Přejít na obsah

Jan Bárta

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Jan Bárta

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Obávám se, že tohle bude nekonečné téma. Tak se podělím o svoji zkušenost a s momentální stavem kam až to došlo. Mám Octavii 3 1.6TDI/77kW (modelový rok 2014). Majitelem jsem se stal když auto mělo 9-10t km. Jednalo se o referenční vozidlo nebo něco takového, vlastník Škoda s následným převodem na DasWeltAuto. Nyní již atakuji 188t km a defakto prolémům co se zde popisují jsem se nezbavil. Auto s PLNOU servisní historií autorizovaného servisu Škoda. - naplno se objevili problémy cca 126t km (cca rok 07-08/2020): pokles chlad kapaliny. vodní pumpa totálně ko: výměna pumpa+rozvody (pozdravuji úžašnou G13 kapalinu + uz v té době to podle mě asi netopilo jak mělo, bylo stále ještě relativně léto... nepoznal jsem, nenapadlo mě to) - následně pochopitelně přestal fungovat v celém rozsahu radiátor: proplachy, výměna radiátoru (pozdravuji úžašnou G13 kapalinu) - po nějakém servisu později se jim opět nelíbila barva chlad. kapaliny (tady už mě na to samovolně upozornili): proplachy, nakonec vyměna i expanzní nádržky - celkem podle mě za celou dobu to různě proplachovali 3x pokračovaní (03/2024): - po najetí dalších 60t km cca o 3,5 roky později, pokles chlad. kapaliny a já se zhrozil, dolití destilkou, šup s tím raději do servisu: vodní pumpa ko + rozvody taky nevypadaly hezky - výměna, opět proplachy, servis upozorněn, že to naposled přestalo po takovém zásahu topit - vůz předán, jízda 43 km a co jsem našel na druhý den v nádržce viz fotka (venkovní teplota myslím cca 2-4C˚): totální guláš v nádržce + kapalina pryč (zavzdušněný systém), tohle je prosím pěkně prý G12evo 🤡 topení pochopitelně netopil absolutně vůbec (usuzuju, že to bylo na úkor zavzdušněného systému) a následně lehce začala topit ta levá strana ale pravá strana ko (=po proplachu opět podle mě ucpáno) Servis trvrdí, že celý systém je normálně těsný. Momentálně se akorát modlím, že to co jsem našel v nádržce, tak po posledním proplachu jenom pustilo bordel co bylo v radiátoru či ještě někde ze systému. Vědět, že to opět přestane topit, řeknu ať mění radiátor rovnou. Defakto mi přijde, že by si měli dát do plánu proplachů, že jakmile přestane topit radiátor na pravou stranu apod. tak prostě vyměnit a vůbec nad tím nepřemýšlet. V co ještě doufám, že jak budou provádět další proplach, tak že je nenapadne to dělat se starým radiátorem... Raději bych tam žádný radiátor během proplachu ani nedával a jenom to spojil... jsem zvědav co se mi vrátí tentokrát. PS vše autorizovaný servis edit: zvyšenou teploty na budíku chlad. kapaliny jsem nikdy snad nezaznamenal + teplota oleje co ukazuje display taky mi přijde v normálu
×
×
  • Vytvořit nový...