Přejít na obsah

palo.789

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení palo.789

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. tak toto je měření značkového servisu
  2. tak na vagu se jim žádná chyba neukázala a to mně na problém s vynechávaním válce upozorili již v létě 2013 při opravě brzd, daly nové svíčky zpřeházely cívky, nic nepomohlo. Na tlaky jsem se objednal až tento týden. Auto jezdí pořád stejně žádnou změnu nepozoruji a to vynechávání válca jsi od té doby všímam taky a je to tak, že to fakt vynechává, startuje ihned a spotřeba nevím, neřeším protože se jezdí hlavně město. Souhlasím s Hubo 44, že největší poblém je velký rozdíl tlaků a né to že neměli zrovna zkalibrovanej přístroj. Ten vadný válec měřili dvakrát a vždy stejná hodnota. Myslíš , že by mně chtěli fakt natáhnout a vyměnili hlavu jen tak pro legraci aby měli práci a kšeft ? Dám to někde ještě přeměřit. dík za ten odkaz
  3. No už to odkladám od léta 2013, kdy mně na to ve značkovém servisu upozornili, že se z motorem něco děje. byl tam takový starý zkušený mechanik a řekl, že mi každých 20 vteřin vynechává ten samý válec. Tlaky jsem jsi dal změřit až tento týden před výměnou oleje. samozřejmě ten mechanik tam už k mé smůle nedělá. Ta závada se nijak nezhoršuje a ani nezlepšuje. auto jede pořád jak má a na volnoběh vynechává válec každých cca 15 až 20 vteřin. Auto táhne dobře reaguje na plynový pedál. Nebýt toho mechanika tak jsi ničeho nevšimnu.
  4. Je možné, že jim ten měřák neměří přesně, nebo jsem to z toho papírku špatně pochopil. Je to takový malý kousek jakoby plastu a na něm křivka ve tvaru půlkruhu, kdy na jenom válci je namalována až po konec, kde je číslo 17. Třeba jim přeměřává o 1 nebo o 2, ale myslím, že problém je ve velkém rozdílu tlaků. Jestliže někde jinde naměřím správné hodnoty a to třeba o dva méně budou tlaky 11,5: 14: 15, takže zase špatně protože ani jeden není stejný. Auto jede dobře, táhne, startuje jak má. Problém je že na volnoběh každých 20 až 30 vteřin vynechává ten samý válec, jinak nic nepozoruji. Ale pro jistotu to dám stejně přeměřit.
  5. Tak mám taky problém s motorem, fabia 1,2 HTP, AWY, 6 ventilový, 40 kw, rok výroby 2004, najeto 70.000 km, tlaky první - 13,5, druhý - 17 a třetí -16. Servis Škoda tvrdí, že je vadná hlava a je potřeba její výměna a chce již za tu sadu hlava + kat. 22 tis + práce, takže celkem cca 26.000,- Kč + olej, chladící kapalina
  6. Tak mám taky problém s motorem, fabia 1,2 HTP, AWY, 6 ventilový, 40 kw, rok výroby 2004, najeto 70.000 km, tlaky první - 13,5, druhý - 17 a třetí - 16. Servis Škoda tvrdí že je potřeba hlavu vyměnit a chce již za tu sadu hlava + kat. 22 tis + práca, takže celkem cca 26.000,- Kč + olej, chladící kapalina. Nevíte kde to opravit levněji a kvalitně ať to zase vydrží těch 60.000 km ? Jsem z okolí Brna.
×
×
  • Vytvořit nový...