Přejít na obsah

M1kro

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení M1kro

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Caute, na mojej Octavii 1 mi nedavno pri startovani praskol ten kovovy vybezok, ktory otaca spinacou skrinkou. Kedze ta vec na obrazku sa neda samostatne kupit, narezal som v mieste zlomu zavit a nasroboval tam novy opracovany trn. Po zmontovani vsetko funguje v poriadku, akurat mi po vytiahnuti kluca stale hra radio, ktore sa predtym vyplo. A ked zabudnem vypnut svetla, tak po vytiahnuti kluca mi to ten bzuciak nesignalizuje, predtym to fungovalo. Ziadne kabliky som inak neprepajal, vsetko je tak, ako bolo. Neviete, v com moze byt problem? Diky moc vsetkym za radu.
  2. Jj, takto to mám teraz, teda 038130201G 3kusy, 038130201F 1kus..len v kombinácii 028130202P 3 kusy a 038130201F 1kus mi to išlo o poznanie lepšie Vyskúšam ešte ten log z diagnostiky, prípadne sa dám na tom niekomu znalému zaviezť, nech zhodnotí, či je výkon adekvátny tomu motoru, alebo je problém ešte v niečom inom.
  3. No štve ma to..viem, že ten motor išiel určite lepšie...vyzerá to teda tak, že som zbytočne zháňal tretí vstrek z AGR, mal som hneď zháňať z ALH..ale kto vedel, že nejaký tupec z toho urobí takýto guláš.
  4. Ja mám kód motora AGR, rok výroby 1998, 66kW...dokiaľ nezačal štrajkovať ten tretí vstrek, motor šiel celkom dobre. Skrátka teraz tam mám jednu sadu a nejde to tak, ako to išlo. Skúsim tam teda asi hodiť tie 3 vstreky z ALH a uvidím, či to začne ísť tak ako predtým.
  5. Čauko, tak podarilo sa mi zohnať sadu trysiek za rozumnú cenu, predávajúci mi garantoval ich funkčnosť. Tak som sa ich rozhodol vymeniť všetky. Po vybratí pôvodných som ale prišiel na to, že regulačná tryska síce pochádza z motora AGR - č.038130201F, ale ostatné 3 vstreky sú, ako som sa dočítal, z motora ALH - č.028130202P. V domnení, že motoru pomôžem, som namontoval komplet všetky trysky, čo som zohnal, teda 038130201..vyzerá to tak, že problém pominul, otáčky už idú kľudne aj do červeného poľa...motor má ale stále slabý výkon. Je možné, že pôvodný majiteľ tryskami z ALH motora navýšil jeho výkon? Ide mi o to, či naspäť namontovať tieto trysky a bude to ok, alebo mám hľadať chybu inde. Díky moc.
  6. Dík za reakciu Pepa. Sanie mám už vyčistené, bordel tam bol poriadny, ale žiaľ, nepomohlo...závada pretrváva
  7. Tak asi to vyzerá naozaj na ten vstrek, chyba sa opakuje stále častejšie, zlé štarty, auto viacej dymí, občas ide normálka na plný výkon, niekedy ho akokeby dusí, kontrolka žhavenia stále bliká. Nie som prvý majiteľ, najazdil som asi len 20tis km, auto má na tachometri 205tis km, ale určite bol stáčaný, môže mať najazdené aj 350 tis. Kód motora je AGR, olej som vymieňal asi 2tis km dozadu. Pozeral som, že ten regulačný vstrek nie je vôbec lacná záležitosť, nový vyjde aj okolo 350 eur. Kde by som zohnal jazdený vstrek, ktorý mi ešte vydrží nejaký ten čas? Ďakujem všetkým za rady
  8. Díky sparcp, kabeláž vyzerá ok...nemôže chybu spôsobovať aj tento bordel na fotke?
  9. Čaute, 4 dni dozadu mi začala na mojej O1 1,9 TDi blikať kontrolka žhavenia, chvíľu na to som pocítil pokles výkonu. Motor šie len asi na 3000 otáčok, akoby ho niečo dusilo. Prešiel som asi 2 km a prestalo to, motor sa začal správať normálne. Po asi 20 km znova to isté, pokles výkonu, znova som prešiel asi 1 km a prestalo to. Odvtedy som najazdil približne 300 km bez poruchy. Kontrolka žhavenia stále blikala, tak som zašiel do servisu, diagnostika vyhodila poruchu snímača zdvihu ihly...mechanik závadu vymazal z rj a kontrolka prestala blikať. Čo by ste mi poradili? Myslíte, že táto chyba mohla nastať napríklad kvôli poveternostným podmienkam vonku a už sa nemusí zopakovať? Neviem, či investovať do kúpy použitých vstrekov a aká je možnosť overenia ich správnej funkčnosti. Ďakujem všetkým za rady.
×
×
  • Vytvořit nový...