Přejít na obsah

bavorak69

Uživatel
  • Počet příspěvků

    25
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení bavorak69

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahojte, dakujem za rady a velmi si vazim Vase nazory... Zle som sa vyjadril, ak by sa 1.6 montoval PO FL tak by som sa pren rozhodol, ale po FL bol prave nahradeny 1.2TSi 77kw... Naozaj som rozmyslal aj nad vyuzitim taxi, ale casto sa stane, ze medzi tymi 3km je zastavka (nakup) a vtedy to uz prestava byt rentabilne... Ako tak citam s najvacsou pravdepodobnostou to bude 1.2 HTP po FL Combi 51kw, este ma ale zaujima ci existuje viac kodov motorov, ak ano, ake v nich boli modifikacie, resp. ktory bol najspolahlivejsi? Este aby som upresnil, preco Fabia a preco combi, v sucastnosti mam sluzobne vozidlo, ktore za poplatok vyuzivam aj sukromne, ale clovek si v dnesnej dobe nemoze byt nicim isty a moze sa z mojej Fabie stat primarne rodinne auto do ktoreho by sa mozno namontovalo napr LPG.
  2. To: Petrkiller Octavia je v poriadku, i ked sa na nej zacinaju prejavovat hlucnejsie starty (najazd cca 60.000km), ja som ale s tymto autom casto prec a toto druhe auto bude pre priatelku aby na nom chodila do prace (cca 3km)... Spotrebu az tak neriesim k pomerne nizkemu najazdu KM (doteraz sme mali Passat B5.5 V5 125kw-ale uz bol starsi a vyzadoval si financne pomerne narocny servis). Doteraz som casto preskakoval inzeraty s HTP a vacsiu pozornost som venoval 1.4i, ale je ich naozaj velmi malo a absolutne dominuje v ponuke 1.2TSi. Co som si nastudoval, do Fabie po FL sa instaloval HTP 47kw a 51kw, podla skusenosti uzivatelov by prave 51kw verzia mala byt spolahlivejsia. Najdem niekde informacie, ake boli revizie tychto motorov a pre ktory kod motora sa rozhodnut, popr. v ktorom mesiaci a roku sa montovali? Este k dlhym prevodom, v ktorom mesiaci sa montovali tie "lepsie prevodovky"? Ak tomu spravne rozumiem, vsetky manualy budu 5st?
  3. Ahojte, potreboval by som poradit. Mam zaujem o kupu Fabie II najlepsie po FL a Combi (predpokladam r.v. 2010-2012), ale neviem aka motorizacia by bola najvhodnejsia. Mam sluzobnu Octaviu s 1.2TSI a uprimne som aj milo prekvapeny s vykonom vozidla. Ak by som si necital toto forum najskor by som sa rozhodol taktiez pre 1.2TSI aj vo Fabii ale nerad by som bol, ak by mi klakol motor po prejdeni par tisic KM. Mesacny priblizny najazd KM je v rozmedzi 300-400km, 90% je mesto, nakolko vozidlo bude vyuzivane iba ako sekundarne a to najma na kratke trasy. Preto moja otazka: je motor 1.2TSI vhodny na takuto prevadzku? Resp. Po instalacii novych rozvodov a nejakeho krytu "D" (docital som sa na fore o roznych modifikaciach) je motor uz v poriadku, alebo je to stale casovana hroza? Alebo sa predsa rozhodnut pre overenu 1.2HTP popr. 1.4? Ak by sa do Fabie pred FL montoval 1.6 benzin, urcite by som sa rozhodol pren, ale takto neviem. Otec ma Roomster s 1.2 HTP a je to uz take dost na hrane, ako premiestnovadlo je to fajn, ale obiehat sa na tom nikdy neodvazim Pri 1.2 TDi a 1.6 TDi mam trosku obavy, ako motor zvladne len tie kratke trasy, pri ktorych sa stihne akurat zohriat na prevadzkovu teplotu. Vopred Vam dakujem za pripadne rady...
  4. no tá "čepička" napadla už aj mňa, aspoň by to tak velmi nekričalo, ale už hladam asi nejake top riešenie, volal som aj do škodovky, ale tiež mi len vraveli že objednať nový tapacír celý... alebo teda dam prečalúniť tapacir, ale zas to už sa budú musieť všetky štyri a cenovo budem na tom istom
  5. Ahojte, je to moj prvy prispevok, este som ani nestihol dat auto ani do galerii ale chcel by som vyriesit prepaleny tapacir na spojujazdcovej strane, napada vas nejaka moznost, ci len kupit novy cely tapacir? Vdaka
×
×
  • Vytvořit nový...