Přejít na obsah

vyli

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení vyli

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Závada byla v rozdělovači. Vypadl tam takový malý kousek, vypadající jako pojistka. Všem díky.
  2. Zdravím. Jsem automobilový analfabet a mám problém. V současné době se se svojí feldou nacházím v Anglii a závada spočívá v tom, že když nastartuji motor za studena, tak motor krástě naskočí a běží, po několika stech metrech začne cukat a přestává reagovat na sešlapávání plynu. Když chci motor nahodit po cca 15 sec. opět naskočí, ale motor škube a rozjet se bylo jen možné na nouzové zaparkování stylem vyturovat motor a ujet třicet metrů. Hned jak jsem trochu sundal nohu z plynu, tak zdechnul. Asi to bude mít spojitost s věcí, kterou jsem pozoroval už tři měsíce zpět. Motor při sešlápnutí plynu občas cukal a nechtěl se více rozjet, hlavně když jsem plyn sešlápl v plném rozsahu. Tato závada přetrvávála až do dnešního velkého problému. Četl jsem zde něco o té škrtící klapce, ale potřeboval bych potvrdit diagnózu. Jinak jsme celkem manuálně zručný, tak když mi napíšete co a jak, tak si to z mechanické stránky pravděpodobně dokáži opravit. Moc díky za rady. Jinak moje felda je r.v.1994 a objem 1.3
  3. tak to byl ten případ 1 z 10 000, kdy se ulomil kabel od altíku na plusový kontakt k baterii. jinak mi vše teď po očištění mnohem lépe svítí. takový malý bonus. mooooc děkuji.
  4. super. moc vám oběma děkuji. zítra se neto vrhnu a snad to dopadne. ještě jednou díky za pomoc.
  5. Ahoj. Na úvod bych chtěl sdělit, že auta jsou pro mě španělská vesnice. Moje felda je rok výroby 1995. Můj problém tkví v nedobíjení paterie při nastartovaném motoru. Baterie je rok stará (AKUMA komfort). Po zapnutí motoru jsem měřil napětí na baterii a ta byla 12.22V na alternátoru (plus jsem přiložil na přišroubovaný kabel a mínus na kostru) myslím okolo 14.4V. Při zapnutí světel a přidání plynu se napětí na baterii nemění, ale lehce klesne. Anglán v servisu říkal, že je to alternátor. Na tom jsem měnil uhlíky rok zpět za nové(takové ty co tam přijdou zandat v tom kovovém pouzdře na dva šrouby). Taky jsem zkusil odpojit baterii při nastartovaném motoru. Samozřejmě zdechnul. Na baterii se mi podaří tak 8x nastartovat a dojet po městě. Byl jsem tady v Anglii na vrakovišti a našel jsem tu feldu s novou tváří. Motor 1.3 jako já. Tak jsem z ní vyndal alternátor a po drobné úpravě uchycení do motoru jsem ho namontoval. Zapnul jsem motor a altík dával zase něco přes 14V a na baterii stále 12.2V. Jinak tel altík co jsem koupil vypadal jako nový. Nevíte náhodou co s tím? Možná jsem ho špatně zapojil. Nevím. V průběhu dne přiložím fotky. P.S. Ve středu se potřebuji dostat z UK do CZ.
×
×
  • Vytvořit nový...