LPG v kombajne. Riešim poslednú dobu štarty auta. Po dlhšej dobe keď auto stojí (zvačša večer odstavím ráno štartujem) auto štartuje dlhšie ako som bol zvyknutý. Miesto na brnk (jedna dve otáčky) točí viac ale chytí. Každý ďalší štart počas dňa je na brnk. Tým že mám plyn netankujem iný benál ako 100oktán (kvoli dlhšej dobe v nádrži). Mal som sviečky NGK ZFR6T-11G (nalietané cca 6-7tis km). Myslel som že je to sviečkami tak som osadil BOSCH FR7HC+ 51+ (NGK odtrh 1,1mm - Bosch 0,9mm) ale štarty bez zmeny. Jediná vec čo som si všimol po štarte (može a nemusí mať súvis) je že keď auto nehám na voľno beh bežať dlhšie a nerozbehnem sa hneď a klepanie hydroštelov utícha (domazali sa) tak v určitom momente sa motor rozvibruje trošku viac spotreba vyskočí na 2,8l/h a potom to padne a je ticho a minimálne vibrácie. Vedeli by ste mi poradiť čo kde ako hlaďať či skúsiť ? Jediné čo tak olej má 2,5tis km pred výmenou ale inak všetko v aute funguje, nežere to olej, nemá to veľkú spotrebu, prepínanie BA-LPG neni cítiť. Díky
  4. Keso8

    Zadný stierač

    Budem brať na vedomie. A v tom prípade sa ospravedlňujem za novo založenú tému.
  5. Keso8

    Zadný stierač

    Takže ostáva naozaj už len motor. Počítam že samotný sa asi kúpiť nedá ale len ako celý mechanizmus či ?
  6. Keso8

    Zadný stierač

    Zdar, hľadal som v celej sekcií elektrika takúto tému a nenašiel som tak som založil novú. Mám F2 FL kombi 2011. Bojujem už dlhšiu dobu s funkčnosťou zadného stieraču. Raz ide raz nejde. Buď po zapnutí nejde vobec alebo je počuť ako keby v ňom cvaklo (snažil sa rozbehnúť) ale nejde aj tak. Občas normalne ide. Už sa mi stalo aj to že nešiel aj keď som sa hral s páčkou a po asi 15min jazdy sa zrazu rozbehol urobil všetky cykly ktoré som mu nasetoval a potom išiel nromálne. Auto som odstavil 2dni stálo a zas nič. - Kontroloval som káble čo idú z karosérie do 5 dverý. Boli nejaké poškodené ako aj ochrana tak som všetko opravil a zaizoloval - Kontroloval som poistku a tá je dobrá (aj merákom nie len vizuálne) - Meral som na konektore motora napatie. Medzi Hnedym a Čiernym - 12V, medzi Čiernym a Zeleným - 12V, medzi Čiernym a Zeleno/Červeným - 12V. Medzi Hnedým a oboma Zelenými - 0V ale to bude asi tým že sa spína cez mínusový pól a nie plususový ( pri teste bola zapnutá páčka pre stieranie zadného stieraču ak ju vypnem všade sú mV) - Kontroloval som konektor a ešte som ho aj pre istotu pripáskoval ku mechanizmu stierača či náhodou nestráca kontakt napríklad otrasmi - Mal som dole celý kryt mechanizmu s motorom či nahodou tam niečo nieje zlomene ale nič aj mazivo je v pohode Ja už fakt neviem. Ako jediné čo ma napadá je že ten motor si zo mňa robí prdel alebo pomaly umiera. Máte nejaké rady ? Díky
  7. Zdravím vospolok, keďže som nenašiel nič podobnejšie tak to skúsim tu. V poslednej dobe som si všimol takú mne nepríjemnú vec. Na mojej fabuly (F2 FL 2011 BA/LPG - 156tis km) pri stáni napríklad na semafóroch beží motor na voľnobeh v pohode, ale jakmile zapnem smerovku (nepodstatné do ktorej strany či výstražné) motor začne pulzovať. NIe je to vidieť na otáčkomery ale to nikde zásadne neni poznať ale keď držím volant cítim ako nejde motor konštantne ale sinusoidne (ničo ako keby ste zapínaly a vypínaly klímu a motor doladoval odber). Čím by to mohlo byť ? Kde mám hladať závadu alebo čo vyčistiť ? Díky za rady
  8. Zdravím vospolok, keďže som nenašiel nič podobnejšie tak to skúsim tu. V poslednej dobe som si všimol takú mne nepríjemnú vec. Na mojej fabuly (F2 FL 2011 BA/LPG - 156tis km) pri stáni napríklad na semafóroch beží motor na voľnobeh v pohode, ale jakmile zapnem smerovku (nepodstatné do ktorej strany či výstražné) motor začne pulzovať. NIe je to vidieť na otáčkomery ale to nikde zásadne neni poznať ale keď držím volant cítim ako nejde motor konštantne ale sinusoidne (ničo ako keby ste zapínaly a vypínaly klímu a motor doladoval odber). Čím by to mohlo byť ? Kde mám hladať závadu alebo čo vyčistiť ? Díky za rady
  9. Tomus už mám nejaké objednané keď dojdu a skúsim ich hodím nejaké info. Kimmi zdar, tie vrchné neodporúčam. Skúšal som ic v predných svetlometoch vďaka teplu od hlavných žiaroviek sa normalne rozpadly jak povolila pájka a v zadných vplyvom otrasov prestali v celku rýchlo fungovať jednotlivé moduli lebo sa potrhali spoje. nemajú kvalitné spracovanie. S tými spodným zatiaľ nemám skúsenosť.
  10. Jipol57: Aha to som nevedel ja som myslel,že celé vonkajšie osvetlenie je kontrolované. TOMUS: Jo táak tak to potom jo :D
  11. Díky. Je zaujímave že tieto ledky v dennom svietení nerobia problémy na to aké sú jednoduché. Musím ich aj ja skúsiť.
  12. K tomu prvému linku neviem jaké ledky máš na mysli lebo mňa to po rozkliknutí hodí na prvú stranu celého tohoto vlákna a linky čo sí na nej sú už nefuknčné.
  13. Ten prvý link som pozeral a je to len odkaz na začiatok tohoto vlákna. Druhé čo tu máš mám doma na testovanie. V dennom svietení mám inakšie čo som kedysi kúpil na slovensku.
  14. Díky za rady a zistenia. Ako chcel som tam ledky ale nepotrebujem ich tam silou mocou pretoze uprava elektriky ma fakt nelaka. Ja uz nejake led ziarovky mam v dennom a spiatocke a tam je to cajk zbytok asi necham jak je kedze to neni len tak.
×
×
  • Vytvořit nový...