Já mám okno bez povlaku několik měsíců a jezdím asi 80T za rok. Napadá mě, nevapuješ, nekouris zahrivany tabak? To dělá na sklech bordel jak prase, osobní zkušenost, když jsem ještě varoval.
Já tedy též vnímám rozdíly l. Ne teda propustné, ale třeba já plachtění vyloženě chci a tedy režim Eco nebo individual je pro mě potreba. Jde o 2 TDI 110kw dsg před FL.
Při 2,3 ti umrou predni gumy na venkovních hranách. Vlastní zkušenost. Po 30T jsou ty gumy na bocích sjete bez vzorku. Ta guma jal je vysoká, tak se v zatáčce hodně hrne a potřebuje ten tlak, aby se tolik nebortila.
Toto není pravda. O3 FL pribzaskrtle volbě adaptivní vedení v pruhu drzi střed pruhu vždy i bez tempomatu (aktualne ji ted 3 nedele jezdim jako nahradni vuz). Základní lane assist u O4 před FL toto neumí vůbec a měla by to zvládat až asistované jizda. Jak je to u O4 FL nevím.
Jestli jsi si jistej, že ti nehučí v klacku, a tak jak to popisuješ, by to i být mohlo, tak mě napadá, že by ti s tím asi pomohl spíš servis. Nezlob se, ale ten popis, to může být cokoliv.
Přesně jak jsi to napsal. 17ky kvůli komfortu a 18ky kvůli vzhledu 🙂 Jde o to, co ti víc vyhovuje. Pokud máš DCC asi 18ky pokud ne, tak já osobně bych do 18tek nešel.
Na 03 FL jsem ujel lehce Pres 70. Na O4 zatím max cca 50. Oboje 2,0tdi 110kW DSG. Ukazatel dojezdu je nastaven pro idioty. Za mě by bylo fakt lepší dojezd 0 znamená zdechne motor. Takhle má člověk zbytečnou rezervu.