Přejít na obsah

J3n4K

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení J3n4K

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Tak jo chlapi, dík za velmi poučnou přednášku na téma "aplikovaná metalurgie" a teď zpátky k věci... Výměnu ventilátoru beru až jako poslední možnost, když by opravdu nic nepomohlo. Chápu, že můžou být vyběhané pouzdra, ale spolehlivě to bez rozebrání ventilační jednotky asi nezjistím. Navíc mi to u auta s nájezdem lehounce přes 100tkm přijde nepravděpodobné. Tohle bych čekal u kousků, co mají na budíku 200tkm a více... A proto chci začít jednoduše - mazáním. Nyní znovu má otázka: Víte o nějakém elegantním způsobu, jak se k pouzdrům dostat za účelem mazání? Pokud možno neinvazivní metody... ;-)
  2. Dobrá, dík za názor :-) Máš kdyžtak ještě nějaký tip na postup? Kudy se k pouzdrům elegantně dostat? Takhle z fleku mě napadá nasávací otvor pro recirkulaci vzduchu, ale nejsem si jistý, jestli se tudy dostanu až k pouzdrům...
  3. Zdravím, doma nám na roomsteru r. 2007 začal povrzávat/pískat ventilátor na 1. rychlost, ostatní rychlosti (2. až 4.) bez problémů. Řešení dle servisu - výměna ventilátoru za 10.000,- což nezní moc lákavě... Trochu jsem zkoušel a zjistil, že se vrzání dá částečně zbavit tak, že po spuštění zapnu chvíli na 2. rychlost. Po přepnutí zpět na 1. rychlost už nevrže nebo jen zřídka pískne. To ale nijak neřeší příčinu, takže... Pročetl jsem celé tohle vlákno a nyní otázka na Vás, zkušené ventilátorové mechaniky :-) Jaká je podle Vašich zkušeností nejpravděpodobnější příčina a možné řešení? Díky za tipy ;-)
  4. Tak po období klidu se opět začala objevovat popsaná chyba + se přidaly výpadky serva a tentokrát zůstala i svítit kontrolka ABS. V servise to napodruhé skončilo výměnou kostřícího kabelu baterky. Od té doby (cca 3 týdny) zatím klid.
  5. Dík za názory. S vlhkostí si myslím, že včera problém nebyl (vzhledem k počasí) a brzdy se neměnily, ale nedávno je v servise kontrolovali, protože začaly skřípat, tak jsme měli podezření na dojeté desky. Výsledek kontroly - tloušťka dostačující, netřeba měnit. Skřípání pak na nějakou dobu ustalo, ale teď se zase sem tam objeví. S autem se pravidelně jezdí, takže nějaké nareznutí kotoučů nepřipadá v úvahu... Každopádně díky, dál budu sledovat a uvidíme, jak se to vyvrbí.
  6. Tak při pohledové kontrole senzorů ABS a jejich kabeláže se zdá vše OK, nikde žádný viditelný problém. Hladina brzdové kapaliny je dokonce mírně nad ryskou maxima a ani napětí baterie není menší než 11V... Zkoušel jsem i nasimulovat situaci, při které k tomu včera došlo (parkování do kopce s vytočenými koly), ale dnes bez jakýchkoli problémů. Další možné příčiny mě zatím nenapadají. V případě nějakého pokroku budu informovat ;-)
  7. Zdravím, dnes se mi přihodilo to samé, co popisujete - 3x dlohé pípnutí v kombinaci s rozsvícenou kontrolkou ABS a parkovací brzdy (roomster, r.v. 2007). Pak jsem se dozvěděl, že se to stalo už i sestře a otci v průběhu posledních dvou týdnů... Podařilo se Vám zjistit příčinu nebo stále čekáte na řešení? Zítra za světla se na to plánuju mrknout trochu blíž (poškození kabelů apod.), nicméně na palubce nezůstala žádná chyba, takže předpokládám, že ani diagnostika v servise by nic nezjistila... Díky!
×
×
  • Vytvořit nový...