-
Rozdíly mezi 70 a 85 kW
páni a ako sa da z tych prevod.pomerov vypocitat otacky motora/min. pri urcitej rychlosti ? dakujem,
-
Rozdíly mezi 70 a 85 kW
"vormen" vdaka za info, pomohlo mi to pri vybere motorizacie.
-
Rozdíly mezi 70 a 85 kW
caute, prosim Vas vie mi niekto napisat ake ma otacky scala 1.0tsi pri 90km/h motor 70kW pri zaradenej 5 r., +vie mi niekto napisat ake ma otacky pri 90km/h motor 81kW pri zaradenej 5 r. (nie 6r.) Dakujem pekne, (potom vysvetlim preco).
- Výměna zadních ložisek
-
Výměna zadních ložisek
Zdravim vas pani, dnes som na F1 vymenil zadne naboje(loziska), vsetko prebehlo bez problemov. Maticu som dotiahol ut.momentom 160Nm, - takyto parameter som nasiel niekde na nete. Zda sa mi to moc. Teraz mam dilemu ci to mam znova rozobrat, povolit a znova dotiahnut na 70Nm+30°, alebo max 140Nm, alebo to ponechat tak ? Nebude tej matici s umelym istenim vadit, ze ju opat povolim a dotiahnem. Pani vdaka za radi. Michal
-
Spínač pátých dveří - gumová krytka
Nazdar Encore, par dni dozadu som sebe a aj svokrovi menil tuto klucku 5 dveri. Lahko zvladnutelna robota na cca.10-15 min. Jediny problem bola cena(26€-org.VW v mototechne) - verzia s kablom(ak mas central). Inak samotna guma bola prilepena - silou mi sice sla odlepit, ale uplne sa mi roztrhala. Kupil by som to cele, - nie je to vec ktoru budes casto menit. Caf
-
Chyby na VAG
caute, v sekcii Addres03: ABS Brakes mam nasledovnu hlasku. "01314 - Engine Control Module 013 - Check DTC Memory - Intermittent" Po nastartovani mi ostane svitit 1-2sekundy kontrolka ABS a potom zhasne. Inak auto ide OK, vratane brzd. ABS tiez funguje - odskusane na prvom snehu (brzdovy pedal klepal) Dik
-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
zdar, takze problem s 1valcom definitivne vyrieseny. Kedze nikto nevedel co to presne je, tak som sa rozhodol navstivit autorizovany servis SKODA. Ked som technikovy povedal co vsetko som robil, tak na problem prisiel takmer hned. Odpojil vstreky a nasmeroval ich na sklenene banky... , vstrek 1.valca vstrekoval o hodne viac - takze palivo sa nestihalo spalovat. Objednal som si vstrekovac, vymenil ho a klud .
-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
zdar, problem s vypadavanim valca na volnobehu som pravdepodobne vyriesil vycistenim s.klapky. Ale tesil som sa kratko. Pocas jazdy nad cca.3000 otacok sa mi rozblika zlta kontrolka motora a dojde k vypadku 1valca. Po vypnuti motora a opatovnom nastartovani vsetko OK pokial nejdem zas do vyssich otacok. Zap.cievku som skusal menit. Nenapada nikoho nic ? V prilohe prikladam hlasku z VAGu(vcds). Dakujem.
-
škrtící klapka
dakujem, zajtra idem nato
-
škrtící klapka
caute, rozhodol som sa vycistit skrtiacu klapku, postup mam nastudovany, ale jednu vec som nenasiel. Ked demontujem - respektive pojdem uz nahodit s.klapku, tak je tam aj nejake tesnenie ? ktory si mam najskor kupit, alebo je to bez tesnenia a staci natriet dotykove plochy akolkovek vazelinou ? Vdaka
-
Olej do 1.2HTP
Suhlasim, ak necham(e) horuci(nie studeny) olej uplne vykvapkat, tak tam vojdu aj 3l.
-
Olej do 1.2HTP
"sladek"': viac menej s tebou suhlasim. To 2.8l som napisal preto, lebo po tejto hodnote mam stred rysky. Tiez suhlasim ze radsej si vymenit olej sam. V servise som bol iba pocas zaruky a kedze som si vynutil pritomnost, tak bol som svedkom, ze mi naliali presne 3l a olej som mal tesne nad hornou ryskou-co podla mna nie je idealne. S interavol cca.10000 tiez plne suhlasim. Co sa tyka vyskozity, tak asi ma ciastocne vplyv ci byvas na severe alebo na juhu, ci mas studene starty v garazi alebo vonku, ale ten 5W-40 je asi taka zlata stredna cesta. To ze som napisal ".. meditoval nad olejmi so servisakmi" som nemyslel len servisakov z autorizovanych servisov, ale aj amaterskych automechanikov. Caf(te)
-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
no zrejme som napisal riadnu hlupost kedze svieckov prechadza niekolko tisic voltov, tak pri dotiahnutej sviecke ta nano vrstva oleja asi nevytvori ziaden odpor.
-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
caute, ospravedlnujem sa, ze napisem sem to iste co aj v inom vlakne, ale tyka sa tejto temy. Dnes som sa napojil na VAG a 2 a 3 treti valec pravdepodobne sem-tam dobre neodpaluje. Zda sa mi ze problem zacal ked som niekolko mes. dozadu vymenil sviecky. Par dni dozadu som vyskusal vymenu opat a problem sa vratil. Jeden pan mi raz poradil (asi velmi zle), ze ked menim sviecky, tak zavity sviecok natriet mot.olejom. Pokial viem, tak m.olej je el.nevodic. Ked odkrutim sviecku, tak je cela od oleja (okrem samotnej fajky) a ciastocne aj cievka ! Moze byt ze by my tento olej (casom zapeceny) sposoby horsie odpali ? Predsa len zavity sviecky sluzia ako minusovy vodic. nie ? Vdaka za rady.
Michal346
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva