Přejít na obsah

boban1108

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    564
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

boban1108 naposledy zvítězil 6. Leden 2023

boban1108 nejvíce like obsah!

Návštěvy profilu

5625 zobrazení profilu

Oznámení boban1108

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Posting Machine Vzácný
  • Very Popular Vzácný
  • Conversation Starter
  • Reacting Well Vzácný
  • Dedicated Vzácný

Nedávné oznámení

226

Popularita

  1. Taky nemám problém s hlukem od kol. A to ani s letními, ani zimními pneu. Pokud je to závislé na druhu asfaltu, tak to MUSÍ být pneumatikami. Asi ti nezbývá nic jiného, než si někoho s OIV najít a vzájemně si ta kola na zkoušku na chvíli vyměnit. Ale zvaž i pouhou projížďku s někým jiným v jeho OIV. Třeba zjistíš, že to má také hlučné a tím pádem je to pouze tvůj subjektivní dojem.
  2. Já se rád "vozím". Pohodlně usazený, ruka v klíně a držení volantu jednou rukou uprostřed (samozřejmě jen na dálnici). A to auto pořád hlásilo ať převezmu řízení. Dvě ruce v pozici za deset minut dvě a vše bylo v pohodě.
  3. Volant je kapacitní. A pokud ho držíš oběma rukama, tak neotravuje. Hlášky o jízdě uprostřed pruhu by snad šly vypnout vypnutí line asistenta. Ale nezkoušel jsem to, protože to používám. Vedení v pruhu u mě funguje ukázkově, žádné šněrování. Takže bych to viděl na servis a přehrání softwaru.
  4. Na levé straně bude vydlabávací asi jen jedna záslepka, protože koule se ovládá na straně pravé. Tak se možná pokoušíš vyndat tu nesprávnou. Která vlastně není vyndavací, ale je to jel výlisek v plastu.
  5. A co máš nastaveno v tom pravém budíku, aby se ti zobrazovalo?
  6. ACC musí mít navíc hardware. Tedy specielní páčku tempomatu (tuším že obyčejný má ovládání na sdružené páčce směrovek a světel) a vpředu radar.
  7. Dle mě by tam musely být přinejmenším adaptivní tlumiče. A myslím že i adaptivní tempomat. Protože to jsou věci, které se jízdním režimem mění (tuhost tlumičů, zrychlování).
  8. No a co to takhle reklamovat?
  9. Takové kabely určitě existují. Tuším, že místo 4 žil mají jen 2. Já si jednou koupil takový v Číně a divil jsem se, že mi přes kabel nešlo Android auto. Alza, drahý datový kabel, a hned vše šlo. Takže ten čínský byl evidentně jen napájecí. Doporučuji zajít na osobní poradu a koupi přímo třeba do Alzy.
  10. Souhlas. Vím, neměl bych. Ale když už to mám, tak to chci využívat. A garáž je studená jako venku. No tak to pustím (kamenujte mě), přijdu, otevřu vrata dokořán, sednu a hned vyjedu.
  11. Tak slyšet to je. Samozřejmě podle hlučnosti okolí. Ale na tichém parkovišti o tom vím i 30 metrů daleko. A smrdí. Pouštím si to dopředu i doma v nevytápěné garáži. Takže když pak otevřu vrata, tak o tom vím. Ale je to naprosto jiný smrad než z výfuku. Nicméně bych se neodvažoval s tím v té garáži být.
  12. Jediná možnost je překódování Travel Assistantu z těch cca 7 sekund na několik minut. O jiné možnosti nevím a že jsem zkoušel pár věcí (přilepit knoflíkovou baterku na volant, zavěšení závažíčka ....).
  13. Tak se taky přidám. Mrtvý úhel za mě ne. Celoživotně jsem zvyklý sledovat zrcátka a je to zbytečnost. Navíc mi levé zrcátko občas zabliká zbytečně. Nepravidelně. Takže v servisu nic nenašli a nemohli nic opravit. Nemohu jim to zazlívat. Ostatní ano. A argumenty? Zazněly, tak dodám k tomu head-up displeji. Ukazování omezení rychlosti. Potřebuji brýle na čtení. Na palubce s tím mám hlavně za tmy trochu problém. Na Head-up to přečtu bez problému, je to dostatečně velké.
  14. Za čekání buďte rádi. My taky v době Covidu čekali - 18 měsíců! A když jsem pak četl, jak ty první modely měly softwarové problémy, neřešitelné do dnes, jsem šťastný, že jsem čekal a teď mám auto bez chybičky. Krom toho to radostné očekávání byly nádherné měsíce života 😉.
×
×
  • Vytvořit nový...