Přejít na obsah

lucassino

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení lucassino

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ok, diky za nasmerovani, jsem v tomhle nepolibeny, dodelal jsem si akorat zadni repro a vystrelovaci klice, vse pres navody zde z fora, takze se porozhlednu po prirucce
  2. Aha... nasel jsem kdesi jakysi navod, kde to nutne nebylo... Mas k tomu nejakou dokumentaci, popripade vlastni zkusenosti?
  3. Naopak elektricka a vyhrivana zrcatka ja povazuju za jednu z nejzasadnejsich veci, ale to je vec nazoru O elektrickych oknech jsem uz take premyslel, ale cetl jsem cosi o pofaceliftovych fabiich, kde jsou stahovacky pripevneny nyty a podobne lahudky, takze s tim se mi moc drbat nechce...
  4. na to bohuzel nemam prilis casu... pokud to nebudou tisicove relace, tak by to snad slo...
  5. Diky... Vsechno to asi jeste nebude... Nejaka kabelaz, piny, etc? (sorry, nikde jsem zde nenasel, co vsechno je potreba... :-( )
  6. Zdravím, chěl bych si dodělat ještě před zimou do Fabie elektrická a vyhřívaná zrcátka. Jediné co mám zatím nakoupeno jsou ta zrcátka a potřeboval bych, zda je tu někdo, kdo už to prováděl a byl by mi schopen říct objednací čísla všech zbývajících komponent. Je to pofaceliftová fabie a BEZ elektrických oken (pochopil jsem, že verze s el. okny má jinou verzi ovladače zrcátek). Tedy zřejmě kabeláž, joystick do řidičových dveří, krytka do spolujezdcových, etc... Mockrát díky!
  7. Diky za jasnou odpoved, chapu li to dobre, muzu pres VAG nakodovat nyni rovnou ty nove klice?
  8. Zdravim, odmontoval jsem dnes kryty sloupku rizeni a potreboval se dostat pod paku aretace volantu. Abych neposkodil /neutrhl/ konektor imobilizeru vedouci do zapalovani, radeji jsem jej odpojil. Priznavam, ze me zajimalo, jak to bude vypadat, kdyz se pokusim nastartovat takhle, tak jsem to vyzkousel. Temer bych dal krk na to, ze pri tomto "pokusu" kontrolka imobilizeru souvisle svitila. Pote jsem dodelal co jsem potreboval (utahnuti sroubu u aretace, na nerovnostech to drncelo), zacvakl draty immo zpet, zasrouboval, zakrytoval a nyni kdyz se pokusim nastartovat kontrolka imobilizeru blika a samozrejme nenastartuju. Vse je zapojeno jak ma, extra jsem to jeste kontroloval. A ted kde je problem, eventuelne jak se da vyresit? Odpojit baterii? Diagnostika? Jinak? Nechce se mi verit, ze pouhym odpojenim immo a jednim slepym startem se to takhle uvede v necinnost? Defakto totez se preci stane, kdyz se pokusim nastartovat s poskozenou tycinkou v klici, ne? Zadne jine kabely ani draty jsem jinak neodpojoval. Diky za kazdou radu :-)
  9. Ahojte, zasypu vás několika dotazy najednou, funkci hledat jsem pouzil, ale bohuzel ne k memu uplnemu uspokojeni, tedy: mam FI, MR 05 ve vybave Classic. V aute je standartne centralni zamykani, ovsem nikoli dalkove, to je reseno dodatecnou montazi dalky Cobra. Otazka: Mam tedy v aute komfortni jednotku, ci nikoliv? Eventuelne bych poprosil o navod, jak to zjistit. Jde mi o to, ze bych si rad svepomoci dodelal elektricky stavitelna a vyhrivana zrcatka a tak abych nekupoval zbytecne komfortni jednotku... Dale - je mezi vami nejaky mistni guru, od nehoz se vse potrebne pro montaz da nakoupit, nejlepe za lepsi, nez oficialni cenu Skody? Mnohokrat diky
×
×
  • Vytvořit nový...