Přejít na obsah

Jerry0

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Jerry0

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Jerry0

    Nestartuje

    Tak já mám záhadu se startováním vyřešenu- původně , od doby co jsem to auto koupil, to chytalo za studena na druhý pokus, ale od letošího jara se to postupně rychle zhoršovalo, start tak na desátý pokus. Vždy to na sekundu chytlo a pak chcíplo. Imobilizér závadu na palubce neindikoval. Na VAGu žádná chyba. Na čidlo teploty vody to taky nevypadalo- v live datech, blok 004 , ukazoval VAG za studena stejnou teplotu vody i vzduchu a odpovídala venkovní teplotě indikované palubním počítačem.Za tepla čidlo taky ukazovalo správně cca 88-90C. Zajímavé bylo, že po vyndání baterky k nabití to pak zas chytlo na druhý pokus. Poté pomáhalo na chvíli odpojit baterku, stačilo na minutu. Nakonec mechanik tipoval podle zvuku palivového čerpadla, že asi dává malý tlak.( neměřili jsme ho, nebylo čím) Jinak čerpadlo po odpojení černé trubičky k filtru a nasazení 8mm hadičky tlačilo benzín normálně, vyčerpal jsem tak celou nádrž do kanystru. I po rozpojení černé trubičky od vstřikovací lišty v motorovém prostoru to benzín normálně tlačilo, takže filtr za to taky nemohl.Po zapnutí klíčku, když čerpadflo přestalo vrnět, netekl z odvzdušňovacího ventilku na liště benzín, při běhu čerpadla ano. Po výměně palivového čerpadla to chytá na první pokus, zatepla i zastudena ( Cena nového, originál VDO, i s těsněním cca 2700Kč) Výměna není složitá, ale ten starý gumový kroužek, co tam byl 10 let, ztvrdl, a rozpadal se, zejména ve spodní části, kde působily benzínové páry.a ty černé drobečky napadaly při vytahování starého čerpadla do nádrže a hrozně to špinilo, hůř jak saze. Takže důkladně nádrž vytřít. Proto je důležité před výměnou vycucnout nádrž úplně do dna. Čerpadlo i nádrž byly čisté, žádný šlem nebo úsady. Nyní s novým čerpadlem jsem si všiml, že auto táhne okamžitě po studeném nastartování, dřív mělo tendenci se dusit a před vyjetím jsem musel tak 1-2 minuty nechat motor zahřát. Zatepla motor na benzín táhl normálně ( srovnatelně s LPG). Při nižším tlaku bych očekával delší dobu otevření vstřiků , ale v bloku 002 to ukazovalo cca 3ms ( dle manuálu má být 2-4ms). Až budu mít čas a náladu, tak to staré čerpadlo rozeberu a kouknu, co to mohlo způsobovat. Tak kdyby to někomu s podobným problémem pomohlo..
  2. To já si myslím, že by sis jméno toho "servisu" neměl nechávat pro sebe.
  3. Jerry0

    Nestartuje

    Musí se při výměně toho čidla odpouštět chladící kapalina?
  4. Můžu se zeptat, jak jsi na tu vodu přišel a kolik jí v té nádrži bylo?
  5. Jerry0

    Nestartuje

    Já mám se startováním ( 1.4/55kW) podobný problém, studené to chytne na druhý, třetí pokus. Jak se to tvoje vadné čidlo chovalo v provozu? Ukazoval teploměr na palubce správně? Mě to za provozu ukazuje cca 90C, při rozjetí, kdy přepne LPG ( to by mělo být 30C) se ručka akorát odlepí od levého okraje.Což je asi správně.
×
×
  • Vytvořit nový...