-
Asistent vyparkování a mrtvý úhel
Cau, netusim co presne prehrali... auto v zaruce - dal jsem to tam s timto videem a hned vedeli - pry to nevidi poprve...
-
Bzučení převodovky - 2,0 TDI 140kw, 4x4, DSG
Ahoj, nemate nekdo stejny problem - bzuceni prevodovky hlavne na 3. a 4. stupen pod plynem? Nejvic v rozmezi 1800-2800 otacek. Pry je problem s olejem v prevodovce a jeho “rezonanci” - melo by uz byt i popsano v servisnich instrukcich co s tim - ale nevidel jsem.
-
Asistent vyparkování a mrtvý úhel
Taky se mi to stavalo - servis - prehrali SW a bylo vyreseno. Jak rikas, pri kazdem nastartovani byly vypnute a i kdyz jsem je zapnul, tak jak jsem dal zpatecku, okamzite se vyply. A vzdy mi to dalo kratkou hlasku na displeji auta o chybe - viz video.
-
Dynamic Chassis Control (DCC)
Ahoj, neco podobneho uz tu padlo, ale nebylo zodpovezeno. Je nejaky rozdil mezi prepnutim do S primo na pace DSG volice a kdyz zvolim v menu DCC rezimu individual polozku Pohon z Normal na Sport? Nebo se v te chvili bude chovat auto uplne stejne? Neresim ted pripadne nastaveni podvozku, ale ciste jen prevodovka, charakteristika odezvy na plyn, krivka vykonu atd.? Diky.
-
Progresivní řízení
Ahoj všem, kdo má ve svém Supu progresiví řízení, je to jen můj subjektivní pocit nebo fakt, že když přepnu přes DCC/Drive Mode v režimu Individual položku řízení z Normal na Sport, tak že nejenom ztuhne posilovač (to mi dává smysl), ale zároveň je auto méně citlivé na natočení volantu (tzn. sníží se (nebo zmizí úplně?) progrese řízení. Díky za vaši zkušenost nebo je to jen mylný pocit?
-
Infotainment Columbus Superb III
Mam takovy zvlastni problem s Columbem v S3 (novy beztlacitkovy). Prestal mi ukazovat 4G/LYE ikonku (sviti cervena zemekoule), i kdyz auto je prokazatelne pripojene k internetu a taha si data pres Simku v kastliku. Nevite cim by mohlo byt? Diky
-
Kódování funkcí na Superba III (VCDS)
Nekdo z Brna, kdo by mi par veci nakodoval? Diky.
- Mirrorlink / Smartlink Columbus
-
Dynamic Chassis Control (DCC)
Vsiml jsem si zajimaveho chovani nastaveni DCC - pokud mam auto nastaveno na rezim sport, nebo individual, ve kterem mam nastaven motor na S, tak stejne kdyz nastartuju, tak presto ze mi DCC ukazuje zvoleny mod (sport nebo individual), se kterym jsem ukoncil posledni jizdu (tzn. pamatuje si posledni pouzity), tak motor / prevodovka je vzdy po startu nastavena defaultne na D namisto S, ktere je standardnim profilem tech modu. Myslel jsem treba, ze to je do doby, nez se zahreje olej... Ale neni to tak, proste dokud manualne volicem prevodovky nezvolim na DSG razeni S nebo znovu pres nastaveni DCC na displeji nezmenim na jiny profil nez aktualne je (tzn. prepnu napr. na normal) a pak zpatky zmenim na ten chteny sport nebo individual, tak se prevodovka do S sama proste neprepne. Mate stejnou zkusenost? Je to vlastnost auta, ze vzdy, at uz je v jakemkoliv profilu DCC, ma po startu nastaveny motor/prevodovku v modu D? Diky za info jestli nekdo muzete vyzkouset.
-
Dynamic Chassis Control (DCC)
Jj, jak mate nastaneve dcc? Chapu, ze kazdy bude mit sve preference, taky ovlivnuje provoz, rozmer pneu atd., ale prece...
-
Kódování funkcí na Superba III (VCDS)
Myslim, ze toto je reseno dvema radary v zadni casi auta - kazdy po jedne strane...
- Vrzání a pazvuky v interiéru
- Vrzání a pazvuky v interiéru
-
Vrzání a pazvuky v interiéru
Cauec, taky jsem si toho vsiml a uz jsem volal do servisu, vi o tom, cekam na termin... Jinak mam celkem vyssi aerodynamicky hluk od okna ridice, urcite vyssi jak u spolujezdce...taky na to mrknou
-
ACC do 210 km/h
Sluzebnik - tak ja zrovna hodne jezdim a budu jezdit do DE, kde bych to treba vyuzil...
Hezoun
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva