Jump to content

Mimoa

Uživatel
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Mimoa

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

156 profile views
  1. Tak nakonec byl vysypanej 1. kat a 2. ucpaný - výměna za 6000. Lambda sonda hlásí ale chybu dál - auto jede normálně. Zkusím tam ještě vrátit tu původní.
  2. Původně jsem dotaz zakládal jako nové téma s popisem motoru, sem bylo přeřazeno.
  3. Dal jsem to do servisu, zítra by se na to měli mrknout, tak jsem zvědav. Typ motoru BKY
  4. Čerpadlem to není, vyměněno, problém přetrvává. Dneska zkusím povolit sondu - tak zjistím, jestli je průchozí výfuk. Včera jsme zjistili, že je tam řemen a ten rozvod je posunutej - Dírky se nepotkávají - spravím to doma sám?
  5. Tak mi dnes přišlo čerpadlo... bohužel nefunkční, takže zase nevím. Zítra vyměním palivový filtr. Vstřiky jsem dnes zkoušel - těsní, vstřikují - ač nevím, jestli správně - takhle - auto chytlo a drželo brumlavý volnoběh i při vytažených vstřicích (chvilku samozřejmě, vstřiky cca 3cm od děr). Takže: když je na manometru po spuštění klíče 3bar - je čerpadlo v cajku? a drží i po zhasnutí motoru i jednotky? Jak by se projevoval ucpaný výfuk/katík? Dělala by takovouto paseku i špatná (odpojená) sonda před/za? - Auto jede tak 10 na jedna sotva, dnes jsem musel dojet pár metrů přes startér. Už ho nechám být, dokud nebude zas trochu v cajku.
  6. Na liště je ventilek. Mno takže ukazuje 3 bary stabilně i při vytočení a i při zhasnutí motoru. Ale předpokládám, že to čerpadlo nebo filtr nějak reguluje ten tlak. Takže může sice natlačit, ale nedává správné množství při jízdě...?
  7. Je někde postup měření tlaku. Je tam někde nějakej ventilek?
  8. Filtr mi doporučil maník v obchodě dle VIN. Přeskočený? - To bych slyšel ne? Dneska ráno a odpoledne ale zajímavá věc. Jezdím bez zadních sedadel - vozím matroš - a ráno jsem za sebou slyšel, jako bych měl otevřený 5. dveře nebo něco na kole, ale už jdem dojel do práce. A když jsem jel zpět - málem jsem na 1. nevyjel kopec, kterej dávám na 4-5. Na horizontu umřelo úplně - dojel jsem na neutrál pod kopec a jak jsem jel, slyšel jsem zas ten zvuk - asi jako když čerpadlo nemůže tlačit kapalinu a jen tak rozhání vodu - ucpaná kalovka v bahně. Takže je možný, že je to čerpadlo. Máte nějaké doporučení, jak odpojit ty hadice od čerpadla tak, abych neurval ty výstupy z čerpadla? Tlakoměr už mám na výdejním místě...jen se tam dostat.
  9. Zítra by mě měl přijít manometr tak uvidíme. Mám teď odjeto asi dalších 150km a je to horší - nepčesáhnu 3000 ot - jezdím přes město na 2ku až 3ku - 30 40 kmh. Kolem těch 3000 přestane dávat výkon a začne cukat. Příjde mi i palivovej filtr - je u Fabie umístěn taky tak debilně jako byl na felicii?
  10. Koupím, proměřím, dám vědět.
  11. Jak prověřím tlak paliva, je tam nějaký senzor? Čerpadlo u fabie je v nádrži? Jede sotva do 4000 na 2ku na 3ku nevím, ale 4,5 bych musel mít hodně dlouhou dráhu nebo kopec, abych se k tý hodnotě aspoň blížil.
  12. Zdravím. Mám dotaz na chybu motoru a výkon auta Fabia I 1.4 MPI. - Svítí kontrolka motoru - Motor ztrácí výkon - na neutrál točí jen něco pod 5000, dnes jsem zkusil na 2ku natočit max - 4000 a začne škubat a padat otáčky. - Diagnostika ukazuje chyby P0130 a P0135. - Lambda před kat vyměněna - reset chyby - výkon beze změny, kontrolka po pár km opět. - Měněny svíčky, nové cívky, nový vlnovec, čidlo teploty, vzduchový filtr čistý. - Olej měněn 110 000, nyní 120 000 - příští týden měním - nemyslím si, že by to mělo vliv - změna nastala celkem skokově - během cca 50 km se zhoršovalo teď je to špatný, ale zdá se mi pořád stejně. - Startuje napoprvé, jako vždy před chybou. - Motor/ výfuk má trochu hučivý/hlubší zvuk, jakoby trochu tuning, ale minimálně - Vedení výfuku projdeno, nezjištěna netěsnost, ale projdu ještě jednou (jak správně kontrolovat netěsnost?) - Je cítit dost benzín z výfuku, ale může to být jen dojem. - Motor při volnoběhu drží stabilní otáčky (což nedělal, než jsem měnil cívky a svíce) - Klapka sání v motoru normálně otevírá při stojícím autě - nevím, jak zkontrolovat, zda otvírá tak, jak má. - Teplota motoru 90°C drží. - Když nechám motor běžet na volnoběh nějakou chvíli, první průšlap je hlučnější, jakoby chtěl vystřerlit výfuk, nestřílí. Pak už zase normální zvuk. Co si o tom myslíte? Co mám prověřit? Děkuji.
  13. Pravda, zjistil jsem to hned po dovolené při jízdě - čidlo ukazuje: --/--. Termočlánek je v nárazníku? To poznáš podle barvy drátů, co k čemu vede? Super.
  14. Zdravím. Mám sundaný nárazník kvůli ostřikovačům a všiml jsem si, že mi tam trčí 2 dráty - utržené -, které vedou jakoby spolu s kabely ke klaksonu? Co to je? Viz foto: Díky za odpověď.
×
×
  • Create New...