Přejít na obsah

Durannn

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    185
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

2302 zobrazení profilu

Oznámení Durannn

  1. @Patrik1971 Díky za info. Jestli to chápu správně, opravdu se to zapojuje do displaye na palubce auta a nebo se to zapojuje k zesilovači ? Jestli mi hodíš nějaké fotky do profilu, budu rád. Nebe kontakt, ať se můžu doptat na pár věcí. Díky
  2. Ahoj @Patrik1971, mám Scalu 2024 s nějakým Rádiem Media 8". Měl jsem předtím Rapida s Bolerem (tam jsem si ho ještě příplácel při konfiguraci auta) s šesti repro a zvuk má teda rapid o 3 levely výše. Jak už bylo psáno - čitelné výšky, pevné basy. Tady mě Scala hodně zklamala byť má ještě o 2ks repro více. Teď k otázce - nový koncák s DSP, jak je to řešeno ? Rádio zůstává se vším všudy, jen se zvuk stáhne z originál rádia do nového koncáku? To originální rádio má nějaký cinch output ? Jsem docela náročný na zvuk, ne kvůli hlasitosti, ale aby to bylo prostě vyrovnané a hrálo to všechny složky, které ve zvuku být mají. A pokud je tohle pár tisícová investice a jde jen o přepojení kabeláže, rád bych se do toho pustil, až se oteplí. Je docela zajímavé zjištění, že pes je zakopán v zesáku a ne v reproduktorech. To už se nechce ani věřit, že se někde používá takový šmejd zesilovač, když klasické levné IO od TDA hrají téměř perfektně a stojí minimum. No a co se týče předělání - další věcí je záruka, jak by se na to dívali v servise. Zasílám fotku svého rádia.
  3. @Deawon Pylový filtr chápu, ten si měním sám na parkovišti každé dva roky před jarem, ale vzduchový filtr pro motor mi jaksi unikl. Díky @Pawouk za info z příručky, nějak jsem to nepostřehl. Každopádně, to se mi zdá extrémní 90tis nebo 6let.
  4. @Martab A ten předpis výrobce někde máš ? Není to až už 1.0 TSi ?
  5. Já se právě díval na tu stránku skoda-díly a tam je psáno že i Bosch je prvovýroba, ono to možná Škodovka, potažmo VW i střídá, ty dodavatele. Už mám objednáno, o víkendu vyměním, jestli bude jakž takž počasí, ať mi do toho neprší před panelákem :D Díky :)
  6. Myslíš že ten Bosch nebude nějak hůře sedět ? Asi jo, je mi to v zásadě jedno, těch 30kč neřeším :) Díky ! :)
  7. Já to budu brát z autodíly Pema, mám to bez poštovného, vždycky mi to vyzvedne kámoš co nedaleko pracuje a ceny mají taky super (beru tam i oleje atd), a tam mají Bosch za nějakých 260kc, MANN za 290kč, obojí mi přijde fajn cena a ani jeden asi nebude špatná volba, hádám :)
  8. @ski1961 Skvělé, díky za info a specifikaci. Objednám a vyměním. Zrovna jsem koukal na youtube na výměnu a musím říct, že složitější už to skoro nemohlo být. Sice člověku stačí Sikovky a šroubovák, ale někde to jde vyměnit zcela bez nářadí :D Žil jsem pořád v domění že je interval právě těch 60tkm, ale problém už je spíše těch 5 let a něco od výroby, co auto mam :D Díky ještě jednou !
  9. Hoši jak často měníte vzduchový filtr motoru ? Ku mému zjištění, po 65tis km, asi tam mám pořád původní z fabriky, co se tak dívám na servisní úkony u ŠA servisu (auto 2017/4) :-) :-) Může mi někdo napsat jaký typ přesně dává do 1.2 TSi EA211 (66kW, 90HP) rv 2017 ? Díky moc, raději urychleně objednám a vyměním. Díky
  10. Tak vypadá to že mám správné. Kancelářskou sponkou jsem to prošťouchal, stlačeným vzduchem ve spreji vyfoukal a zatím co jsem to zkoušel takhle na parkovišti, stříká jak za mlada 😁 Je tam při vytahování hadičky ještě taková plastová pojistka, která nejspíše drží trysku v kloubu, tam je třeba prvně povolit černý mechanismus, až potom jde tryska vytáhnout. Trošku jsem to rval bez toho a teď už mi ta černá plastová pojistka nedrží jako na druhé trysce, tak snad se to při jízdě neuvolní nebo to nebude uchcávat bokem. Mrknu na to po pár km.
  11. Zadní je podle mě ok, ještě to dneska zkusím. Je to možné že tam je nějaký bordel po servisu, v tom případě, pokud to nevyřeším já, nechám je ať si to opraví oni, na práci by měla být záruka 6mes. Dneska jsem s tím zkoušel hýbat, ta tryska se dá regulovat nahoru a dolů ručně, nicméně mám to už maximálně nahoře. Ještě by mohla být někde cestou skřípnutá hadička, a tím i menší tlak/proud a stříká to tak zdechle málo.
  12. Ahoj, oživím zdejší téma. Poslední dny si všímám že mi ostřikovač u řidiče stříká minimálně a hodně nízko. Nevíte jak to zkusit spravit ? Šroubek tam nevidím jako například u Superba (téma Superbu). Nevím jestli to začalo dělat od toho co jsem dál novou letní směs, umyl auto ve wapce a pořadně vystřikal prostor u stěračů od bordelu ze stromů, nebo po nehodě, kdy jsem srazil psa a měnili i nádobku osřikovačů.... Nějaké nápady co zkusit ?
  13. Tak pojišťovně jsem napsal hodnocení servisu jako běžný krok po likvidaci, ale kdo ví zda to tak někdo vůbec čte.
  14. To je docela smutné no - ty díly by měli vyměnit - ale u nich člověk nikdy neví. Nějaké tmelení, to tam je pro garažníka Frantu, ne aby takto opravoval autorizák (ale to je můj názor). Řešil jste to nějak ?
  15. Po oné zkušenosti nemám absolutní chuť trávit jakýkoliv čas osobní návštěvou servisu - stačilo. Po převzetí nárazník nelícoval s blatníkem (podle technika to je ok, byť se mezera rozšiřovala), po té mi řekl ať se ale stavím následující den - otázka 20minut, na počkání mi to spraví. Říkám OK, auto převezmu, ale chci to do protokolu napsat a zítra se zastavím. Jenomže nebyl problém jen v nelícujícím dílu, sotva jsem převzal klíče, otočil do polohy 1, hned na mě zahlásil maxidot a Bolero rádio ať zkontrolují přední světla - H7 svítily, ale potkávací denní LED v mlhovkách už nikoliv, takže jsem byl nasranej o to více, jak můžou takto servisovat a já tam chodím jak ocas po noční - nevyspaný, když to nemají v pořádku po všech stránkách. Proto zjišťuji ty položky z faktury, jestli to odpovídá, pokud ne, napíšu stížnost na ŠA, i Allianz pojišťovnu. Čeho je moc, toho je příliš.
×
×
  • Vytvořit nový...