Čauky!Jenom moje zkušenost s opravou nýtů...
Začalo to při couvání-takový zvuk,jako když se něco mele mezi zuby diferáku.No nic dojel jsem asi 10km a vylez jsem z auta a cejtím převodovej olej-vlezu pod auto a je to jasný-naprasklý obal převodovky
Tak jsem se začal pídit po jiný převodovce-nejlevnější údajně repasovaná 13000,-
No když jsem se uklidnil,řekl jsem si -má se ta moje vyhodit,tak jí rozlousknu:)
S kolegou jsme jí rozkuchali-prasklinu jsme důkladně odmastili,zdsnili a zalepili tekutým kovem-epoxidem.Zavaření moc nedoporučuju!,Kolega to tak udělal a obal se mu zkroutil!Pak jsem koupil za 1000,- sadu pevnostních šroubů,které jsem radši pojistil lepidlem na šrouby.Vyměnil jsem jedno poškozené kuželíkové ložisko na diferáku-pasuje tam myslím ze zadního kola Felicie.A vyměnil jsem kolo zpětného chodu,které mělo vyštíplé 2 zuby-bylo dost drahé ,asi 1500,-Jenom vám radím-při skládání převodovky si dejte obvzlášť pozor,aby jste nepoškodily gufera-mě se to povedlo u řadící tyče-je atypické a dal jsem za něj origo 208,-.
No převodovka teď maká dobře ,je tichá a řadí s novým olejem jak má-dal jsem tam Castrol Syntrans 75W90.Oprava mě vyšla svépomocí i s novou komplet spojkou,olej,kolo zpětného chodu,ložisko,šrouby pevnostní asi na 7500,-Furt lepší něž koupit údajně repasovanou-podle mě tak akorát odmaštěná a umytá vapkou za 13000,- .