Přejít na obsah

8dum

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení 8dum

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. 8dum

    Volba tlumicu

    Díky moc za nabídku... Teď jsem domontoval (před panelákem) Kayaba Excel G. Proti původním (Italský custom VPS, stavitelný) žádná výrazná změna v tuhosti. Mimochodem teď řeším s ofiko distributorem Kayab zda jsou nebo nejsou Gas A Just na OI 4x4. Dle ETKA čísla ne, ale přes kompatibilitu s ostatními značkami dle ETKA (VW, AUDI) by je mít měli. Záleží zda je chyba v katalogu nebo někde jinde. Ověřuje u výrobce, dám sem info. Měl bych prosbu, nemáte někdo foto spodního uložení namontovanýho zadního tlumiče. Nejsem si jistej jestli je normální, že spodní oko tlumiče není kolmo na osu šroubu ve vlečnym rameni... Díky.
  2. 8dum

    Volba tlumicu

    Zdravíčko. Zkusím to tu ještě trocha probudit... Dával jste někdy někdo něco jiného na zadek na 4x4 "špatné cesty" než Originál, Kayaby nebo Monroe? ... TRW neznám co je zač a Bilsteiny asi nechci. Nějak se nemůžu dopátrat, jestli existují ještě od jiných výrobců - Sachs, taky mě zaujaly ty Gas A Just od KYB, ale ty sem v katalogu nenašel.... Předpokládám, že rozdíl mezi norm 4x4 a špatné cesty 4x4 není v tlumičích?? Díky
  3. Tak se zdařilo - podtlaková hadice byla popraskaná na více místech. Díky za tipy, nová na můj motor něco přes devět kil, zajel jsme na hřbitov a za kilo sehnal staro-novou. Vyměnil a vše vypadá v poho. Brzdy asi vyset nezůstavají, jen mně udivilo, že tam neprostrčím ani papírek.... To kopání asi budou kotouče, zkusím vyměnit. Ještě rychlý dotaz - u vývěvy - podtlak. čerpadla to napojení na podtlakovou hadici - je to tam uložené s vůlí? Hadice je k tomu vývodu na fest, ale celý ten vývod se v těle čerpadla trocha hejbe... Je to tak správně? Díky ještě jednou!
  4. Díky za odpověď. Znamená to výměnu posilovače, nebo můžu zkusit nejdřív tu hadici?... Nemáte někdo tucha, jak se ta přívodní hadice z posilovače vyndá? Tahem? Nerad bych tam to koleno zalomil.... K těm destičkám - fakt se nevrací, vždycky při hnutí kolem se hnou od kotouče. Ještě na to pro jistotu jednou mrknu... Díky!
  5. Zdravím, Proštudoval jsem tady brzdy horem pádem a asi už jsem z toho jelen - už se mi to motá, tak bych poprosil nějakou dobrou duši o radu: První brždění v jakékoliv rychlosti oká, pokud znovu sešlápnu během několika sekund pedál - je ztvrdlý a brždění KO (ale nakonec zabrzdím). Pokud zopakuji brždění po cca 10-15s opět brzdí (jednou) dobře. S vypnutým motorem je pedál tvrdý, po nastartování jde dolu - (nepřijde mi že by šel až na podlahu). Po vypnutí motoru je cca 3s slyšet syčení (pravděpodobně) od toho kolínka podtlakové hadice posilovače. Jenže jsem si teď všim, že se mi nevrací přední desky, zůstávají po zabrždění na kotoučích.... Tak nevím, jestli začít od toho kolínka - podtlakové hadice, či hadiček nebo pístků u předních brzd, nebo to vypadá že je v háji něco většího - HBV, posilovač, podtlakové čerpadlo. Můj tip je, že je snad v háji jen nějaké to podtlakové vedení u posilovače - může toto způsobovat nevracení se destiček když uteče podtlak????? Desky i kotouče mají cca 15tkm, ale zhruba před 5tkm mi začalo při brždění v určitých rychlostech kopat do volantu (asi jsem zkroutil kotouče, byl jsem s tím na škole smyku....) ... 1.9tdi PD 74kw, ABS, ESP. Mockrát Vám všem děkuji za radu!!!!!
  6. Diky moc za info. Nevyndaval bych jí, jen bych ji odpojil, aby se chyba nezapsala... Nechat a pak smaznout chybu dava smysl-urcite je to safe, ja jen jestli by to takhle fungovalo, nebo jestli by se ta chyba potom objevila taky a jestli se da s odpojenou rj pytlu jezdit. Diky
  7. Zdravím, Mám dotaz ohledně řídící jednotky airbagu. Chci odeslat volant na obšití a mezitím bych si tam opravdu jen pro případ nouze lupnul starej bez pytle. Předejdu zápisu chyby tím, že odpojím rj airbagu a připojím ji až s hotovým volantem s pytlem nebo je to stejný, jako když tu jednotku neodpojím. Dá se s tím nouzově vyjet? Díkec
×
×
  • Vytvořit nový...