Přejít na obsah

zero_level

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

606 zobrazení profilu

Oznámení zero_level

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Písal som sem odpoveď ale pozerám že to nejak neodoslalo. Takže závada bola vyriešená výmenou LPG vstrekov. Pri diagnostike keď išiel motor na LPG vyhadzovalo vynechané zápaly. Nikto ale nevie prečo to vypínalo aj pri jazde na benzín pri studenom motore. Od spomínanej výmeny už všetko v poriadku. Ďakujem všetkým ktorí sa mi snažili pomôcť.
  2. Takže tlak je pri otočení kľúčom cca 2bar, po naštartovaní pomaly stúpal na 3,2 bar Prehodené vstrekovače - žiadna zmena takže vstreky sú ok. Ostavuje zapalovanie na 3. valci
  3. Ten sa meria ako? Cez ten srob co je na pravo na konci listy?
  4. Vstreky prehodíme dnes zostal vlastne už len posledný 2. VAG píše chubu už aj na 3.
  5. no dnes som skontroloval škrtiacu ta je ako nová bolo spravené aj nastavenie cez VAG. Skontrolované všetky štekre a kabeláž všetko OK. Ak niekto viete niečo budem vďačný lebo už zvažujem výmenu motora... Prikladám log z VAGu: Log-PD302FE-TMBTHB5J985009006-259070km-160978mi.txt
  6. Jazdím často ale vždy berem tak 8 az 10 litrov benal. To mam tak na týždeň na dva.
  7. Mechanik tvrdí že môže byť ešte napájania vstreku niekde poškodené ale netuším ako to zistiť
  8. tlaky sú rovnaké, presne neviem teraz to by som klamal ale v podstate to bolo prvé čo sme odmerali a bolo to v norme. cievka je nová a sviečky som dával včera nové tie predtým mali asi 12 000 km
  9. Takže pokiaľ by bol chyteny vstrek môže ovplyvniť aj plyn? Nepomohol by napríklad novší soft? Ked by ho prehrali v skodovke. Vstreky môžem skúsiť prehodiť a zmazať chyby. Nový stoji kolo 30€ takže to je v pohode keby náhodou
  10. Díky no lambdu sme merali a mala dobré hodnoty a keďže to robí aj na plyn, vylučuje mi to tlak paliva. Jediné čo ma napadlo je ešte či by to nemohlo robiť napájanie vstrekovača lebo plynový je napájaný z neho...?
  11. Zdravím publikum, nikde som bohužiaľ nenašiel odpoveď na môj problém. Mám Room 2007 kof motora BZG. Problém sa objavil pred pár mesiacmi a to ze mi na benzín pri cca 3000 otáčkach začal blikat check motora a motor stratil výkon a išiel na 2 valce. Po opätovnom naštartovaní to už islo v poriadku. Nedávno mi to zacalo začalo robiť aj pri jazde na LPG. Motor je po výmene rozvodov, sviečok, a aj cievka je vymenená. Chyby vypisuje nasledovné : 16555 a 16685 všetko na prvom valci, píše to aj tie odpovedajúce otáčky cca 3000 az 3400 Ešte doplním info najazdené má 260 000 olej výmena každých 10t. Originál vw Tlaky sú zamerané a všetky majú na rovnako dobre hodnoty.
  12. Zdravím vie mi niekto poradiť či pôjde Bolero zo Sup2 pred FL do Roomstra 2007 pred FL Či je potrebná redukcia od škodovky, mám tam iba ISO konektory ale našiel som aj iné redukcie z ISO na Fakra
  13. Zdravím tiež by ma to zaujímalo. Navyše aká je aktuálna cena prípadne aká firma to robila. Mal by som vážny záujem ak to bude prijateľné Díky
×
×
  • Vytvořit nový...