-
Klimatizace - jak funguje, ideální nastavení
Mám Škodu Scalu 3 roky starou 1.6 TDI a letos mi chladila už jen velmi slabě. Už od novoty se mi zdálo že to slabě chladí. Tak jsem to dal do servisu a zjistili že tam chybělo 270 g chladící kapaliny. U žádného jiného auta se mi to nestalo. Ale tvrdili že v systému žádná díra není. Nejspíš tam dali z výroby málo kapaliny, ale to už jim nedokážeme takže jsem zaplatil 130 € 🤦🏼🙂.
-
Vaše spotřeba
-
Turbo
Pokud mas 1.2TSI DSG tak ti to nejspis necuka kvuli turbu ale kvuli vadnym spojkam ktere pri prvnich cca 20-30km lehce prokluzujou nez uschnou. Mam ten stejny problem a v breznu 2018 vysli nove spojky ktere to nedelaji uz je na to i TPI. Ja jdu za 2 tydny na vyměnu spojek a kolegovi to uz delali a škubave zrychleni zmizelo. Takhlen to vypada na mym aute.
-
kovový zvuk - DSG
Ja pravě mam ještě jednu fabku v DSG doma ktera ma jen 2800km najeto a ta to neděla tak mě nemohou odpalkovat že to je třeba normal jev :-)
-
kovový zvuk - DSG
Tak mám ještě dvě videa a vyzkoušel jsem to i s tempomatem a škube to taky akorát to nejde moc vidět jen slyšet a cítit.
-
kovový zvuk - DSG
Dal jsem tam manualni řežim aby mi to nepřeřadilo protože na 2,4,6 to zrychluje rovnoměrně bez škubaní. Až pojedu tak muzu zkusit natočit oboji jak rychlost tak otáčkoměr.
-
kovový zvuk - DSG
Ahoj, mě zase škube DSG převodovká na rychlostech 3,5,7. A v servisu si nevi rady. Auto je 18mesicu stare a ma najeto 28tis. km. A zhoršuje se to. Vypada to jako by prokluzovala spojka ale auto skubavě zrychluje. Nesetkal ste se stim někdo?
-
spotřeba paliva 1.2 TSI 66-81kw
-
spotřeba paliva 1.2 TSI 66-81kw
-
legomaniak změnil svou profilovou fotografii
-
spotřeba paliva 1.2 TSI 66-81kw
-
Nejspis skrtici klapka
Nedavno mi to taky psalo závadu start stop. Ale auto jelo normalně. A po dalšim startě závada zmizela.
-
spotřeba paliva 1.2 TSI 66-81kw
-
Kontrolka oleja ...
A co to je voda?
-
Kontrolka oleja ...
Dobrý den, prosil bych o zhodnocení mého obrázku. Olej tam má 3,5tkm(a 3mesice) jezdím trasy většinou 10km tam a zpět a jednou za tyden někdy i častěji delší trasy do německá po dálnici. Olej měním max každých 10tkm dávám Castrol Professional EDGE 5W-30 Longlife III. Řetěz byl měněn na záruku ve 20tkm a opět začíná chrastit skoro při každým startu. Aktuálně najeto 70500km Olej se mi zda podle kapkového testu dost znečištěný benzinem. Budu rád za vaše názor. Děkuji :-)
-
Řetěz v rozvodech 1.2 TSI
Tak zasílám Vám tři videa. Na jednom videu je normální start a na druhém videu kde chrasti rozvody (+ video staré rozvody). Začíná celý koloběh znovu jako před 30 000km. První výměna rozvodu byla ve 20 000 kilometrech. Teďkon mám necelých 60 000 kilometrů a opět to začíná čím dál více chrastit jako dřive. V říjnu jdu na servisní prohlídku a nevím jestli si mám nechat změřit napínák chtějí za to 580 Kč. Tady jsem měl první rozvody a 20tkm najeto: http://youtu.be/Y5QlPBxfmPY Tady video s normální startem: http://youtu.be/Z_WCFfTroSU Tady druhé rozvody opět začínají čim dal vice chrastit najeto 57tkm http://youtu.be/NndwFMDrUo8