Přejít na obsah

bobik1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení bobik1

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. bobik1

    Airbagy

    Diky za odpověď. nameril jsem to na zlutem konektoru pod sedackou když jsem odblokoval zkratovaci kontakt. Zadny valecek jako napinac pasu jsem nenasel.
  2. bobik1

    Airbagy

    Diky za odpověď. Myslel jsem ze kdyz je vstupni odpor meridla dostatecne velky, tak by to nemelo nic udelat. Zeptam se asi blbe kde je napinac pasu. Když jsem mel pas venku tak k nemu zadny kabel nevedl. Na spone pasu není indikace zapnutého pasu. Pas vypada jako byly drive upne obycejne pasy.
  3. bobik1

    Airbagy

    Vazeni Skodovkari, potreboval bych moc poradit. Mam Superba I /2004 (vybaveni se hodne podoba 2003) a asi před 6 mesici mi zacal svitit panacek Airbag na panelu pod volantem. VAG number 1CO 909605 F OC VW 61OK 0003 Koupil jsem KKL kabel a VagCom 4.9 Diagnostika napsala :0655 Seat belt Tensioner Igniter passenger side (N154) 32-10 resistance too high intermitent a chybu jsem smazal. Za tyden se objevil znovu a uz sviti porad. Co jsem všechno zkusil: - Konektor pod sedadlem proměřit odpor 3,7 ohmu - Vyndal jsem predni airbag a zmeril odpor 3,7 ohmu. - Prostriknul kontakty u airbagu i pod sedadlem Porad stejne uz nevim co s tim.
  4. Fandove Sup I 96 kW 1,9 tdi mel bych dotaz ohledne hlaseni vada airbag. Pred 21 dny jsem mel dotaz zde na foru jak postupovat s chybou N154. Poradil mi uz nevim kdo to byl, ze vada je nejspise pod sedadlem spolujezdce v konektoru. Mel pravdu za to mu dekuji. Rozebral jsem spoj ocistil kontakty, napruzil a sestavil. Smazal chybu v diagnostice. Vse Ok. Nyni zase sviti to same. Prosil bych o radu jak to vyresit lepe. Jeste take nevim, ktery konektor to byl je tam myslim zluty velky a pak dva mensi. Diky bobik1
×
×
  • Vytvořit nový...