Přejít na obsah

Oto Suk

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 058 zobrazení profilu

Oznámení Oto Suk

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Jsou to originální al disky a gumy, které byly na Superb II. Jen jsme na ně daly zimní stejné velikosti a použily pro nový Superb III. V servisu (nebyl to Škoda servis) říkaly, že jsou na rozdíl od kol ze Superb 3 více zastrčené. Ty ze Superba 3 na kterých máme letní gumy jsou více vystrčená ven. Asi zajedeme do servisu Škoda, ať se na to podívají. Nevím jestli jdou použít nějaké originální podložky, které by kolo více vysunuly ven. Pokud ne, tak AL disky s novýma zimníma pneu budeme muset prodat a koupit origoš disky pro Superb 3. Nepředpokládaly jsme totiž, že by kola ze SII nepasovaly na SIII.
  2. Máme Superb 3 s letními koly 17". Na zimu jsme daly kola 16" z našeho minulého auta Superb 2. Pokud dáme volant na doraz ať již na levou či na pravou stranu, tak jde slyšet tření. Předpokládáme, že to bude asi těmi koly a že tedy není možné použít 16" AL kola ze Superb 2 na Superb 3. Máte s tímto někdo zkušenosti?
  3. Dobrý den, máme Škodu Superb 4x4 s adaptivním podvozkem s motorem 1,4 110 kW s vypínáním válců (nyní najeto 600 km). Auto je velice pohodlné a motor překvapivě silný a pružný. S autem jsou ale potíže při pomalých rychlostech po městě na nerovné cestě, kde se ozývají podivné zvuky (klepání, bouchání) jakoby od podvozku nebo od kol. Ve větších nebo i v běžných rychlostech mimo město je jízda bez těchto zvuků. Příští týden budeme problém s boucháním od podvozku při jízdě na nerovnostech reklamovat. Uvidíme, jak s reklamací pořídíme. Bouchání od adaptivního podvozku nepatří do komfortního vozu, kterým by jinak Superb III určitě byl. Takto se však auto projevuje jako stará rachotina, kterou je potřeba zavést do servisu na opravu. Snad s reklamací uspějeme a budeme s jinak povedeným vozem spokojeni. Jízda s adaptivním podvozkem je jinak velice příjemná. Máme většinou zvolen režim Comfort a je to parádní svezení. Škoda těch obtěžujících zvuků při jízdě v malých rychlostech (ve městě). S pozdravem Suk
  4. Dobrý den, máme Škodu Superb 4x4 s adaptivním podvozkem s motorem 1,4 110 kW s vypínáním válců (nyní najeto 600 km). Auto je velice pohodlné a motor překvapivě silný a pružný. S autem jsou ale potíže při pomalých rychlostech po městě na nerovné cestě, kde se ozývají podivné zvuky (klepání, bouchání) jakoby od podvozku nebo od kol. Ve větších nebo i v běžných rychlostech mimo město je jízda bez těchto zvuků. Další problém je vypínání válců. Z tohoto problému jsme překvapení, jelikož i většinou kritičtí novináři při testech vypínání válců u Superbu nikdy nekritizovaly. Někdy o vypínání člověk ani neví, ale ve většině případů je velice obtěžující. Auto je při jízdě na 2 válce hlučné a vibrace jsou často i velmi silné a obtěžující. Zejména při jízdě do mírného kopce, kdy i drobně přidáváte plyn, tak aby auto zrychlovalo, je jízda při 30t. otáčkách jako by jste se rozjížděli na 3 místo na 1 rychlostní stupeň. Příští týden budeme oba problémy jak bouchání od podvozku při jízdě na i drobných nerovnostech a problém s jízdou na dva válce reklamovat. Uvidíme, jak s reklamací pořídíme. Možná, že se chování motoru při jízd na 2 válce zlepší po zaběhnutí motoru. Každopádně pokud by vše mělo zůstat v současném stavu, tak bychom silně uvažovaly o prodeji tohoto vozu. Se Superbem 2 generace jsme přitom jezdily 5 let a byli jsme spokojeni. Jízda na 2 válce, tak jak se projevuje na našem voze (nevím, zda je to otázka jen našeho vozu nebo běžná u všech SIII) a ani bouchání od adaptivního podvozku nepatří do komfortního vozu, kterým by jinak Superb III určitě byl. Takto se však auto projevuje jako stará rachotina, kterou je potřeba zavést do servisu na opravu. Snad s reklamací uspějeme a budeme s jinak povedeným vozem spokojeni. S pozdravem Suk
×
×
  • Vytvořit nový...