Martin.sv : Faktura je hezká, olej ti nechali docela levně, až na to, že 4,5 litru tam nikdy nemohli dostat :-D 1,9 BXE tak tam je 3,8 litru, pak tam postrádám veškerý spojovací materiál, samojistné matice na turbo, těsnění egr, těsnění mazání, pak teda hlavně šrouby na vahadla 8 ks ( vypadá to že dali jen 4 šrouby na vstřikovače -no aspoň to). Kde je spona a těsnění výfuk -první díl výfuku? ?? Pokud měli dole nápravnici, tak tam by měli být šrouby nápravnice atd. Nevidím zátku na olejovou vanu, nebo aspoň její těsnění. Tak co chceš od takovýho servisu???? Prostě smiř se s tím, že ty kroužky vstřikovačů jsou v háji.
Doporučuju to dát někomu, kdo to opravdu zná, nechat rozebrat ---protože je ještě jedno riziko, že někdo nezměřil správnou polohu vstřikovačů, postup dotažení atd.....v praxi to znamená že se šrouby vstřikovačů pomaličku povolí, vsřiky tím že jsou volné, začnou být netěsné a zároveň zdecimují otvory v hlavě tak, že pak můžeš jít někam na Bazoš hledat jinou hlavu. Průvodní jev tohoto jsou právě problémy které jsi tu psal. Rozhodně hlava na 140 tis km není NIKDY vymačkaná tak, aby se tam nechali dávat nějaký pouzdra, to jí tím podepíšeš tak akorát úmrtní list.
Ještě když jsme u toho BXE, tak ti poradím vyměnit ojniční ložiska a šrouby..........ptz pak je to hodně drahý. Máš kilometry kde to může přijít jak čistá rána z nebe.