Přejít na obsah

stralis

Uživatel
  • Počet příspěvků

    164
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

1 247 zobrazení profilu

Oznámení stralis

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Tohle je v pohodě. Kdybys měl fotku z druhé strany, tak tam je výrobce. Tohle nebude TH. Ale aspoň máš klid. A těma origo šálama jsi udělal dobře. Origo má totiž jedny tvrdší, ty se dávají nahoru- kde působí v podstatě všechna přenášená síla a ty měkčí se dávají dolu. Je poznat podle barvy že i materiál je jiný. Třeba Kolbenschmidt to nerozlišuje, a všech 8 Ks jsou stejné a mají odstín jako ty origo měkčí. Z toho my plyne, že origo má ty víc zatížené ložiska z lepšího materiálu, než třeba ten Kolben a proto podle mě to je nejlepší volba.
  2. Aha, takže víš o jednom autě které máš doma. Kolik to mělo najeto v době vložkování ? A důvod?
  3. Zřejmě s tím máš své zkušenosti . Tak kolik hlav jsi takhle kde nechal opravit a kolik to vydrželo?
  4. "Tlak na tandemu je dle mého v poho".... takže jaký je tam tlak pri 2tis otáčkách motoru?? Co se týče otáček motoru, ty si reguluje jednotka motoru a ne žádné čidlo. Nezlob se,ale pouze Autorizovaný servis si platí systém Elza, kde jsou data na aktuální motor ,včetně postupu pro mechanika a dále je povinností servisu mít na to vybavení, v tomto případě digitální měřák, který samožřejmě podléhá kalibraci, takže AS vidím zde jako jedinou možnost,ovšem pokud neznáš nějakého mechanika, který dělal nebo dělá v autorizáku, protože většina ostatních o tom nemá šajnu a stejně nemá na to vybavení. Na tvůj popis závady odpovídám stále že je hodně pravděpodobné, že vštřikovače nemají dostatečný přísun paliva
  5. No hele, ideální postup je takový. Zajet do autor servisu a chtít po nich změřit tlak paliva a čerpané množství palivového čerpadla. To když bude ok, tak změřit tlak na tandemovém čerpadle, to počítám bude mimo toleranci. Pak je to na demontáž vstřikovačů, jak jsem psal. Práce by měla být podle tabulek a měl by ses vejít v pohode do hodiny, max dvou, když tě budou chtít natáhnout. Pak je to na demontáž vstřikovačů, jak jsem psal. Jak jsi psal o Soběslavi, tak mi je jasné že Ti nejspíš nepomůžu, máš to z ruky. Jiank EGR, váha vzduchu ,to podle mě nemělo žádný význam měnit, ne na těchto km. Naopak ojniční ložiska chválím, tam to význam mělo veliký. Pokud chceš udělat pokus sám doma, tak se podívej na palivovou hadičku co vede z hlavy zpátky do filtru. Když ji zkusíš opatrně scvaknout kleštěmi a někdo druhý zastartuje , tak pokud se ten start zlepší, znamená to že ty vstřikovače netěsní, ale je to taký návod samo domo, spíš lepší varianta navěsit tam ty budíky.
  6. Martin.sv : Faktura je hezká, olej ti nechali docela levně, až na to, že 4,5 litru tam nikdy nemohli dostat :-D 1,9 BXE tak tam je 3,8 litru, pak tam postrádám veškerý spojovací materiál, samojistné matice na turbo, těsnění egr, těsnění mazání, pak teda hlavně šrouby na vahadla 8 ks ( vypadá to že dali jen 4 šrouby na vstřikovače -no aspoň to). Kde je spona a těsnění výfuk -první díl výfuku? ?? Pokud měli dole nápravnici, tak tam by měli být šrouby nápravnice atd. Nevidím zátku na olejovou vanu, nebo aspoň její těsnění. Tak co chceš od takovýho servisu???? Prostě smiř se s tím, že ty kroužky vstřikovačů jsou v háji. Doporučuju to dát někomu, kdo to opravdu zná, nechat rozebrat ---protože je ještě jedno riziko, že někdo nezměřil správnou polohu vstřikovačů, postup dotažení atd.....v praxi to znamená že se šrouby vstřikovačů pomaličku povolí, vsřiky tím že jsou volné, začnou být netěsné a zároveň zdecimují otvory v hlavě tak, že pak můžeš jít někam na Bazoš hledat jinou hlavu. Průvodní jev tohoto jsou právě problémy které jsi tu psal. Rozhodně hlava na 140 tis km není NIKDY vymačkaná tak, aby se tam nechali dávat nějaký pouzdra, to jí tím podepíšeš tak akorát úmrtní list. Ještě když jsme u toho BXE, tak ti poradím vyměnit ojniční ložiska a šrouby..........ptz pak je to hodně drahý. Máš kilometry kde to může přijít jak čistá rána z nebe.
  7. No jak jsem psal, to že někdo vyndal vstřiky a zase je zandal s novýma gumičkama, neznamená že to udělal správně. Podle mě neudělali jednu zásadní věc, kvůli které to zase zlobí dál. Co se týče vymačkaných pouzder a jejich opravy nějakýmy pouzdry, tak to silně nedporučuji, protože co vím, tak to je oprava na chvilku a pak je hlava na zahození. Obecně ta hlava vydrží i pul milionu, s tím že se mezitím třeba sundá, udělá se těsnění, vodítka výfuků a zdvihátka. Ale vždy je to jen o precizní montáži a ta bohužel není zaručená ani v autor servise.
  8. Martin.sv: No, ono totiž, jestli jsi četl,psal jsem něco o malé upravě na hlavě, takže pokud se to neudělalo, tak ty vstřiky vyndej a podívej se na gumičky. Z vlastních zkušeností si myslím, že to bylo blbě namontované. Jestli to po vyměně bylo cajk, a pak se to postupem času zhoršuje, vytahej vstřiky ....... nebo se s tím stav
  9. Tak jak tady čtu ty vaše problémy, tak to je vyndat vstřiky, udělat menší úpravu na hlavě a dát nový gumičky a seřídit. Filtr ani gumička na tandemu nemůže mít vliv, na to jestli to startuje. Zkrátka je vymačkaná hlava a vstřiky nemají dostatečný tlak paliva. No a k té kontrole,zda čerpadlo tlačí naftu...... tak to se dělá jedině s měřákem, kde se měří tlak a pak taky čerpané množství v daném časovém useku. Jen kontrola, že to teče o ničem nevypovídá.
  10. Tak tady mám taky jedno BXE 2007. 135Tis najeto. Sehnal jsem jiný motor a ted řeším jaké ty ložiska dát. Někdo mi říkal od Kolbenschmidtu, ale tam je teda dost přemrštěná cena ( na internetu min 2000K) . No a ted koukám po tom Glycu, máte s tím někdo zkušenosti. Co tam dát za ložiska?
  11. Tak to těch zkušeností s Čínou asi moc nemáš. Já to mám doma za 3 dny!!! V v sobotu nebo neděli pošlu money a ve středu kolem oběda to mám v ruce. Max týden jsem čekal nejdýl. A to těch obchodů mám za sebou desítky...,chce to pečlivě vybírat,u koho nakoupit...je tam plno podvodnků a překupníků.
  12. To razítko a zvlášt mobilitu ti nikdo nedá. Mobilita se platí fabrice přímo z faktury za servisní prohlídku a tím se prodlužuje v systému mobilita. Mobilita nejde koupit bez servisní prohlídky. A razítko ti dá jen blázen,protože kdyby přišlo na lámání chleba,tak ty máš razítko,ale nikde v systému o tom nebude ani čárka,tím pádem by takovej technik riskoval minimálně vyhazov.
  13. Ahoj,v kódování to nejspíš nebude,každopádně tady máš screen jak to nakodovat včetně volantu.
  14. Musíš ji nechat flashnout, Áčková tuším origo česky mluvit neuměla.
  15. To jsem si myslel taky,ale se spotřebou to moc nezacvičí,protože ten motor sice točí pomaleji,ale je ve větší zátěži. Vyplatí se to jen někomu,kdo jezdí opravdu dálnice a nedodržuje 130tku nebo kdo fest nachipoval a potřebuje 240mm spojku a větší poloosy..jinak vyhozený prachy a spousta starostí s tím.
×
×
  • Vytvořit nový...