-
ALARMY, KOMFORTKY, OKNA - dotazy, diskuze
To byla ale odpověď pro tomes001...
-
ALARMY, KOMFORTKY, OKNA - dotazy, diskuze
Zkoušel jsi to tlačítko na DO podržet dýl? Může tam být nakódován určitý časový interval. Mě spíná po cca 2 vteřinách.
-
Boucháni přední nápravy
Namazat to můžeš, vždyť je to v pouzdře. Jesli můžu poradit, pokud budeš kupovat nové horní uložení, vyhni se zn. Meyle . Ač v jiných věcech výborná výroba, v tomhle se jim nedaří. Místo klasického ložiska tam mají nějaký samokluzný kroužek. Já je dával minulý rok v létě a teď jsem musel dát nové jelikož vazelína se z toho kroužku odporoučela a začalo to drhnout.
-
Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?
Řízení z FII na FI dát lze, ale musí se vyměnit celý komplet TRW. Tzn. jak řízení, tak i čerpadlo se snímačem natočení. Sám to tak mám.
-
EGR ventil
Trochu oživíme staré téma Minulý rok mě občas pocukávalo auto, hlavně v mrazivějším počasí při studeném motoru a při sundání nohy z plynu. Vyčistil jsem klapku, změna žádná. Nechal jsem vyměnit spínač spojkového pedálu, to už bylo na jaře, takže se už nic neprojevovalo. Letos v zimě se situace občas opakuje znovu. Usoudil jsem tedy na zanesené vedení od EGR. Mám tedy dotaz viz příspěvěk nademnou: mám na uchycení EGR použity dvě matky na závitových tyčích, žádné imbusy. Podle obrázku v DP vedou závitové tyče do příruby EGR, která je uchycená v bloku na imbusy. Ty matky u EGR a závity jsou dost sežrané rzí, navíc od tepla svodů snad i zapečené rzí (jako na spojkách u výfuku), bojím se to povolit abych to neutrhl i s matkou. Otázka zní, v případě že by to při povolování ruplo, jde to nějak vyšroubovat a nahradit novými závitovými tyčemi, nebo rovnou shánět novou přírubu k EGR? Případně jak to vyřešit jinak? Díky, J-CZ
-
zadní světla - tuning
Tohle vypadá na kombi.
-
Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?
Dle servisáka který servo testoval odešla elektronika uvnitř. O zatékání do serva nic neříkal, ale možné to je ikdyž plastový kryt s molitanem na servu nebyl... Když to řeknu takhle, toho serva jsem se od koupě fábky nejvíc bál a přišlo to zničeho nic a teď jsem rád, že to mám zasebou a když to řeknu blbě, tak i za docela slušný peníze. O starost míň ná pár dalších let
-
Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?
Najeto 152tkm, motohodiny serva nevím, ale bylo původní. Na jedné straně už trošku rosilo, ale nic výrazného, kapalina neubývala. Jinak dost orezlé a tyče řízení (čepy) už byl taky před koncem života.... co víc říct
-
Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?
Ne, ale to, že za stejný prachy budu mít komplet nové řízení, a ne jen repasované čerpadlo Druhá věc je ta, že pokud se nedejbože posere to servo v budoucnu, nebude problém sehnat díly za daleko menší ceny, než na to staré Koyo. Už jen dvourotorový (facelift) snímač otáčení je o tisícovku levněší u FII (TRW) než jednorotorový na FI (Koyo). Málo argumentů?
-
Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?
jj, něco kolem 10tis a víc. Proč?
-
Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?
Mně kleklo servo v létě (Koyo) a raději jsem místo nějakých repasů sehnal nové komplet řízení na F2 TRW a mám pokoj. Sehnal jsem ho za něco přes 10 tis (bez čidla natočení), nebo tak nějak cenově. Chce to fakt hledat a mít trochu štěstí, byl to výprodej ze zrušeného servisu
-
Kontrolka EPC
Kurňa já to poplet, sorry. Já teď řešil u kolegy servo a nějak to nemůžu dostat z hlavy ven, proto se do toho zamotala i ta pojistka na baterce Moji radu ber tedy jako úplně k ničemu
-
Kontrolka EPC
Než začneš měnit snímač, zkontroluj si pojistky jak v autě, tak i ty velké na baterce. Můžou se zdát i jako dobré, ale zkus dát nové a uvidíš zda to bude ta jednodušší varianta. Pokud ne, tak snímač ven.
-
Přední brzdové kotouče Brembo Max
Ondiku, já třeba proti tobě nic osobně nemám, ale podle tvého vyjadřování tady na fóru jseš pro mě člověk, který je ve většině případů uplně mimo mísu ať už se mluví o čemkoliv. Ať už jednáš třeba se 100 servisy, je to úplně jedno. Ty třeba máš dojem, že tu svou pravdu máš a budeš si jí do krve bránit, ale ta realita může být právě úplně někde jinde než si sám myslíš...
-
Přední brzdové kotouče Brembo Max
A ohledně těch Brembo Max.... namontované je mám a nemůžu si stěžovat, brzdí jako ďas, nepískají a nevlní se. Asi to bude hodně i o stylu jízdy a dobrém zajetí kotoučů po namontování... Tím nepopírám to, že mezi nimi může být i nějaká vadná série, ale mně slouží dobře a neměnil bych