Přejít na obsah

waikiki

Uživatel
  • Počet příspěvků

    638
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

1 Sledující

O uživateli waikiki

  • Narozeniny 03/22/1979

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení waikiki

  1. Já jsem se k tomu nedostal. Auto jsem vyměnil dřív, než došlo na montáž. Kdyby jsi chtěl, mám kliky nepoužité s kabeláží doma.
  2. Dnes jsem neplanovane prodal auto. Tak mam kessy kliky na prodej pokud by mel nekdo zajem.
  3. Mám to doma. Zatím jsem to rozebral, za účelem lakování, tak snad se k tomu dokopu. Nevím, jestli budu zprovozňovat osvit, ten se mi moc nelíbí. Na klikách je chromovaná část nasunutá a zajištěná šroubky, na záslepkách nasunutá a zacvaknutá. Rozebrat to jde dobře.
  4. Já když mám tlf v kapse, mám na displeji o jednu čárku méně, než když je vložený do boxu.
  5. Tak doufám, že v Praze o tom už také slyšeli. :-) Abych neobjížděl dealery v celé Praze.
  6. A kde jsi s tím byl? Mám to stejné a je to otravné, jak to pořád pípá při výpadku. hned to je zas v pořádku a vteřinu zas pípá. Kdyby to aspoň umřelo a byl klid. :-)
  7. Vyndat pojistku atd funguje. Delal jsem to stejne i na Kodiaqovi 2019. Kde jsem mel 2 ovladace.
  8. Můžu se zeptat k čemu to je? Chrom jasný, to je o designu, komu se to líbí. To světlo je k čemu? svítí to za jízdy? Svítí to když přicházím k autu na např. 5m s klíčkem? Pokud to svítí pouze ve chvíli, kdy už aktivuju kessy, přijde mi to na nic, už jsem kliku našel a nepotřebuju podsvit, pokud to svítí po odemknutí klíčkem (DO), zas to nepotřebuju, rozsvítí se interiér + případně světla auta. Má to nějakou další funkci? Neberte to jako rýpání, jen chci vědět k čemu tam to světlo je.
  9. Tvrde desky? To by spis dorovnaly kotouc pod sebou ne? Opravdu to na cimrech je od nova a nemeni se to. A prasi to podobne jak predek. Tim bych soudil presne opacne. Tvrdy kotouc a mekci deska. Kazdopadne to brzdi, nerezne, nehuci, nepiska. Dal neresim. :-)
  10. Dával jsem cca v 1tis km jine brzdy. Predek 340mm s vlastni plaketkou, kotouce Brembo, desky original WV, zadek 310mm vnitrne chlazeny, kotouce Zimmermann, desky original Skoda od vyroby (3/21)- jsou stejne na nechlazenych i chlazenych brzdach, tak jsem je nemenil a nechal. Nyni najeto 12.000km a zadek v pohode, predek taky. Na zadku ty drazky jsou uz od cimra z tovarny mozna kvuli zvetseni stycne plochy? Jsou pravidelne a drzi se tam porad. Kazdopadne system brzdi dobre, nevadne, nepiska.
  11. Řekl bych, že to sklo je stejně silné. Jen je ze dvou částí a slepené folií. Když nezapomenu, změřím přední vs. zadní.
  12. Bude asi zalezet na softu motoru a prevodovky, datu vyroby a emisni norme. R.v. 12/2018 140 kW dsg 4x4 vypalovani 250 km v okoli mesta bezne. Auto pocitove mrtvola, razeni DSG v nizkych otackach. Ted motor evo 147 kW, 4x4 DSG okoli mesta vypalovani cca 100-150 km, zive, radi slusne a krasne se sbira ke 180 km/h.
  13. Ja to tenkrat resil u Brejly a v poho na prvni pokus vymena DSG, bez jedineho slova.
×
×
  • Vytvořit nový...