-
Plechový zvuk spredu
Řeším také kovový zvuk při jízdě nejspíš z přední části podvozku. Rychlost nemá vliv. Dělá to nepravidelně pouze při jízdě rovně, pokud pohnu volantem, zvuk přestane. Nějaký nápad na co se podívat? Najeto cca 83000 km.
-
Problémy s forem
Hrstka lidí tak na ně kašlem. Aspoň je vidět na čem ti záleží. Osobně s tímto fórem bohužel také končím.
-
Problémy s forem
Mám to samé. Stále nefunkční.
-
Výměna oleje
Naprosto bez problémů, používám také. Kupováno v CC za 149 Kč/L Odesláno z mého SM-J330FN pomocí Tapatalk
- Brzdy
-
Servisní interval / servisní prohlídky
To jsi ale neměl prohlídku, kde je předepsaná výměna oleje. Já si také v polovině intervalu měnil olej sám.
-
Servisní interval / servisní prohlídky
První servisní prohlídka interval QI6, cena 3400,- Kč v Auto Jarov, takže spokojenost.
-
Závady, rušivé zvuky pri štarte a iné
Při sešlápnutí spojky je slyšet docela hlasité cvaknutí. Zda je motor nastartovaný nebo ne, nemá vliv. Řešil jste to někdo? Nebo je to klasicky vlastnost? Najeto 18000, ale nevím, jestli to dělá od začátku.
-
Výměna oleje a jaký olej do 1.6 TDI CR 77 kW
Pokud mění po 15 000 km, je to v pořádku.
-
Pneumatiky na jedné nápravě
Špatně jsem četl, na jedné nápravě to mít nemůžeš.
-
Pneumatiky na jedné nápravě
K první otázce - ano, můžeš to tak mít. K té druhé - pokud používáš jiný rozměr než uvedeny v TP, může nastat problém v případě nehody. Pojišťovna může krátit plnění, nebo neplatit vůbec. Takže zkusit dodatečně zapsat, nebo mít rozměr dle TP
- Brzdy
-
Výměna oleje FABIA III 1,0 MPI
Máš tam těsnění, které se může vymačkat, poškodit atd. Osobně šroub každou výměnu neměním.
-
Výměna oleje FABIA III 1,0 MPI
Jednou stranou na obrubník, druhou si přizvedneš heverem.
-
Spotřeba paliva 1.0 TSI
Díky, myslel jsem, že má nádrž jen 45l jako F3.