Tak děkuji pánové za rady, jak to alespoň poznat... je to škoda že to nejde, když je dneska všechno na takové úrovni a dá se nastavit de facto všechno. Jinak prodávat nové auto a kupovat si 10 let staré rozhodně nebudu a nevěřím, že všechna nová auta za nic nestojej.. Proto jsem si taky koupil Octávku, abych měl levný náhradní díly všude k dostání Naopak si myslím, že vývoj (materiály, postupy, modernizace) se snad někam posouvají a auta naopak vydrží déle. Můj názor je, že životnost závisí hlavně na řidiči, jak se ke svému autu chová a jak respektuje ty moderní vychytávky typu DPF atp. Když nehoní studené auto, nechá vydejchávat turbo, včas jedí na olej atp. tak mu to auto oplatí a pokud netrefí blbej kus, je takřka nesmrtelný.. Podle mě spíš dneska lidi neuměj s moderníma autama jezdit a zničej si je sami a pak řvou, že je auto nekvalitní, přitom jsou sami trotlové, který si ani nepřečtou manuál k novému vozu (ne každej ví, že ohřátá voda u dieselu (90° - ručička v polovině ukazatele) neznamená, že mu můžu dát plnej knedlík, protože olej se na provozní teplotu, která je 80°-110°ohřeje až o cca 10km později než voda, která už je dávno ohřátá. Až teprve potom tomu můžu šlápnout pořádně na krk ) aniž bych motor likvidoval... Proto taky řeším ten DPF, protože je to jediná věc o který vím, že jí nemám moc pod kontrolou a to mě celkem irituje Ostatní věci jako LEDky na SPZ, sklápění zrcátek při couvání, protáčení budíků při startu atp. jsou jen kosmetické úpravy, které nepořebuji Nicméně kdyby to náhodou někdo uměl, ať dá vědět.. Jestliže to na "napíchlém PC" vidět je, tak to nějak jít musí jde přeci jen o zobrazení údaje, který to skrytě generuje