-
Rozvodový řetěz
Tak ja to nechal nakonec vymenit komplet. Oba napinaky, oba retezy a vodici listy. Cena 15tis kc. V pondeli si pro to jedu. Primo v autorizovanem servisu..
-
Martin Molnár změnil svou profilovou fotografii
-
Rozvodový řetěz
Mě to u mé 3.6 řechtá tak 5 sek po studeném startu. Při jízdě, nebo při zahřátém motoru nejde nic slyšet. Nestačí vyměnit napínák??
-
kasilek začal sledovat Martin Molnár
-
Výměna xenonové výbojky
VAG BoBo. Jj máš pravdu, takhle to je i v Else. Hele tak co kdybych se stavil a mrkli bychom na to spolu?
-
Výměna xenonové výbojky
Mám najeto cca 120tkm. A auto v listopadu bude 4 roky staré. U xenonů je doba živitnosti výbojek právě 3-4 roky ne? Asi si to vyměním sám a do servisu zajedu jen na seřízení. Ještě jsem to právě nikdy neměnil..
-
Výměna xenonové výbojky
Brnkačka? Ale asi přes VAG že?
-
Výměna xenonové výbojky
Tak mě čeká výměna xen.výbojek. Jedna už svítí skoro fialově a druhou vyměním ať ma stejný odstín jako ta nová. Na postupu výměny nic není, ale po výměně by se mělo provést základní nastavení sklonu světlometů. Máte s tím někdo zkušenosti? Je to vážně potřeba?
-
Vrzání od přední nápravy.
Tak a je po klepání. Sice mi to dalo trochu zabrat, ale tyčky jsou vyměněné.. Teď si až můžu vychutnat na plno kvalitu podvozku.
-
Startování 1.8TSI s 7st. DSG
Díky moc chlapi! Já už myslel na nejhorší..uklidnili jste mě. Hned po práci to vyzkouším.
-
Startování 1.8TSI s 7st. DSG
Chtěl jsem se zeptat na zkušenosti se startováním u tohoto motoru s 7st. DSG. Je možné, nebo neuškodí startování na N? V manuálu je psáno, že startovat se může jen na P nebo N. Ale chci se ujistit. Já startuji zatím na N jelikož, při startování na P motor vydá asi sekundový zvuk, chramocení. Žádný šicí stroj nebo, klepaní. Ale při startu na N je motor krásně tichý. Přečetl jsem toho mraky o závadách TSI motru, přeskakování řetězu, kvůli vadnému napínáku atd..Možná jen zbytečně plaším a tento projev je normalní. Při startu na P mám takový pocit jakoby se motor snažil překonat nějakou sílu. V manuálu stojí, že při zařazeném P je aktivní mechanická brzda. Nemáte někdo podobné zkušenosti, nebo můžete mi prosím popsat jaký projev má startování vašeho supa při P a při N? Pociťujete taky rozdíl? Díky za každý poznatek
-
Vrzání od přední nápravy.
Tak tyčky stabilizátoru objednané a o víkendu to budu měnit. Tak pak pisnu jak to šlo..
-
Vrzání od přední nápravy.
Takže stačí sundat kolo?
-
Servisní intervaly pro Superb II
Neříkej mi že neumíš aspoň trochu polsky? Záleží jaký máš nastavený servisní interval http://www.skoda-aut.../Intervals.aspx Ale neboj sup tě vždy na vše upozorní na MAXI DOTU....
-
Tlak v pneumatikách a opotřebování brzd - je to vůbec k něčemu?
Ahoj, no podle mě to smysl má. Když si uvědomíš jak obě věci fungují tak zjistíš, že k něčemu to bude. Co se týče brzd, tak desky se signalizací mají v sobě zalitý kontakt, který když se ubrousí tak spustí signalizaci. Všichni výrobci by měli dodržovat určitou normu, tj. minimální zbývající tloušťka v době ubroušení kontaktu. Přesnou hodnotu neznám, ale určitě to nebude nadoraz. Proto je vždy dobré i při signalizaci tloušťku desek ověřit pohledem. A o tlaku v pneu je to jak píšeš. Nejsou žádné senzory tlaku v pneu, jak si mnozí myslí. Ale vše vypočítává řídící jednotka ABS, která porovnává obvod běhounu pneumatiky s uloženým rozměrem. Tzn.že tak jak si to nastavíš, tak ti to pak bude hlídat. A při změně obvodu běhounu ti to zařve že máš nedostatek tlaku v pneu. Takže to s tlakem nemá nic společného, ale je to jen o nastavených hodnotách obvodu pneumatiky. Teda takto je to řešeno u škodovek...
-
Vrzání od přední nápravy.
Super díky! Ještě by bylo super, kdyby se našel někdo šikovný v Moravskoslezskem kraji Do škodovky s tím nepojedu, sám bych to zmáknul asi jen kdybych měl pořádný zvedák. Nemá někdo zkušenosti s výměnou těch tyček stabilizátorů?
-
Ledky do interieru
A kde jsi je koupil za tu cenu?