-
Zkusenosti s TDI 66kW
Mam kamarada ktery kupoval Vento (66kw tdi) jako nove a ted na nem ma 640t km a krom pravidelnych vymen na motoru vse puvodni.
-
Dovolena v recku
V Recku jsem byl nekolikrat (Kefalonia, Kos, Paxi, Zakhythos, pevnina ad...) a podle mne je nejlepe na Zakythosu, proste absoluni BOMBA!
-
Protiprůvanové plexi-ofuky
Ofuky je velice prakticka vec, mam je jen na prednich dverich a jsem naprosto spokojen. takze: ANO
-
Čidlo teploty chladiva motoru
Kapl moc pekny popis. Ja mel taky zelene RV 02
-
Porucha teplotního čidla, VAG chyba 17664
Ono zalezi ktery okruh je spatny, ja mel spatny ten pro RJ a cidlo hlasilo nizsi teplotu nez byla skutecna a RJ tam cpala nafty jak do tanku takze vliv na spotrebu je jasny
-
Čidlo teploty chladiva motoru
Ty 4pin jsou: bud elipsa-zeleny (ploche pin) nebo ctvercovy-sedivy (kulaty pin jako bodec) ale nespolehal bych na to. Oko vidi oko neni p*** edit: s vymenou neotalej u mne po vymene cidla sla spotreba o necely litr dolu!
-
Porucha teplotního čidla, VAG chyba 17664
Ano zespoda, tzn ze ho vyndas smerem dolu jde to lehce. Kdyz stojis pred autem tak cidlo je na prave strane motoru kde se sbihaji hadice k termostatu vyndava se smerem dozadu (k prepazce) edit: s vymenou neotalej u mne po vymene cidla sla spotreba o necely litr dolu!
-
Porucha teplotního čidla, VAG chyba 17664
Potreba jsou jen sikovne ruce vody vytece ani ne decka ale delej to pri studenem motoru je tam jen nastrcene a zajistene plastovou zavlackou. Vytahnes zavlacku vyndas cidlo a hned nasadis druhe i s novym O krouzkem.
-
Čidlo teploty chladiva motoru
Je to tri dny z5 co jsem ho menil. Dej si bacha ty 4-pipnove delaji dva druhy konektoru! A ani podle VIN nemas sanci zjistit ktery tam je, jedina sance je rozpojit konektor a podivat se. Kdyz budes mit zajistovaci klinek konektoru na druhe strane bezproblemu s tim cidlem otocis.
-
zkusenostti TDi 66kw + automat
Pokud jsi z Prahy a okoli a nezvladnes vymenu sam muzu ti doporucit jednoho moooc sikovneho clovicka ktery dela jen automaty vcetne GO.
-
Novy kamery na 33km D1 do Prahy
jj souhlas s waikiki, a jeste maly dodatek, kluci kdyz pod kopcem uberu abych nahodou trochu nepribzdil nejaky osobak tak se tahnu celej kopec jak smrad, pro Vas v osobacich neni problem zrychlit na puvodni fofr. Souhlas ze to tam strcit na posledni chvilku ze se kouri od gum je na presdrzku a prasarna. K lagalizaci 160km/h... ted je 130 a jezdi se 150-160, takze logicky pri legalnich 160 se bude jezdit 180-200 coz na 95% nasich "dalnic", provozu a vyjezdenosti nasich ridicu je moc.
-
zkusenostti TDi 66kw + automat
Po tom jsem dost patral, a je tam "celozivotni" napln ale celozivotni je mysleno 200 000 Km pak je nutna vymena oleje, filtru a tesneni pod vanou. Aby jsi vypusil olej musis ji sundat (4 srouby M6) a stare by uz netesnilo.
-
zkusenostti TDi 66kw + automat
Tobe ukazuje maxido min nez je realna? me zase vic, o 0,4 - 0,6.
- 1203-diferencial
-
zkusenostti TDi 66kw + automat
Me to jezdi: venek 5 az 6 podle stylu jizdy a po Praze v soboru 6,5 a ted ve stredu kdyz byl v Praze total dopravni kolaps a chvilkama i klima tak 9
Dutch
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva