Přejít na obsah

kolísanie otáčok


tomi484

Doporučené příspěvky

neviete mi poradiť mám 3 dni uplne nové auto škoda octavia 2010 a mám dojem, že mi kolíšu otáčky. stojím na volnobehu otáčky štandartné a naraz sa zvýšia samé na 1000 otáčok za min. a držia sa na tej hodnote.

Editováno: , autor: tomi484
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je motor studenej, tak se otáčky drží vejš-sytič. Záleží při jaký příežitosti to dělá- po jízdě, po nastartování atd. a jak dlouho sou zvíšený a jestli pak klesnou nebo ne. Nebo to dělá, když pustíš kimošku nebo tak. Je třeba se podívat a hodil si sem moc málo info.

Otáčky ti kolísaj nahoru a dolů nebo se zvíší a drží zvíšený???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor 1,6tdi cr. Toto som postrehol aj ja - otacky kolisu na volnobeh 900- 1000. Pri otackach 900 pri stati klesnu na 800. Ak su otacky 1000 tak je mensi vykon a vacsia spotreba a pri stati otacky neklesnu. Pri prvej reklamacii mi bolo povedane, ze je to sposobene PDF, ktory si zvysuje otacky pre spalovanie sadzy. Pri druhej reklamacii, v inom servise, ked mi zacal zhasinat aj motor pri vyradeni rychlosti mi skontrolovali naftu - tieto motory su dost citlive na kvalitu nafty a odporucili dojazdit a novu natankovat na shellke. To som urobil, zhasinanie motora prestalo a kontrolujem otacky zatial to vyzera lepsie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Až teď jsem našel Vaše postřehy s kolísáním otáček u tohoto motoru. Mám Roomstera 1,6tdi cr a stejný problém se zhasínáním při vyřazení třeba před křižovatkou. Při studeném motoru mi několikrát chcípnul, naftu jsem střídal na Shellu, Benzině, Ömv atd. Naftou to nebylo. V servisu mi přehráli sowtware motoru, nepohohlo. Minulý týden výměna filtru pevných částic a jeho chladiče. Zatím mi nezhasl , ale otáčky blbnou pořád. Při studeném motoru a vyřazení otáčky spadnou třeba i na 500 otáček a pak se zase vrátí. Už nevím co s tím , ale je ještě v záruce tak po dovolené asi opět servis :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Koukám, že ten problém není jenom u benzínu ale i u nafty. Teď to řeším tady http://forum.skodahome.cz/topic/129417-fabia-ii-14-16v-63kw-zhas%C3%ADn%C3%A1n%C3%AD-motoru-p%C5%99i-spu%C5%A1t%C4%9Bn%C3%A9-klimatizaci/

 

poradili mi vyčistit klapku, až se vrátím z dovolené, tak se na to mrknu.

Editováno: , autor: Pawouk
Odstraněna citace.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravidla fora, bod č.5: " Při odpovídání na určitý příspěvek používejte správně CITACI (|ODPOVĚDĚT| nebo |VÍCENÁSOBNÝ CITÁT| - necitujte bezprostředně předešlý příspěvek. - Rovněž necitujte příspěvky spolu s vloženými obrázky."

A je snad logické, že když odpovídáš na přímo předcházející příspěvek, tak ho nebudeš citovat. Děláš to nepřehledným. A dodržuj členění podle motorizací, ty motory nejsou stejné, pak je v tom jen bordel a dotyčnému stejně nepomůžeš. Tady se řeší TDI CR, tak sem nepleť něco jiného.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...