tomi484 Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 (editace) neviete mi poradiť mám 3 dni uplne nové auto škoda octavia 2010 a mám dojem, že mi kolíšu otáčky. stojím na volnobehu otáčky štandartné a naraz sa zvýšia samé na 1000 otáčok za min. a držia sa na tej hodnote. Editováno: 17. Prosinec 2010, autor: tomi484 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 20. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2010 Bylo by dobrý dodat o jakej motor se jedná;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 20. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2010 Pokud je motor studenej, tak se otáčky drží vejš-sytič. Záleží při jaký příežitosti to dělá- po jízdě, po nastartování atd. a jak dlouho sou zvíšený a jestli pak klesnou nebo ne. Nebo to dělá, když pustíš kimošku nebo tak. Je třeba se podívat a hodil si sem moc málo info. Otáčky ti kolísaj nahoru a dolů nebo se zvíší a drží zvíšený??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technikmilos Vloženo 26. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2010 Motor 1,6tdi cr. Toto som postrehol aj ja - otacky kolisu na volnobeh 900- 1000. Pri otackach 900 pri stati klesnu na 800. Ak su otacky 1000 tak je mensi vykon a vacsia spotreba a pri stati otacky neklesnu. Pri prvej reklamacii mi bolo povedane, ze je to sposobene PDF, ktory si zvysuje otacky pre spalovanie sadzy. Pri druhej reklamacii, v inom servise, ked mi zacal zhasinat aj motor pri vyradeni rychlosti mi skontrolovali naftu - tieto motory su dost citlive na kvalitu nafty a odporucili dojazdit a novu natankovat na shellke. To som urobil, zhasinanie motora prestalo a kontrolujem otacky zatial to vyzera lepsie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shumemir Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 Až teď jsem našel Vaše postřehy s kolísáním otáček u tohoto motoru. Mám Roomstera 1,6tdi cr a stejný problém se zhasínáním při vyřazení třeba před křižovatkou. Při studeném motoru mi několikrát chcípnul, naftu jsem střídal na Shellu, Benzině, Ömv atd. Naftou to nebylo. V servisu mi přehráli sowtware motoru, nepohohlo. Minulý týden výměna filtru pevných částic a jeho chladiče. Zatím mi nezhasl , ale otáčky blbnou pořád. Při studeném motoru a vyřazení otáčky spadnou třeba i na 500 otáček a pak se zase vrátí. Už nevím co s tím , ale je ještě v záruce tak po dovolené asi opět servis :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FikoCZ Vloženo 9. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2014 (editace) Koukám, že ten problém není jenom u benzínu ale i u nafty. Teď to řeším tady http://forum.skodahome.cz/topic/129417-fabia-ii-14-16v-63kw-zhas%C3%ADn%C3%A1n%C3%AD-motoru-p%C5%99i-spu%C5%A1t%C4%9Bn%C3%A9-klimatizaci/ poradili mi vyčistit klapku, až se vrátím z dovolené, tak se na to mrknu. Editováno: 10. Srpen 2014, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2014 Hm, tak za prvé - necituj předchozí příspěvek, porušuješ pravidla fora, a za druhé - co má tvoje benzínová 1.4 společného s TDI CR??? Trochu soudnosti by neškodilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FikoCZ Vloženo 11. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 (editace) Nechápu proč by se neměl citovat příspěvek pak tu vzniká bordel kdo co komentuje a za druhé škrtící klapka je i v naftě. Ale klidně nebudu citovat. Jenom nevím proč? Editováno: 11. Srpen 2014, autor: FikoCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 Pravidla fora, bod č.5: " Při odpovídání na určitý příspěvek používejte správně CITACI (|ODPOVĚDĚT| nebo |VÍCENÁSOBNÝ CITÁT| - necitujte bezprostředně předešlý příspěvek. - Rovněž necitujte příspěvky spolu s vloženými obrázky."A je snad logické, že když odpovídáš na přímo předcházející příspěvek, tak ho nebudeš citovat. Děláš to nepřehledným. A dodržuj členění podle motorizací, ty motory nejsou stejné, pak je v tom jen bordel a dotyčnému stejně nepomůžeš. Tady se řeší TDI CR, tak sem nepleť něco jiného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 11. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 ... škrtící klapka je i v naftě. V nafte je sice neco jako skrtici klapka, ale pouziva se naprosto jinak nez u benzinoveho motoru. U nafty bych problem s klapkou urcite neocekaval, u benzinu je tomu uplne jinak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.