Zdravim, odmontoval jsem dnes kryty sloupku rizeni a potreboval se dostat pod paku aretace volantu. Abych neposkodil /neutrhl/ konektor imobilizeru vedouci do zapalovani, radeji jsem jej odpojil. Priznavam, ze me zajimalo, jak to bude vypadat, kdyz se pokusim nastartovat takhle, tak jsem to vyzkousel. Temer bych dal krk na to, ze pri tomto "pokusu" kontrolka imobilizeru souvisle svitila. Pote jsem dodelal co jsem potreboval (utahnuti sroubu u aretace, na nerovnostech to drncelo), zacvakl draty immo zpet, zasrouboval, zakrytoval a nyni kdyz se pokusim nastartovat kontrolka imobilizeru blika a samozrejme nenastartuju. Vse je zapojeno jak ma, extra jsem to jeste kontroloval. A ted kde je problem, eventuelne jak se da vyresit? Odpojit baterii? Diagnostika? Jinak? Nechce se mi verit, ze pouhym odpojenim immo a jednim slepym startem se to takhle uvede v necinnost? Defakto totez se preci stane, kdyz se pokusim nastartovat s poskozenou tycinkou v klici, ne?
Zadne jine kabely ani draty jsem jinak neodpojoval.
Diky za kazdou radu :-)