Po oné zkušenosti nemám absolutní chuť trávit jakýkoliv čas osobní návštěvou servisu - stačilo. Po převzetí nárazník nelícoval s blatníkem (podle technika to je ok, byť se mezera rozšiřovala), po té mi řekl ať se ale stavím následující den - otázka 20minut, na počkání mi to spraví. Říkám OK, auto převezmu, ale chci to do protokolu napsat a zítra se zastavím. Jenomže nebyl problém jen v nelícujícím dílu, sotva jsem převzal klíče, otočil do polohy 1, hned na mě zahlásil maxidot a Bolero rádio ať zkontrolují přední světla - H7 svítily, ale potkávací denní LED v mlhovkách už nikoliv, takže jsem byl nasranej o to více, jak můžou takto servisovat a já tam chodím jak ocas po noční - nevyspaný, když to nemají v pořádku po všech stránkách. Proto zjišťuji ty položky z faktury, jestli to odpovídá, pokud ne, napíšu stížnost na ŠA, i Allianz pojišťovnu. Čeho je moc, toho je příliš.