Jump to content

Mimoa

Uživatel
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Mimoa

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

89 profile views
  1. Mimoa

    Chyby P0130 a P0135

    Tak nakonec byl vysypanej 1. kat a 2. ucpaný - výměna za 6000. Lambda sonda hlásí ale chybu dál - auto jede normálně. Zkusím tam ještě vrátit tu původní.
  2. Mimoa

    Chyby P0130 a P0135

    Původně jsem dotaz zakládal jako nové téma s popisem motoru, sem bylo přeřazeno.
  3. Mimoa

    Chyby P0130 a P0135

    Dal jsem to do servisu, zítra by se na to měli mrknout, tak jsem zvědav. Typ motoru BKY
  4. Mimoa

    Chyby P0130 a P0135

    Čerpadlem to není, vyměněno, problém přetrvává. Dneska zkusím povolit sondu - tak zjistím, jestli je průchozí výfuk. Včera jsme zjistili, že je tam řemen a ten rozvod je posunutej - Dírky se nepotkávají - spravím to doma sám?
  5. Mimoa

    Chyby P0130 a P0135

    Tak mi dnes přišlo čerpadlo... bohužel nefunkční, takže zase nevím. Zítra vyměním palivový filtr. Vstřiky jsem dnes zkoušel - těsní, vstřikují - ač nevím, jestli správně - takhle - auto chytlo a drželo brumlavý volnoběh i při vytažených vstřicích (chvilku samozřejmě, vstřiky cca 3cm od děr). Takže: když je na manometru po spuštění klíče 3bar - je čerpadlo v cajku? a drží i po zhasnutí motoru i jednotky? Jak by se projevoval ucpaný výfuk/katík? Dělala by takovouto paseku i špatná (odpojená) sonda před/za? - Auto jede tak 10 na jedna sotva, dnes jsem musel dojet pár metrů přes startér. Už ho nechám být, dokud nebude zas trochu v cajku.
  6. Mimoa

    Chyby P0130 a P0135

    Na liště je ventilek. Mno takže ukazuje 3 bary stabilně i při vytočení a i při zhasnutí motoru. Ale předpokládám, že to čerpadlo nebo filtr nějak reguluje ten tlak. Takže může sice natlačit, ale nedává správné množství při jízdě...?
  7. Mimoa

    Chyby P0130 a P0135

    Je někde postup měření tlaku. Je tam někde nějakej ventilek?
  8. Mimoa

    Chyby P0130 a P0135

    Filtr mi doporučil maník v obchodě dle VIN. Přeskočený? - To bych slyšel ne? Dneska ráno a odpoledne ale zajímavá věc. Jezdím bez zadních sedadel - vozím matroš - a ráno jsem za sebou slyšel, jako bych měl otevřený 5. dveře nebo něco na kole, ale už jdem dojel do práce. A když jsem jel zpět - málem jsem na 1. nevyjel kopec, kterej dávám na 4-5. Na horizontu umřelo úplně - dojel jsem na neutrál pod kopec a jak jsem jel, slyšel jsem zas ten zvuk - asi jako když čerpadlo nemůže tlačit kapalinu a jen tak rozhání vodu - ucpaná kalovka v bahně. Takže je možný, že je to čerpadlo. Máte nějaké doporučení, jak odpojit ty hadice od čerpadla tak, abych neurval ty výstupy z čerpadla? Tlakoměr už mám na výdejním místě...jen se tam dostat.
  9. Mimoa

    Chyby P0130 a P0135

    Zítra by mě měl přijít manometr tak uvidíme. Mám teď odjeto asi dalších 150km a je to horší - nepčesáhnu 3000 ot - jezdím přes město na 2ku až 3ku - 30 40 kmh. Kolem těch 3000 přestane dávat výkon a začne cukat. Příjde mi i palivovej filtr - je u Fabie umístěn taky tak debilně jako byl na felicii?
  10. Mimoa

    Chyby P0130 a P0135

    Koupím, proměřím, dám vědět.
  11. Mimoa

    Chyby P0130 a P0135

    Jak prověřím tlak paliva, je tam nějaký senzor? Čerpadlo u fabie je v nádrži? Jede sotva do 4000 na 2ku na 3ku nevím, ale 4,5 bych musel mít hodně dlouhou dráhu nebo kopec, abych se k tý hodnotě aspoň blížil.
  12. Mimoa

    Chyby P0130 a P0135

    Zdravím. Mám dotaz na chybu motoru a výkon auta Fabia I 1.4 MPI. - Svítí kontrolka motoru - Motor ztrácí výkon - na neutrál točí jen něco pod 5000, dnes jsem zkusil na 2ku natočit max - 4000 a začne škubat a padat otáčky. - Diagnostika ukazuje chyby P0130 a P0135. - Lambda před kat vyměněna - reset chyby - výkon beze změny, kontrolka po pár km opět. - Měněny svíčky, nové cívky, nový vlnovec, čidlo teploty, vzduchový filtr čistý. - Olej měněn 110 000, nyní 120 000 - příští týden měním - nemyslím si, že by to mělo vliv - změna nastala celkem skokově - během cca 50 km se zhoršovalo teď je to špatný, ale zdá se mi pořád stejně. - Startuje napoprvé, jako vždy před chybou. - Motor/ výfuk má trochu hučivý/hlubší zvuk, jakoby trochu tuning, ale minimálně - Vedení výfuku projdeno, nezjištěna netěsnost, ale projdu ještě jednou (jak správně kontrolovat netěsnost?) - Je cítit dost benzín z výfuku, ale může to být jen dojem. - Motor při volnoběhu drží stabilní otáčky (což nedělal, než jsem měnil cívky a svíce) - Klapka sání v motoru normálně otevírá při stojícím autě - nevím, jak zkontrolovat, zda otvírá tak, jak má. - Teplota motoru 90°C drží. - Když nechám motor běžet na volnoběh nějakou chvíli, první průšlap je hlučnější, jakoby chtěl vystřerlit výfuk, nestřílí. Pak už zase normální zvuk. Co si o tom myslíte? Co mám prověřit? Děkuji.
  13. Mimoa

    Utržený kabel od kabelu ke klaksonu

    Pravda, zjistil jsem to hned po dovolené při jízdě - čidlo ukazuje: --/--. Termočlánek je v nárazníku? To poznáš podle barvy drátů, co k čemu vede? Super.
  14. Zdravím. Mám sundaný nárazník kvůli ostřikovačům a všiml jsem si, že mi tam trčí 2 dráty - utržené -, které vedou jakoby spolu s kabely ke klaksonu? Co to je? Viz foto: Díky za odpověď.
×