Přejít na obsah

Vlad5

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

761 zobrazení profilu

Oznámení Vlad5

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Presne taku odpoved som cakal. Nie nejazdim tak, mam dokonca DSG takze ani na neutral ist nemozem Nejazdim vsak ani na spotrebu a pri normalnej jazde vramci zakonnych limitov narazam na tento problem. Videl som aj na zahranicnych forach staznosti na problemy s brzdami takze niesom sam. Aj tu boli dake diskusie o zvlnenych kotucoch a podobne... Mna by skor zaujimala ta cast, na ktoru som sa pytal, ohladom kompatibility dielov, strmenov Diik.
  2. Zdravim, Riesim teraz akurat brzdy na svojom superbe, uz ich bude treba vymenit. Jazdim relativne casto aj v horach v Rakusku, Svajciarsku a dosiel som k zaveru ze brzdy na tomto aute vzhladom k hmotnosti su dost poddimenzovane. Nejazdim nijak sportovo a nejazdim s nohou na brzde ale casto si pocas jazdy vsimam ze brzdy stracaju ucinnost a po narocnejsej jazde zvyknu byt modre, tj prehrievaju sa. Teraz k otazke, mam 2.0 TDI predny nahon. Tj brzdy 312 a 286. Chcel by som prejst na 345 a 310 ako ma superb 3.6ka. Hladal som informacie o tom a viem, ze v predu staci vymenit len Strmen (trmen) za strmen z 3.6 a bude to pasovat. Problem je vzadu, 3.6 su len 4x4 a tam je zadna naprava riesena uplne inak a nepasovalo by to (aspon podla nakresov). Hladal som teda dalej a zistil som ze 310 kotuce ma ako jedine VAG auto s prednym nahonom Scirocco R. Zadna naprava vyzera byt rovnaka ako na superbe (naboj, tehlice) takze by strmen zo scirocca mal pasovat, niesom si vsak isty. Chcem sa preto spytat ludi co sa vyznaju viac ci hore uvedene informacie ku ktorym som sa vlastnorucne dopatral su spravne. Pripadne ak by mal dakto priamo skusenost s takouto vymenou by bolo najlepsie. P.S. nechcem riesit ziadne "sportove" brzdy, kotuce a dosticky budem kupovat original, nemam dobre skusenosti s nahradami/druhovyrobou. Takze radsej chcem vacsie ale origo. Diik
  3. No zatial nijak. Nebol cas cez sviatky zatial toto riesit. Skoda ze na FL supovi sa neda nijak svetlomet otvorit bez demontaze naraznika a svetlometu. Skusil by som metodu co sa mi osvedcila ked som mal passat B6 a to ze som dal za krytku ziarovky take to vrecusko co byva v krabici od bot na pohlcovanie vlhkosti na dva dni a bolo po probleme Ale aj tak budem asi volat do tej skodovky. Dnes som si vsimol este jednu vec, v pravom svetle mam vnutri v svetle dole pod led svietenim mrtveho pavuka ...
  4. Caute, Pisem sem prvy krat a dufam ze som zvolil spravne Ceske slovo na popis mojho problemu. Mam Superb 2 FL s Bixenon svetlometami s AFS. RV je 2014 a najazd 67tis. V aute neboli zatial menene ani vybojky a ani dialkove H7, tj neboli "otvorene" este od vyroby a auto zatial servisovane len v Skoda. Ked je vonku vlhko tak sa mi vnutri mlzia svetlomety, kondenzuje tam voda. V obidvoch takmer symetricky. Doteraz som si to vsimol len par krat, vacsinou po spusteni ostreku, ale teraz posledne dni ako je vonku vlhko tak sa mi zamlzili tak na 1/4 odspodu a dost ma to hneva... Teraz uz mame tak 2 tyzdne taketo pocasie a vpodstate su zamlzene stale... Nebolo to ani ostrekom nakolko som neostrekoval svetla min. 2 dni. Prilozena fotka je starsia, ked som si to vsimol prvy krat, teraz to bolo asi este raz tak zamlzene. Chcem sa teda spytat ci mi vie niekto s FL2 superbom prosim povedat ci sa im deje to iste/ci je to normalne a ci je to dovod na reklamaciu (auto v zaruke do 90t/4roky), alebo ako to riesit. Lebo nechcem dojst do servisu s niecim s cim ma poslu do... Děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...