Mam superba 1.8 t motor AWT 2003 koupenyho pul roku zpet a tak se taky podelim o zkusenosti, protoze jsem z tohoto fora a tematu cerpal a diky nemu i nasel pricinu mych problemu s timto motorem. Klasicke potize s litanim otacek pri volnobehu, chod na tri valce a blikajici zluta kontrolka motor engine, vse pouze pri volnobehu. VAG psal pokles tlaku mezi turbem a klapkou. V prvni rade jsem dal nove svicky, protoze kazda byla jina a postupne zacal proverovat hadice, nasli jsme jednu diru, presvorkovali na dosah dosazitelne hadice a vymenili regulator tlaku, kterej je zde oznacovany jako c.1(06A129101A) ten byl zasranej od oleje a membrana pravdepodobne neplnila svou funkci. Vymeneno a ok a po cca 300 km znovu tento ventil s membranou zasranej a stejne problemy znova. Sel jsem tedy po tom ventilku odvzdusneni klikovky, ale myslel jsem ze se tam shora nedostanu, nicmene nakonec jsem se hecnul a s dobrym naradickem jsem se tam dostal uvolnil svorku a vytahl. Tento venil c. 2(035103245A) propoustel a zcela neplnil svou funkci, proste byl deravej, mel jsem obrovskou radost jak jsem to videl, nahodil jsem novej a regulator tlaku opet novej. Zatim vsechno beha jak ma tak uvidime po case. Musim podotknout ze olej se mi nejak zasadne neztracel. Foto opotrebovaneho ventilku c. 2 shora, kde je uvnitr takovej plisek kterej se asi vychechlal a vykolejil z drahy prikladam zde