Přejít na obsah

Martab

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9013
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    78

2 Sledující

Návštěvy profilu

18667 zobrazení profilu

Oznámení Martab

  1. A to čidlo co? Díval se na to někdo? Vyčíst hodnoty z čidel umí i BT modul spolu s Car Scanner ELM OBD2 v telefonu, jen je třeba najít to správné čidlo. Popřípadě povedlo se aspoň vysledovat, jestli to divné chování budíku teploty souvisí nějak se špatnými starty, nebo je to nezávislé?
  2. Martab

    Teplota oleje

    Kolem 100 je OK, ale tach 120 pri 130kmh uz je dle mého názoru trochu dost (takové teploty běžně nevídám).
  3. Na diagnostice to musí být v momentě kdy to nestartuje, jinak kdo ví jestli něco najdou. Nebo pokud to bude nějaký studený spoj, mohlo by se to teoreticky projevovat za jízdy při vybracích. Bohužel toto jsou závady co se hodně špatně hledají 😕
  4. Potom vzhledem k chování ručičky teploty motoru by jsem se zkusil přes VCDS (libovolnou diagnostiku) podívat jakou to ukazuje teplotu chladící kapaliny v případě techto neúspěšných startů. Jestli si třeba auto nemyslí že startuje zahřátý motor a on je reálně studený.
  5. To je teplý nebo studený start? Ve skutečnosti mne nejvíc zaráží to chování ukazatele teploty, vyletí na 80deg cca a v průběhu startování spadne?
  6. @csabac to bylo myšleno vzhledem k tomu, aby to uskočilo až tak, aby dostal smyk na ledě. V podstatě to co píšeš ve 2. příspěvku.
  7. Ano, teoreticky může, ale to už člověk musí jet hodně nahraně, aby k něčemu takovému došlo. Není nic jednoduššího než si Scalu půjčit v autosalonu a projet se s ní a zaměřit se na toto chování.
  8. Škoda že poslední sraz nějak nestíhám, každopádně velké díky @Ondra16V za veškerou organizaci. Jak zmiňoval @VeteranChild možná by nebylo od věci, kdyby jsme jednou za čas někdo něco zorganizovali, jednak by jsme se sešli a jednak se třeba podíváme i po jiných částech republiky. Přece jen nás je dost, tak snad by jsme se párkrát do roka potkat mohli
  9. Hlasitost hlasových pokynů se dá nastavit v menu Waze (musí se nastavovat, když není mobil spojen přes AA). Nastavená hlasitost pokynů se potom propíše i při používání s AA.
  10. Možná to bude u OIII jinak, ale na Karoqu MR20 je tento plast s otvory pro senzory, ale auto alarm nemá a v těch třech otvorech jsou jen záslepky. Je docela možné, že i u OIII z podobné doby bude jen plast ze záslepkami.
  11. Není ta max kapacita 78,2kWh spíš to co by se mělo využívat při výpočtu degradace s porovnání s původní/deklarovanou max kapacitou? Baterie by si mela nechávat nějakou volnou kapacitu na rekuperaci, tedy je běžné, že pro 100% SoC je “nabita” energie o něco nižší než maximální využitelná. I na ID fóru odpočítávají SoH z té maximální kapacity: https://www.vwidtalk.com/threads/car-scanner-shows-66-8-kwh-at-100.12841/ S maximální kapacitou včetně buffer od výrobce ta hodnota nebude, i iD3 s 45kWh baterkou (reálně tam je 55kWh a je jen snížena kapacita přes SW) ukazuje cca 47kWh jako Max Battery Content https://www.youtube.com/watch?v=FUSWXMEawEI U stářích Enyaqů se SoH asi dalo spočítat jednodušeji, otázka je co 2024, dle tohoto je asi třeba vycházet z hodnoty co ukáže auto po plném nabití, alespoň dle prvního postu (nejspíše bude chtít projít tu diskuzi pro více podrobnosti): https://www.vwidtalk.com/threads/battery-state-of-health-tracking-spreadsheet.8359/ Popřípadě na několika místech jsem narazil na tuto aplikaci: https://www.vwidtalk.com/threads/battery-state-of-health-tracking-spreadsheet.8359/ diskuze k tomu treba zde: https://www.i4talk.com/threads/eflow-formerly-bimmerflow-ev-specific-app-from-the-bimmercode-team.11058/
  12. Oni taky píší “Podle oficiálních finančních zpráv koncernu Volkswagen Group ale vzrostly meziročně tržby z 322,28 miliardy euro na 339,89 miliardy euro (8,6 bilionů korun).” tedy za všechny, ne pouze elektro. A pokud celý koncern prodá ročně něco kolem 9M ale celosvětově, je ta cca 1000kč docela i uvěřitelná už. https://www.volkswagen-group.com/en/press-releases/volkswagen-groups-nine-month-results-impacted-by-higher-fixed-costs-and-restructuring-provisions-18768
  13. Folie to samozřejmě zachrání, ale jen tam kde je aplikovaná...
  14. Ohledně klimatizace, za sebe rozhodně automatickou, v F1 mam ten poloautomat a člověk to jednou nastaví a sahá na to minimálně. U F3 a automatické klimatizace to je podobné. Když jsem jezdil s auty a manuální AC, vždy to bylo o neustálém nastavování “teploty” podle toho zda se jelo ve stínu nebo ne…
  15. Může to být cokoli, první je slabá baterie, ta může způsobit nefunkčnost různých systémů, tomu by nasvědčovalo i to, že auto nenastartuje.
×
×
  • Vytvořit nový...