-
Mřížka chladiče
Také ne, jen jsem z vnitřní strany přetřel inkriminované místo lakem (korekční tužkou).
-
Mřížka chladiče
Jen je třeba dát pozor na šrouby co drží nárazník a blatník spolu, na Perle byly ty matky "urezlé" a nedrželi - protáčeli se, ale jde vidět po sundání podběhů v jakém jsou stavu. Jinak u mě se řezal nárazník jen z toho důvodu, že byl stejně na odpis, jinak by se dali odřezat jen šrouby.
-
Amundsen MIB2 standart USB nabijeni
Může být. Já mám Bolero a CarPlay dokáže telefon i docela rychle nabíjet, takže toto určitě není normální chování. Popřípadě zkusit připojit telefon jen bez CP a podívat se jak moc se dobíjí (jestli vůbec). Ale tím že to dělá jen jedno auto, může to být chyba v konektoru.
-
Amundsen MIB2 standart USB nabijeni
Zkusit měřák v jiné Fabii nebo zkusit prohodit USB port z jiného auta, zda se něco změní.
-
Otevírání a zavírání v infotainmentu není dostupné
A o jakou funkci se konrétně jedná, jaký MIB?
-
1.2 TSI 81KW nouzový režim EPC + kontrolka Systému kontroly výfukových plynů (kontrolka motoru) - vadná ECU motoru
S těmi přestavovači byl dost problém z počátku výroby, myslím že bylo i nějaké TPI na to (povolovali se šrouby). Možná k tomu bude něco zde: https://forum.skodahome.cz/topic/131984-z%C3%A1vady-ru%C5%A1iv%C3%A9-zvuky-pri-%C5%A1tarte-a-in%C3%A9/#comments Byl ten přestavovač někdy v minulosti měněn? ŠA to tehdy řešila výměnami v rámci záruky.
-
Škoda Fabia 1.0 TSI 110 DSG – EPC a ztráta výkonu při vysokých otáčkách
Ty P030X00 jsou misfire. U P190D00 so nejsem jistý, ale není to náhodou něco s chlazením nastaveného vzduchu? Jaká je teplota vzduchu na vstupu do motoru? Pokud nefunguje mezichladič správně, může jít do motoru příliš teplý vzduch a tím docházet k samozápalům.
-
Fabia III koroze
Ano, měl, ale o tom nikde v tom vyjádření uvedeno nic není.
-
Fabia III koroze
To lakování ale klidně může proběhnout už ve fabrice, když při výrobě nastane poškození/nedokonalost.
- Brzdy
- Brzdy
-
otáčky při 130 km/h
Pro 1.5 TSI/150 kW PHEV je to přesně 2490.9 ot/min ve 130 při pneu 235/40R19 EDIT: 1.4 TSI/160 kW PHEV v předchozí generaci má uplně stejné převody i obvod kola.
-
Ručička teploty nedosáhne 90 stupnu
@ben06 @roman63 Ale tady nejde o to, že budík ukazuje pořád stejně, ale že se ani ten "ošizený" budík nedostane na 90°C. @CorkaCZ Co ta teplota oleje? Tu umí MaxiDot zobrazit sám od sebe a není zkreslená. Termomanagement bude popsán v dílenské příručce:
-
Ručička teploty nedosáhne 90 stupnu
Přesně tak, diagnostika a sledovat teplotní čidla + podívat se jestli umí vyčíst stav termomanagementu. Ručička je uprostřed od nějakého cca 75 °C a 107 °C, Možná by ještě pomohlo místo spotřeby přepnout na teplotu oleje, tu to ukazuje aspoň reálnou.
-
Plachtění a plazení s DSG
Plachtění i v Normal přišlo s MR2020. Předtím bylo jen v ECO.