Přejít na obsah

-.Guest.-

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

742 zobrazení profilu

Oznámení -.Guest.-

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ještě jednou všem dík za vyčerpávající odpovědi. Ach jo, jak já mám rád ty zelený mozečky ( Nechápu jaký ten filtr má funkci. Tedy krom jedné, když se to podělá tak to tahá z lidí prašule !!! Zlatý starý dobrý motor 1.9 TDi v mé bývalé O2. PS: malá citace z jedno článku a níže na to hodím i odkaz … Co si o filtru myslím? Blbost za těžké peníze Osobně ho považuji za největší nesmysl poslední doby. Nejenže samotný filtr funguje jako ucpávka ve výfukovém potrubí, ale především snižuje výkon a zvyšuje spotřebu paliva (až o 1,5 l/100 km). Výsledný dopad při použití filtru pevných částic je na životní prostředí přesně takový, jako by žádný ve voze nebyl. A to se majitel vozidla navíc ještě pořádně prohne. Na druhou stranu vydělá automobilka, která dává práci lidem a posléze i různé servisy zabývající se demontáží či čistěním filtru. Při koupi nového automobilu vždy doporučuji volit diesel bez filtru pevných částic (zejména pro krátké jízdy či jízdy po městě), čímž se vyhneme komplikacím při následném prodeji nebo zvýšeným vlastním nákladům při dlouhodobém provozu. V mých očích je DPF či FAP jen další blbostí co nemá v autě dělat. Stále zastávám pravidlo, co v autě není, nemůže se pokazit. PS: sdílím stejný názor a teď odkaz na celý článek http://www.tipcars.com/magazin-filtry-pevnych-castic-jsou-casovanou-bombou-4645.html
  2. Řídil jsem se v první chvili radou technika ze škodovky co měl službu na odtahovce, docela mě vyplašil ten smrad. Měl jsem obavu, aby tam nebyl nějakej kraťas. Ano přiznávám, vím kam se do auta leje nafta a voda do ostřikovačů . Děkuji za rychlou odpověď, příště už tak plašit nebudu PS: jsem rád, že mě to někdo potvrdil
  3. Ahoj možná to tu už někdo někdy řešil, proto se dopředu omlouvám za duplikátní téma, ale já to tu nenašel. Včera se mě stalo, že manželka přijela autem do garáže. Vyběhla domu a říká, hele točí se tomu větráky, si říkám větráky teď v zimě co by to po 20ti Km jízdě asi tak dochlazovalo. Tak jsem se šel podívat, ventilátor ( asi sahara ) jela na plno, motor vařící a smrad jako, by někdo házel petky do ohniště. Pak ještě takové bzučení z motoru jako by jste stáli u trafačky. Ihned jsem volal odtahovou ( bylo to večer a na servisu Škoda už nikdo nebyl ), pán mě řekl ať rozpojím baterku. Během jízdy se manželce nic nerosvítilo, auto jelo normálně, nic to nepsalo a ani nějak necukalo. Dle rady jsem udělal a domluvil jsem se na odtah auta. Ráno jsem volal do sevisu Škoda, že budu potřebovat náhradní vůz a technik mě sdělil ať zapojím baterku, jestli to půjde a přijedu. Že se pravděpodobně automaticky regeneroval filtr pevných částic. Ve Škodovce to napojili na počítač, žádná chyba se jim neukázala, prý už to tam jednu s někým řešili a došli k tomuhle závěru. Je to motor 2.0 TDi 103 Kw, manuál najeto 22 000 tis Km. Jezdí to jak krátké tak trasy tak i dálky. Už jste to někdo stejný problém ???
×
×
  • Vytvořit nový...